Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do publicznego żłobka "Zając Borówka" zlokalizowanego w paterze budynku przy ul. Bronisława Sobola w Szczecinie

Publication date 2019-08-07
End date 2019-08-19 00:00:00
Instytucja Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583799-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia lokalu żłobka oraz wyposażenia terenu zewnętrznego w meble tarasowe.
2. Żłobek zlokalizowany jest w parterze budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicy Bronisława Sobola w Szczecinie.
3. Przedmiot zamówienia opisany w ust. 1. obejmuje dostawę i montaż elementów wyposażenia żłobka wymienionych w Tabeli nr 1, w tym wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania tych prac w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej tj.: projekcie aranżacji wnętrz i wystroju żłobka, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - opracowanych przez: DOMINO Grupa Architektoniczna Wojciech Dunaj, ul. Mickiewicza 118/5, 71-140 Szczecin oraz SIWZ. Dodatkowo dla celów pomocniczych Zamawiający dołącza przedmiary opracowane przez Pana Jerzego Nieznanowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pn. Firma Usługowa Jerzy Nieznanowski, ul. Odzieżowa 14/68, 71-502 Szczecin. Dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 92dc1b41-c2c0-4d6e-97e1-375cc9d5c36d
Biuletyn 583799-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
Regon 81101566600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Getta Warszawskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1a
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-302
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 430 91 00,
Zamawiajacy fax 91 430 91 45
Zamawiajacy email biuro@stbs.pl,
Adres strony url https://www.stbs.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Publiczny żłobek „Zając Borówka w Szczecinie” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie nr RPZP.06.00_32-K012/17-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. działające w imieniu Gminy Miasto Szczecin na podstawie zawartej umowy o Zastępstwo Inwestorskie nr Nr WSS-VI.81/2018/DL CRU 18/0003792 z dnia 30.05.2018 r.
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.stbs.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres u. Bohaterów Getta Warszawskiego 1a, 70-302 Szczecin (pok nr 9 - Sekretariat Zarządu I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do publicznego żłobka "Zając Borówka" zlokalizowanego w paterze budynku przy ul. Bronisława Sobola w Szczecinie
Numer referencyjny Pn73/DI/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia lokalu żłobka oraz wyposażenia terenu zewnętrznego w meble tarasowe. 2. Żłobek zlokalizowany jest w parterze budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicy Bronisława Sobola w Szczecinie. 3. Przedmiot zamówienia opisany w ust. 1. obejmuje dostawę i montaż elementów wyposażenia żłobka wymienionych w Tabeli nr 1, w tym wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania tych prac w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej tj.: projekcie aranżacji wnętrz i wystroju żłobka, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - opracowanych przez: DOMINO Grupa Architektoniczna Wojciech Dunaj, ul. Mickiewicza 118/5, 71-140 Szczecin oraz SIWZ. Dodatkowo dla celów pomocniczych Zamawiający dołącza przedmiary opracowane przez Pana Jerzego Nieznanowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pn. Firma Usługowa Jerzy Nieznanowski, ul. Odzieżowa 14/68, 71-502 Szczecin. Dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia (zakończenia przedmiotu zamówienia i osiągnięcia gotowości odbiorowej) - 30 dni kalendarzowych, licząc od daty przekazania placu budowy. Planowany termin przekazania placu budowy, tj. pomieszczeń żłobka oraz terenu przynależnego do żłobka – do 30 sierpnia 2019r. 2. Planowany termin podpisania umowy – sierpień 2019 3. Przedmiot zamówienia stanowi przedmiot odbioru końcowego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Inne dokumenty niewymienione W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany w załączniku formularza oferty nr 1a przedstawić opis równoważnych produktów umożliwiający ich identyfikację oraz dokonanie oceny równoważności wraz ze zdjęciem tych produktów. Uwaga: Wykonawca nie może zastosować produktów równoważnych w odniesieniu do produktów/ elementów wyposażenia projektowanego indywidualnie oznaczonych w kartach katalogowych nr 11.9, nr 11.10 i nr 11.13, które należy wykonać na zamówienie, zgodnie z dokumentacją projektową.
Czy wadium 1
Wadium Wadium w wysokości 4 000 zł należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy PZP oraz w okolicznościach i na warunkach wymienionych poniżej. 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia umowy w następujących sytuacjach: a) jeżeli zagrożenie dotrzymania terminu będzie następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będzie następstwem nieterminowego przekazania placu budowy, b) wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; c) opóźnień, utrudnień lub przeszkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub podmiotów zewnętrznych działających za zgodą Zamawiającego, jeżeli będzie to miało wpływ na wykonanie umowy; d) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; e) wystąpienia trudności lub odległych terminów w zakupie lub dostarczeniu materiałów/ produktów, nie leżących po stronie Wykonawcy; f) braku możliwości prowadzenia prac lub wystąpienia utrudnień w prowadzeniu prac niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 3. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 musi być potwierdzone przez Inżyniera kontraktu. Propozycja wydłużenia terminu musi być uzgodniona z Inżynierem kontraktu i zatwierdzona przez Zamawiającego. W przypadku zmiany terminu Wykonawca będzie zobowiązany do przedłużenia terminów obowiązywania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej a także zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Strony mają prawo do wprowadzenia zmiany do umowy w zakresie wykonania przedmiotu umowy w sytuacji ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy. Powyższa sytuacja, zgodnie z § 8 powoduje zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)