„Wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych na 2020 rok.” część I – Wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych, wieloplanszowych na rok 2020, na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, część II – Wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych na 2020 rok na potrzeby wdrażania Programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska.

Publication date 2019-08-07
End date 2019-08-19 00:00:00
Instytucja Województwo Opolskie
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583332-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych na 2020 rok. W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące kalendarze:
W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla cz. I i dla cz. II) tj.:
Część I:
• Kalendarz ścienny wieloplanszowy, na 2020 r., kwadratowy.
• Wymiary: 45x45 cm.
• 500 sztuk.

Część II:
• Kalendarz ścienny trójdzielny,
• Wymiary: 320 x 860 mm,
• 300 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cb76e7f3-571f-4dad-aa26-4fc6e99480a6
Biuletyn 583332-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Opolskie
Regon 53141242100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 775 416 400,
Zamawiajacy fax 077 54 16 411
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@opolskie.pl,
Adres strony url https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; https://bip.opolskie.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Część I: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020; Część II:Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, budżetu państwa (10%) oraz budżetu Samorządu Województwa Opolskiego (5%) w ramach Programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 12, 45-082 Opole, piętro II, pok. 203; https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; https://bip.opolskie.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (IIp. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (II p. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych)
Nazwa nadana zamowieniu „Wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych na 2020 rok.” część I – Wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych, wieloplanszowych na rok 2020, na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, część II – Wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych na 2020 rok na potrzeby wdrażania Programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska.
Numer referencyjny DOA-IV.272.22.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci część I, część II
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy dwie części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych na 2020 rok. W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące kalendarze: W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla cz. I i dla cz. II) tj.: Część I: • Kalendarz ścienny wieloplanszowy, na 2020 r., kwadratowy. • Wymiary: 45x45 cm. • 500 sztuk. Część II: • Kalendarz ścienny trójdzielny, • Wymiary: 320 x 860 mm, • 300 szt.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow dot. II.8) Część I: zgodnie z ofertą Wykonawcy jednakże nie dłużej niż do 31 dni roboczych od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów materiałów przez Zamawiającego, „IPU §3 1. Termin wykonania umowy: …………. dni roboczych od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów materiałów przez Zamawiającego, zgodnie z ofertą Wykonawcy z dnia …………………. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt, w trwałych opakowaniach, które zagwarantują sprawny i bezpieczny transport, do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Departament Koordynacji Programów Operacyjnych ul. Krakowska 38, 45-075 Opole lub w inne wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Opola.” Część II: Zgodnie z ofertą Wykonawcy jednakże nie dłużej niż do 26 dni roboczych od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów materiałów przez Zamawiającego, „IPU §3 1. Termin wykonania umowy: …………. dni roboczych od dnia ostatecznego zaakceptowania projektu materiałów przez Zamawiającego, zgodnie z ofertą Wykonawcy z dnia …………………. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt, w trwałych opakowaniach, które zagwarantują sprawny i bezpieczny transport, do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Departament Koordynacji Programów Operacyjnych ul. Krakowska 38, 45-075 Opole lub w inne wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Opola.”
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (obowiązuje forma składania – oryginał).
Inne dokumenty niewymienione WYPEŁNIONY DRUK OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ dla każdej części osobno. Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Część I W DRUKU ofertowym należy wpisać: Termin wykonania i dostarczenia zamówienia ………… dni (należy wpisać dni robocze) Termin wykonania i dostarczenia zamówienia Zamawiający rozumie jako termin liczony od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów materiałów przez Zamawiającego. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu wykonania i dostarczenia zamówienia, liczonego w dniach roboczych, licząc od dnia uzyskania ostatecznej akceptacji projektów materiałów przez Zamawiającego lub wskazania terminu dłuższego niż 31 dni roboczych lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c). Przez dni robocze rozumie się dni inne niż soboty oraz dni inne niż dni ustawowo wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dn. 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 2015 r., poz. 90 z póź. zm.). Informacja czy Wykonawca zatrudni do realizacji zamówienia, co najmniej 1 (jedną) osobę niepełnosprawną w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej. Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu do realizacji zamówienia co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej w pełnym wymiarze dla osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Należy zaznaczyć właściwe - X - Uwaga: brak zaznaczenia X tj.: pozostawienie pustych pól - oznacza, że WYKONAWCA NIE DEKLARUJE ZATRUDNIENIA jw. Deklaruję Nie deklaruję • Wykonawca, który zadeklaruje, że zatrudni do realizacji zamówienia w zakresie wykonania i dostawy kalendarzy co najmniej jedną osobę niepełnosprawną przez cały okres trwania umowy we wskazanym zakresie (litera c.) otrzyma 100 punktów (o wadze 20%) w ww. kryterium społecznym. • Wykonawca, który nie zadeklaruje, że zatrudni do realizacji zamówienia w zakresie wykonania i dostawy kalendarzy osobę niepełnosprawną, otrzyma w tym kryterium 0 punktów. Część II W DRUKU ofertowym należy wpisać: Termin wykonania i dostarczenia zamówienia ………… dni (należy wpisać dni robocze) Termin wykonania i dostarczenia zamówienia Zamawiający rozumie termin liczony od dnia ostatecznego zaakceptowania projektu materiałów przez Zamawiającego. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania ww. terminu liczonego w dniach roboczych, licząc od dnia uzyskania ostatecznej akceptacji projektu materiałów przez Zamawiającego lub wskazania terminu dłuższego niż 26 dni roboczych lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c). Przez dni robocze rozumie się dni inne niż soboty oraz dni inne niż dni ustawowo wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dn. 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 2015 r., poz. 90 z późn. zm.). • Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP: ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1. ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy dla części I „§8 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty Wykonawcy: 1) W przypadku zmiany poglądowych wzorów oznakowania, Zamawiający przekaże Wykonawcy zaktualizowane logo do stosowania. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy, wystarczające jest przekazanie Wykonawcy zaktualizowanego logotypu/ ciągu znaków, 2) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania, 3) gdy zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, 4) Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza możliwość zmiany osoby niepełnosprawnej realizującej przedmiot zamówienia, w następujących przypadkach: 1. w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez Wykonawcę, przed terminem faktycznego obioru przedmiotu umowy, 2. śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, 3. niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy (w szczególności gdy Zamawiający uzna, że nie wykonuje swoich obowiązków należycie, terminowo lub zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, ze względu na brak dyspozycyjności, możliwości nawiązania kontaktu, zaniedbania, niski poziom usług), 4. jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W ww. przypadkach Wykonawca, zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej. 3. Zamawiający może odstąpić od Umowy w przypadku: 1) gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie spełniał wymagań, o których mowa w § 1 ust. 6 pkt 1) niniejszej umowy, 2) uchylania się przez Wykonawcę od obowiązków określonych w § 1 ust. 6 pkt 4) i 8), 3) w przypadkach, o których mowa w ust. 1 i 2 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania części Umowy. 4. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144. 5. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; wg. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Pisemne zgłoszenie o zmianie osób przewidzianych do odbioru przedmiotu umowy nie stanowi zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymaga aneksu.” „Istotne postanowienia umowy dla części II §8 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty Wykonawcy: 1) w przypadku zmiany poglądowych wzorów oznakowania, Zamawiający przekaże Wykonawcy zaktualizowane logo do stosowania. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy, wystarczające jest przekazanie Wykonawcy zaktualizowanego logotypu/ ciągu znaków, 2) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania, 3) gdy zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144. 4. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; wg. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Pisemne zgłoszenie o zmianie osób przewidzianych do odbioru przedmiotu umowy nie stanowi zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymaga aneksu.”
IV 4 4 data 2019-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część I – Wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych, wieloplanszowych na rok 2020, na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik informacje dodatkowe dot. 4) Część I: zgodnie z ofertą Wykonawcy jednakże nie dłużej niż do 31 dni roboczych od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów materiałów przez Zamawiającego, „IPU §3 1. Termin wykonania umowy: …………. dni roboczych od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów materiałów przez Zamawiającego, zgodnie z ofertą Wykonawcy z dnia …………………. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt, w trwałych opakowaniach, które zagwarantują sprawny i bezpieczny transport, do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Departament Koordynacji Programów Operacyjnych ul. Krakowska 38, 45-075 Opole lub w inne wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Opola.”
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych na 2020 rok. W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące kalendarze: W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla cz. I ) tj.: Część I: • Kalendarz ścienny wieloplanszowy, na 2020 r., kwadratowy. • Wymiary: 45x45 cm. • 500 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część II – Wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych na 2020 rok na potrzeby wdrażania Programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik informacje dodatkowe dot. 4) Część II: Zgodnie z ofertą Wykonawcy jednakże nie dłużej niż do 26 dni roboczych od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów materiałów przez Zamawiającego, „IPU §3 1. Termin wykonania umowy: …………. dni roboczych od dnia ostatecznego zaakceptowania projektu materiałów przez Zamawiającego, zgodnie z ofertą Wykonawcy z dnia …………………. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt, w trwałych opakowaniach, które zagwarantują sprawny i bezpieczny transport, do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Departament Koordynacji Programów Operacyjnych ul. Krakowska 38, 45-075 Opole lub w inne wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Opola.”
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa kalendarzy ściennych na 2020 rok. W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące kalendarze: W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla cz. II) tj.: Część II: • Kalendarz ścienny trójdzielny, • Wymiary: 320 x 860 mm, • 300 szt.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)