DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRZETWÓRNI

Publication date 2019-08-05
End date 2019-08-14 00:00:00
Instytucja Stawy Milickie S.A.
Miejscowość Milicz
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581344-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 420000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia przetwórni obejmująca:
1) CZĘŚĆ I – MECHANICZNĄ ODGŁAWIARKĘ DO KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH;
2) CZĘŚĆ II – SZCZOTKĘ DOCZYSZCZAJĄCĄ POWŁOKI BRZUSZNE KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH;
3) CZĘŚĆ III – DZWONKOWNICĘ DO KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH;
4) CZĘŚĆ IV – NACINARKĘ OŚCI W FILETACH KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH;
5) CZĘŚĆ V – PŁATOWNICĘ DO KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH.
2. Szczegółowy opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia dla każdej części został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający informuje, że wszelkim wymienionym w dokumentacji wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca powinien zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione.
4. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą wypełniony formularz techniczny przedmiotu zamówienia dla danej części stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ i potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry techniczne określone przez Zamawiającego. Niezłożenie wypełnionego formularza lub złożenie formularza zawierającego propozycje wariantowe będzie stanowiło podstawę do odrzucenia oferty.
5. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3b76c3ac-3169-436f-899a-a33f9c98f0fe
Biuletyn 581344-N-2019
Zamawiajacy nazwa Stawy Milickie S.A.
Regon 21461756000000
Zamawiajacy adres ulica Ruda Sułowska
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Milicz
Zamawiajacy kod pocztowy 56-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 847 110
Zamawiajacy fax 713 847 110
Zamawiajacy email biuro@stawymilickie.pl
Adres strony url www.stawymilickie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka akcyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.stawymilickie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.stawymilickie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierską w zamkniętej i oznakowanej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Stawy Milickie Spółka Akcyjna Sułów ul Kolejowa 2 56-300 Milicz
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRZETWÓRNI
Numer referencyjny PN-11/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia przetwórni obejmująca: 1) CZĘŚĆ I – MECHANICZNĄ ODGŁAWIARKĘ DO KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH; 2) CZĘŚĆ II – SZCZOTKĘ DOCZYSZCZAJĄCĄ POWŁOKI BRZUSZNE KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH; 3) CZĘŚĆ III – DZWONKOWNICĘ DO KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH; 4) CZĘŚĆ IV – NACINARKĘ OŚCI W FILETACH KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH; 5) CZĘŚĆ V – PŁATOWNICĘ DO KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH. 2. Szczegółowy opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia dla każdej części został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że wszelkim wymienionym w dokumentacji wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca powinien zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione. 4. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą wypełniony formularz techniczny przedmiotu zamówienia dla danej części stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ i potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry techniczne określone przez Zamawiającego. Niezłożenie wypełnionego formularza lub złożenie formularza zawierającego propozycje wariantowe będzie stanowiło podstawę do odrzucenia oferty. 5. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Część I 90 dni od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Część II 90 dni od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Część III 90 dni od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Część IV 90 dni od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) Część V 90 dni od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Część I – Ruda Sułowska 20, 56-300 Milicz; dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy; 2) Część II - Ruda Sułowska 20, 56-300 Milicz; dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy; 3) Część III - Ruda Sułowska 20, 56-300 Milicz, dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy; 4) Część IV - Ruda Sułowska 20, 56-300 Milicz; dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy; 5) Część V - Ruda Sułowska20, 56-300 Milicz; dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował: 1) kryterium „cena oferty” - 85 %, 2) kryterium „termin dostawy” - 15 %. 4. Zamawiający ustala najdłuższy termin dostawy 90 dni. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda terminu dostawy lub zaoferuje termin dłuższy niż 90 dni oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli: 1) I CZĘŚĆ: Wykonawca przedstawi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – dostawy urządzeń do przetwórni ryb - o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) każde zamówienie. 2) II CZĘŚĆ: Wykonawca przedstawi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – dostawy urządzeń do przetwórni ryb - o wartości brutto nie mniejszej niż 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) każde zamówienie. 3) III CZĘŚĆ: Wykonawca przedstawi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – dostawy urządzeń do przetwórni ryb - o wartości brutto nie mniejszej niż 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) każde zamówienie. 4) IV CZĘŚĆ: Wykonawca przedstawi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – dostawy urządzeń do przetwórni ryb - o wartości brutto nie mniejszej niż 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) każde zamówienie. 5) V CZĘŚĆ: Wykonawca przedstawi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – dostawy urządzeń do przetwórni ryb - o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) każde zamówienie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający (na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dz.U. 2016 poz. 1126) żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert). 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca złoży: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, potwierdzających spełnienie warunku określonego w rozdziale III.1.3. ogłoszenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. Zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia dowodami są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium (art. 45 ust. 2 ustawy PZP) w kwocie: 1) dla części I: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) 2) dla części II: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) 3) dla części III: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 4) dla części IV: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) 5) dla części V: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 ustawy PZP): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy PZP) na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Miliczu Nr 89 9582 0000 2000 0024 4417 0023 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu PN-11/2019 na dostawę wyposażenia przetwórni dla części I i/lub II i/lub III i/lub IV i/lub V”. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust 3 ustawy PZP). Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdziale IX ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona (art. 89 ust 7b) ustawy PZP). 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA MECHANICZNEJ ODGŁAWIARKI DO KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH (SZTUK 1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: 90 dni od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Ruda Sułowska 20, 56-300 Milicz; dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował: 1) kryterium „cena oferty” - 85 %, 2) kryterium „termin dostawy” - 15 %. 4. Zamawiający ustala najdłuższy termin dostawy 90 dni. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda terminu dostawy lub zaoferuje termin dłuższy niż 90 dni oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia przetwórni obejmująca: MECHANICZNĄ ODGŁAWIARKĘ DO KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH. 2. Szczegółowy opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że wszelkim wymienionym w dokumentacji wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca powinien zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione. 4. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą wypełniony formularz techniczny przedmiotu zamówienia dla danej części stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ i potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry techniczne określone przez Zamawiającego. Niezłożenie wypełnionego formularza lub złożenie formularza zawierającego propozycje wariantowe będzie stanowiło podstawę do odrzucenia oferty. 5. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA SZCZOTKI DOCZYSZCZAJĄCEJ POWŁOKI BRZUSZNE KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH (SZTUK 1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: 90 dni od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Ruda Sułowska 20, 56-300 Milicz; dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował: 1) kryterium „cena oferty” - 85 %, 2) kryterium „termin dostawy” - 15 %. 4. Zamawiający ustala najdłuższy termin dostawy 90 dni. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda terminu dostawy lub zaoferuje termin dłuższy niż 90 dni oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia przetwórni obejmująca: SZCZOTKĘ DOCZYSZCZAJĄCĄ POWŁOKI BRZUSZNE KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH. 2. Szczegółowy opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że wszelkim wymienionym w dokumentacji wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca powinien zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione. 4. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą wypełniony formularz techniczny przedmiotu zamówienia dla danej części stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ i potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry techniczne określone przez Zamawiającego. Niezłożenie wypełnionego formularza lub złożenie formularza zawierającego propozycje wariantowe będzie stanowiło podstawę do odrzucenia oferty. 5. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa DOSTAWA DZWONKOWNICY DO KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH (SZTUK 1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: 90 dni od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Ruda Sułowska 20, 56-300 Milicz; dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował: 1) kryterium „cena oferty” - 85 %, 2) kryterium „termin dostawy” - 15 %. 4. Zamawiający ustala najdłuższy termin dostawy 90 dni. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda terminu dostawy lub zaoferuje termin dłuższy niż 90 dni oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia przetwórni obejmująca: DZWONKOWNICĘ DO KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH. 2. Szczegółowy opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że wszelkim wymienionym w dokumentacji wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca powinien zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione. 4. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą wypełniony formularz techniczny przedmiotu zamówienia dla danej części stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ i potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry techniczne określone przez Zamawiającego. Niezłożenie wypełnionego formularza lub złożenie formularza zawierającego propozycje wariantowe będzie stanowiło podstawę do odrzucenia oferty. 5. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa DOSTAWA NACINARKI OŚCI W FILETACH KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH (SZTUK 1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: 90 dni od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Ruda Sułowska 20, 56-300 Milicz; dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy;. 3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował: 1) kryterium „cena oferty” - 85 %, 2) kryterium „termin dostawy” - 15 %. 4. Zamawiający ustala najdłuższy termin dostawy 90 dni. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda terminu dostawy lub zaoferuje termin dłuższy niż 90 dni oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia przetwórni obejmująca: NACINARKĘ OŚCI W FILETACH KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH. 2. Szczegółowy opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że wszelkim wymienionym w dokumentacji wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca powinien zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione. 4. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą wypełniony formularz techniczny przedmiotu zamówienia dla danej części stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ i potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry techniczne określone przez Zamawiającego. Niezłożenie wypełnionego formularza lub złożenie formularza zawierającego propozycje wariantowe będzie stanowiło podstawę do odrzucenia oferty. 5. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa DOSTAWA PŁATOWNICY DO KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH (SZTUK 1)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: 90 dni od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Ruda Sułowska 20, 56-300 Milicz; dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował: 1) kryterium „cena oferty” - 85 %, 2) kryterium „termin dostawy” - 15 %. 4. Zamawiający ustala najdłuższy termin dostawy 90 dni. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda terminu dostawy lub zaoferuje termin dłuższy niż 90 dni oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia przetwórni obejmująca: PŁATOWNICĘ DO KARPIA I INNYCH RYB SŁODKOWODNYCH. 2. Szczegółowy opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że wszelkim wymienionym w dokumentacji wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca powinien zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione. 4. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą wypełniony formularz techniczny przedmiotu zamówienia dla danej części stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ i potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry techniczne określone przez Zamawiającego. Niezłożenie wypełnionego formularza lub złożenie formularza zawierającego propozycje wariantowe będzie stanowiło podstawę do odrzucenia oferty. 5. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 15,00
  
Kryteria CENA OFERTY
Znaczenie 85,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)