GuidZP400 |
92dc1b41-c2c0-4d6e-97e1-375cc9d5c36d
|
Biuletyn |
583799-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
|
Regon |
81101566600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Getta Warszawskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-302
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 430 91 00,
|
Zamawiajacy fax |
91 430 91 45
|
Zamawiajacy email |
biuro@stbs.pl,
|
Adres strony url |
https://www.stbs.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Publiczny żłobek „Zając Borówka w Szczecinie” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie nr RPZP.06.00_32-K012/17-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. działające w imieniu Gminy Miasto Szczecin na podstawie zawartej umowy o Zastępstwo Inwestorskie nr Nr WSS-VI.81/2018/DL CRU 18/0003792 z dnia 30.05.2018 r.
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.stbs.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
u. Bohaterów Getta Warszawskiego 1a, 70-302 Szczecin (pok nr 9 - Sekretariat Zarządu I piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do publicznego żłobka "Zając Borówka" zlokalizowanego w paterze budynku przy ul. Bronisława Sobola w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
Pn73/DI/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż wyposażenia lokalu żłobka oraz wyposażenia terenu zewnętrznego w meble tarasowe.
2. Żłobek zlokalizowany jest w parterze budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ulicy Bronisława Sobola w Szczecinie.
3. Przedmiot zamówienia opisany w ust. 1. obejmuje dostawę i montaż elementów wyposażenia żłobka wymienionych w Tabeli nr 1, w tym wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania tych prac w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej tj.: projekcie aranżacji wnętrz i wystroju żłobka, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - opracowanych przez: DOMINO Grupa Architektoniczna Wojciech Dunaj, ul. Mickiewicza 118/5, 71-140 Szczecin oraz SIWZ. Dodatkowo dla celów pomocniczych Zamawiający dołącza przedmiary opracowane przez Pana Jerzego Nieznanowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pn. Firma Usługowa Jerzy Nieznanowski, ul. Odzieżowa 14/68, 71-502 Szczecin. Dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin realizacji zamówienia (zakończenia przedmiotu zamówienia i osiągnięcia gotowości odbiorowej) - 30 dni kalendarzowych, licząc od daty przekazania placu budowy. Planowany termin przekazania placu budowy, tj. pomieszczeń żłobka oraz terenu przynależnego do żłobka – do 30 sierpnia 2019r.
2. Planowany termin podpisania umowy – sierpień 2019
3. Przedmiot zamówienia stanowi przedmiot odbioru końcowego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany w załączniku formularza oferty nr 1a przedstawić opis równoważnych produktów umożliwiający ich identyfikację oraz dokonanie oceny równoważności wraz ze zdjęciem tych produktów. Uwaga: Wykonawca nie może zastosować produktów równoważnych w odniesieniu do produktów/ elementów wyposażenia projektowanego indywidualnie oznaczonych w kartach katalogowych nr 11.9, nr 11.10 i nr 11.13, które należy wykonać na zamówienie, zgodnie z dokumentacją projektową.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium w wysokości 4 000 zł należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy PZP oraz w okolicznościach i na warunkach wymienionych poniżej.
2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia umowy w następujących sytuacjach:
a) jeżeli zagrożenie dotrzymania terminu będzie następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będzie następstwem nieterminowego przekazania placu budowy,
b) wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
c) opóźnień, utrudnień lub przeszkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub podmiotów zewnętrznych działających za zgodą Zamawiającego, jeżeli będzie to miało wpływ na wykonanie umowy;
d) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót;
e) wystąpienia trudności lub odległych terminów w zakupie lub dostarczeniu materiałów/ produktów, nie leżących po stronie Wykonawcy;
f) braku możliwości prowadzenia prac lub wystąpienia utrudnień w prowadzeniu prac niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
3. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 musi być potwierdzone przez Inżyniera kontraktu. Propozycja wydłużenia terminu musi być uzgodniona z Inżynierem kontraktu i zatwierdzona przez Zamawiającego. W przypadku zmiany terminu Wykonawca będzie zobowiązany do przedłużenia terminów obowiązywania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej a także zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4. Strony mają prawo do wprowadzenia zmiany do umowy w zakresie wykonania przedmiotu umowy w sytuacji ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy. Powyższa sytuacja, zgodnie z § 8 powoduje zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|