Dostawa sprzętu komputerowego CZĘŚCI 2-5

Publication date 2019-08-06
End date 2019-08-20 00:00:00
Instytucja Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582910-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, dokumentacji technicznej i instrukcji obsługi w języku polskim w wersji elektronicznej lub papierowej oraz świadczenie usług przez techniczny serwis gwarancyjny. Zamówienie będzie realizowane w czterech częściach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e3be9b78-162c-41c6-a145-6adc3cbcf147
Biuletyn 582910-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny
Regon 15540000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Noakowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-664
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 6282741, 2347507
Zamawiajacy fax 226 282 741
Zamawiajacy email oknoa@ch.pw.edu.pl
Adres strony url www.pw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.pw.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Warszawska Wydział Chemiczny, ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, pok. 162 (Biuro Dziekana)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego CZĘŚCI 2-5
Numer referencyjny WChZP/12/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, dokumentacji technicznej i instrukcji obsługi w języku polskim w wersji elektronicznej lub papierowej oraz świadczenie usług przez techniczny serwis gwarancyjny. Zamówienie będzie realizowane w czterech częściach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, przy czym Zamawiający może pobrać samodzielnie ten dokument z odpowiedniej internetowej bazy danych jeżeli wykonawca w ofercie dopuści taką możliwość
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca wraz z ofertą złoży: a) wypełniony formularz "Zestawienie oferowanych towarów"; b) wypełniony formularz cenowy; c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty; c) oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, jeżeli dotyczy, 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, mogą zostać wprowadzone w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i dotyczyć mogą: 1) wartości podatku VAT w sytuacji gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT lub gdy Zamawiający nie uzyska zaświadczenia, o którym mowa w § 5 ust. 3 istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ; 2) terminu realizacji umowy w sytuacji gdy ze względów organizacyjnych lub losowych Zamawiający zmuszony będzie do przesunięcia terminu dostawy, 3) modelu zestawów będących przedmiotem umowy w sytuacji, gdy w chwili realizacji zamówienia wyszczególnione w ofercie Wykonawcy zestawy będą niedostępne – Wykonawca może dostarczyć zestawy równoważne, to znaczy o parametrach technicznych i jakości nie gorszej niż zestawy wyszczególnione w ofercie pod warunkiem wcześniejszego uzyskania akceptacji upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Towary stanowiące przedmiot CZĘŚCI 2 są towarami wymienionymi w załączniku nr 8 do Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004 r., do których stosuje się stawkę VAT 0% jeżeli towary te przeznaczone są dla placówki oświatowej. Po zawarciu umowy Zamawiający wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zaświadczenie, że zamawiany sprzęt komputerowy przeznaczony jest dla placówki oświatowej, niezbędne do zastosowania stawki VAT 0%,
Zalacznik krotki opis Przedmiotem CZĘŚCI 2 jest dostawa: pozycja 1 - komputerów stacjonarnych typ 1 z systemem operacyjnym, 3 szt. pozycja 2 - komputerów stacjonarnych typ 2 z systemem operacyjnym, 3 szt. pozycja 3 - komputerów stacjonarnych typ 3 z systemem operacyjnym, 4 szt. pozycja 4 - monitorów 22" typ 1, 3 szt. pozycja 5 - monitorów 24" typ 2, 2 szt. pozycja 6 - monitorów 24" typ 3, 4 szt. pozycja 7 - drukarki atramentowej kolorowej 1 szt. pozycja 8 - drukarek laserowych czarno-białych 2 szt. pozycja 9 - skanera płaskiego 1 szt. pozycja 10 - serwera plików 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem CZĘŚCI 3 jest dostawa: pozycja 1 - urządzenia wielofunkcyjnego laserowego kolorowego typ 1, 1 szt. pozycja 2 - urządzenia wielofunkcyjnego laserowego kolorowego typ 2, 2 szt. pozycja 3 - dysku zewnętrznego 4 szt. pozycja 4 - zalicza awaryjnego UPS 6 szt. pozycja 5 - pamięci przenośnej typu pendrive 5 szt. pozycja 6 - dysku zewnętrznego 4 szt. pozycja 7 - myszy optycznej przewodowej 1 szt. pozycja 8 - dysku serwerowego 1 szt. pozycja 9 - systemu operacyjnego 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem CZĘŚCI 4 jest dostawa: pozycja 1 - notebook typ 1, 1 szt. pozycja 2 - notebook typ 2, 1 szt. pozycja 3 - notebook typ 3, 1 szt. pozycja 4 - notebook typ 4, 2 szt. pozycja 5 - notebook typ 5 ultrabook, 1 szt. pozycja 6 - notebook typ 6, 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem CZĘŚCI 5 jest dostawa: pozycja 1 - płyty głównej, 23 szt. pozycja 2 - procesora typ 1, 23 szt. pozycja 3 - pamięci operacyjnej typ 1, 46 szt. pozycja 4 - dysku twardego wewnętrznego, 19 szt. pozycja 5 - pamięci operacyjnej typ 2, 11 szt. pozycja 6 - zasilacza do komputera stacjonarnego, 23 szt. pozycja 7 - adaptera typ 1, 56 szt. pozycja 8 - dysku twardego wewnętrznego typ 2, 62 szt. pozycja 9 - zestawu klawiatura + mysz komputerowa 60 szt.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)