Dostawa sprzętu stanowiącego doposażenie łodzi patrolowych i załóg, pełniących służbę w Pomorskim Urzędzie Celno-Skarbowym zakupionych w ramach projektu Fundusz Bezpieczeństwa Wewnętrznego

Publication date 2019-08-06
End date 2019-08-19 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia łączności

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582657-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 325700009, 386516009, 374122609, 385430003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stanowiąca doposażenie łodzi patrolowych i załóg, zwanego dalej „Sprzętem”.
2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Część I – dostarczenia 2 sztuk pokładowych kamer termowizyjnych,
2) Część II – dostarczenia 15 sztuk radiotelefonów nasobnych,
3) Część III – dostarczenia 12 sztuk kombinezonów abordażowych,
4) Część IV – dostarczenia 12 sztuk detektorów gazu
zgodnie ze specyfikacją techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy.
3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca zapewnia:
1) dla każdej z części zamówienia - transport, załadunek i rozładunek Sprzętu do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji na terenie Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, w uzgodnieniu z Zamawiającym,
2) dla każdej z części zamówienia - dostarczenie wraz ze Sprzętem dokumentów niezbędnych do dokonania weryfikacji prawidłowości dostawy, w tym dokumentów gwarancyjnych, jeżeli dla danego elementu Sprzętu są takie wydawane,
3) dla Części I - montaż kamer na łodzi wskazanej przez Zamawiającego oraz przeprowadzenie instruktażu dla użytkowników w miejscu instalacji na łodzi,
4) dla każdej z części zamówienia - świadczenie usług gwarancyjnych na zasadach określonych w § 5 Wzoru Umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej z części, i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik G do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 37a11308-9676-4de7-94fb-cede6a9f88b1
Biuletyn 582657-N-2019
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
Regon 22170000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Świętokrzyska
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-916
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 694 54 00
Zamawiajacy fax 22 694 52 68
Zamawiajacy email wzp@mf.gov.pl
Adres strony url www.gov.pl/finance
Adres strony internetowej www.gov.pl/web/finanse/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego, projekt nr PL/2018/PR/0064
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gov.pl/finanse
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://mf.zamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Złożenie oferty w formie papierowej tj. w postaci pisemnej jako wydruk komputerowy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu stanowiącego doposażenie łodzi patrolowych i załóg, pełniących służbę w Pomorskim Urzędzie Celno-Skarbowym zakupionych w ramach projektu Fundusz Bezpieczeństwa Wewnętrznego
Numer referencyjny C/472/19/DOS/B/207
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stanowiąca doposażenie łodzi patrolowych i załóg, zwanego dalej „Sprzętem”. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) Część I – dostarczenia 2 sztuk pokładowych kamer termowizyjnych, 2) Część II – dostarczenia 15 sztuk radiotelefonów nasobnych, 3) Część III – dostarczenia 12 sztuk kombinezonów abordażowych, 4) Część IV – dostarczenia 12 sztuk detektorów gazu zgodnie ze specyfikacją techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy. 3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca zapewnia: 1) dla każdej z części zamówienia - transport, załadunek i rozładunek Sprzętu do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji na terenie Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, w uzgodnieniu z Zamawiającym, 2) dla każdej z części zamówienia - dostarczenie wraz ze Sprzętem dokumentów niezbędnych do dokonania weryfikacji prawidłowości dostawy, w tym dokumentów gwarancyjnych, jeżeli dla danego elementu Sprzętu są takie wydawane, 3) dla Części I - montaż kamer na łodzi wskazanej przez Zamawiającego oraz przeprowadzenie instruktażu dla użytkowników w miejscu instalacji na łodzi, 4) dla każdej z części zamówienia - świadczenie usług gwarancyjnych na zasadach określonych w § 5 Wzoru Umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej z części, i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik G do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32570000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-15T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej wykażą się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) dla Części I – co najmniej dwoma dostawami kamer pokładowych termowizyjnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł, b) dla Części II – co najmniej dwoma dostawami radiotelefonów nasobnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł, c) dla Części III – co najmniej jedną dostawą 10 kombinezonów specjalistycznych abordażowych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł, d) dla Części IV – co najmniej dwoma dostawami detektorów gazu o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie żądać wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w ust. 1, budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do wszystkich organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570, ze zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewidział możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w postaci odpowiednich postanowień umownych zawartych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik G do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zaleca się złożenia oświadczenia na wzorze stanowiącym Załącznik D do SIWZ.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – dostawa pokładowych kamer termowizyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stanowiąca doposażenie łodzi patrolowych i załóg, zwanego dalej „Sprzętem”. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: Część I – dostarczenia 2 sztuk pokładowych kamer termowizyjnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy. 3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca zapewnia: 1) dla każdej z części zamówienia - transport, załadunek i rozładunek Sprzętu do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji na terenie Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, w uzgodnieniu z Zamawiającym, 2) dla każdej z części zamówienia - dostarczenie wraz ze Sprzętem dokumentów niezbędnych do dokonania weryfikacji prawidłowości dostawy, w tym dokumentów gwarancyjnych, jeżeli dla danego elementu Sprzętu są takie wydawane, 3) dla Części I - montaż kamer na łodzi wskazanej przez Zamawiającego oraz przeprowadzenie instruktażu dla użytkowników w miejscu instalacji na łodzi, 4) dla każdej z części zamówienia - świadczenie usług gwarancyjnych na zasadach określonych w § 5 Wzoru Umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej z części, i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik G do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II: radiotelefony nasobne – 24 miesiące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32570000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stanowiąca doposażenie łodzi patrolowych i załóg, zwanego dalej „Sprzętem”. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: Część II – dostarczenia 15 sztuk radiotelefonów nasobnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy. 3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca zapewnia: 1) dla każdej z części zamówienia - transport, załadunek i rozładunek Sprzętu do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji na terenie Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, w uzgodnieniu z Zamawiającym, 2) dla każdej z części zamówienia - dostarczenie wraz ze Sprzętem dokumentów niezbędnych do dokonania weryfikacji prawidłowości dostawy, w tym dokumentów gwarancyjnych, jeżeli dla danego elementu Sprzętu są takie wydawane, 3) dla każdej z części zamówienia - świadczenie usług gwarancyjnych na zasadach określonych w § 5 Wzoru Umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej z części, i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik G do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3) Część III: kombinezony abordażowe – 12 miesięcy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37412260-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stanowiąca doposażenie łodzi patrolowych i załóg, zwanego dalej „Sprzętem”. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) Część III – dostarczenia 12 sztuk kombinezonów abordażowych, zgodnie ze specyfikacją techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy. 3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca zapewnia: 1) dla każdej z części zamówienia - transport, załadunek i rozładunek Sprzętu do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji na terenie Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, w uzgodnieniu z Zamawiającym, 2) dla każdej z części zamówienia - dostarczenie wraz ze Sprzętem dokumentów niezbędnych do dokonania weryfikacji prawidłowości dostawy, w tym dokumentów gwarancyjnych, jeżeli dla danego elementu Sprzętu są takie wydawane, 3) dla każdej z części zamówienia - świadczenie usług gwarancyjnych na zasadach określonych w § 5 Wzoru Umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej z części, i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik G do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV – dostarczenia 12 sztuk detektorów gazu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38543000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stanowiąca doposażenie łodzi patrolowych i załóg, zwanego dalej „Sprzętem”. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) Część IV – dostarczenia 12 sztuk detektorów gazu zgodnie ze specyfikacją techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy. 3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca zapewnia: 1) dla każdej z części zamówienia - transport, załadunek i rozładunek Sprzętu do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji na terenie Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, w uzgodnieniu z Zamawiającym, 2) dla każdej z części zamówienia - dostarczenie wraz ze Sprzętem dokumentów niezbędnych do dokonania weryfikacji prawidłowości dostawy, w tym dokumentów gwarancyjnych, jeżeli dla danego elementu Sprzętu są takie wydawane, 3) 4) dla każdej z części zamówienia - świadczenie usług gwarancyjnych na zasadach określonych w § 5 Wzoru Umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej z części, i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik G do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)