GuidZP400 |
16eebedd-c747-4ee7-a76e-56d376b731be
|
Biuletyn |
582270-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
|
Regon |
29007300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prądnicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-202
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 142 551
|
Zamawiajacy fax |
126 142 551
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpitaljp2.krakow.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpitaljp2.krakow.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpitaljp2.krakow.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego na Dzienniku Podawczym w Budynku Administracyjnym (Pawilon A-V).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli biurowych
|
Numer referencyjny |
DZ.271.81.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
225000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie zostanie wykonane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich pakietów).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania
ewentualnych wyjaśnień. Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu
z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii,
Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w
rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze
złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Pakiet nr 1 - 400,00 zł; Pakiet nr 2 - 650,00 zł; Pakiet nr 3 - 1.200,00 zł; Suma : 2.250,00 zł (Suma słownie : dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
40000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie zostanie wykonane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych : Pawilon A-I Dział Realizacji Zamówień (Parter) - 8 szt.; Pawilon A-VII Dział Inwestycji i Remontów (I Piętro) - 1 szt.; Pawilon A-V Dział Spraw Pracowniczych
(I piętro) - 4 szt.; Pawilon A-II Sekcja Utrzymania Terenu (Parter) - 1 szt.; Pawilon M-VI Zespół Technologii Informatycznych i Telemedycznych (I piętro) - 33 szt.; Pawilon A-I Ośrodek Dokumentacji Medycznej (Parter) - 20 szt.; Pawilon M-VII
Zakład Patomorfologii (Parter i I piętro) - 9 szt. Łącznie : 76 sztuk.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
65000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie zostanie wykonane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych : Pawilon M-III Konsultacyjna Przychodnia Specjalistyczna Chorób Płuc (Parter) - 17 szt.; Pawilon M-II Oddział Chorób Infekcyjnych Dzieci i Hepatologii Dziecięcej (II Piętro) - 3 szt.; Pawilon M-II Oddział Chorób Płuc (III piętro) - 9 szt.; Pawilon M-I Oddział Kliniczny Chirurgii Klatki Piersiowej i Chirurgii Onkologicznej z Pododdziałem Rehabilitacji Pulmonologicznej (Parter) - 2 zestawy (łącznie 8 szt.) oraz 24 szt.; Pawilon M-VIII Oddział Kliniczny Chorób Serca i Naczyń (I Piętro) - 18 szt.; Pawilon M-VIII Oddział Kliniczny Elektrokardiologii (Parter) - 5 szt.; Pawilon M-II Oddział Pediatrii i Neurologii Dziecięcej (I Piętro) - 1 szt.; Pawilon M-III Oddział Rehabilitacji Kardiologicznej (I i II piętro) - 6 szt.; Pawilon M-IV Oddział Szybkiej Diagnostyki (I Piętro) - 4 szt.; Pawilon M-II Przychodnia Neurologiczna dla Dzieci i Leczenia Padaczki (Parter) - 1 szt.; Pawilon M-IV Pracownia Radiologii Klasycznej (Parter) - 10 szt.; Pawilon M-II Rejestracja do Przychodni i Poradni Dziecięcych (Parter) - 6 szt.; Pawilon M-IV Zakład Medycyny Nuklearnej (Parter) - 7 szt.; Pawilon M-IV Zakład Radiologii i Diagnostyki Obrazowej (Parter) - 48 szt.; Pawilon M-IX Zakład Radiologii i Diagnostyki Obrazowej (Parter) - 6 szt. Łącznie : 173 sztuki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
120000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie zostanie wykonane w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych : Pawilon M-V (E) Apteka Szpitalna (II piętro) - 12 szt.; Pawilon M-V (E) Centralna Izba Przyjęć (Parter) - 1 szt.; Pawilon M-V (A) Centralna Sterylizatornia (Poziom -1) - 6 szt.; Pawilon M-V (A) Laboratorium Analityczne (I Piętro) - 4 szt.; Pawilon M-V (A) Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii (III piętro) - 13 szt.; Pawilon M-V (E) Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii Medycznej (I piętro) - 5 szt.; Pawilon M-V (A) Oddział Kliniczny Kardiologii Interwencyjnej Pracownie Hemodynamiki i Angiografi (Parter) - 23 szt.; Pawilon M-V (A) Pracownia Krążenia Pozaustrojowego (III piętro) - 24 szt.; Pawilon M-V (E) Oddział Chirurgii Naczyń z Pododdziałem Zabiegów Endowaskularnych (III piętro) - 5 szt.; Pawilon M-V (A) Blok Operacyjny – Kardiochirurgia (IV piętro) - 7 szt.; Pawilon M-V (E) Oddział Neurologiczny z Pododdziałem Udarowym i Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej (II piętro) - 11 szt. Łącznie : 111 sztuk.
|
| |