GuidZP400 |
7e906ffa-9ef3-465b-b578-3340a270ba60
|
Biuletyn |
583313-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
|
Regon |
12810530000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bialska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
104
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 673 753
|
Zamawiajacy fax |
343 651 756
|
Zamawiajacy email |
szp@data.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowie, Kancelaria Szpitala, pok. 3,41 (II piętro).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
,,Zakup aparatu do ciągłej terapii nerkozastępczej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii przy ul. Bialskiej 104/118 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie”
|
Numer referencyjny |
DEZ.26.078.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest ,,Zakup aparatu do ciągłej terapii nerkozastępczej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii przy ul. Bialskiej 104/118 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie”.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1)Opis przedmiotu zamówienia - Parametry wymagane - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
2)Wzór umowy - Załącznik Nr 7 do SIWZ.
3.Zamówienie jest dofinansowane ze środków Województwa Śląskiego w ramach umowy na zadanie pn. Zakup aparatu do ciągłych terapii nerkozastępczych dla OIOM-u Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie - obiekt przy ulicy Bialskiej”.
4.Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstwie art. 93 ust. 1a ustawy PZP jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:
1)oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
2)oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.W celu wykazania, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego,Wykonawca zobowiązany jest złożyć n.w. oświadczenie:
Oświadczenie Przedmiotowe, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ (oryginał).
UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykaz dokumentów, które wykonawca musi złożyć w ofercie:
1)Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie z wzorem stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (w oryginale).
Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów.
2)Wypełniony i podpisany Formularz cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ (w oryginale).
3)Wypełnioną i podpisaną tabelę pn. Opis przedmiotu zamówienia-Parametry wymagane oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzoną zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ (w oryginale).
4)Opis przedmiotu zamówienia np.: karty katalogowe/opisy/foldery/fotografie/informacje producenta oferowane asortymentu - potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów opisanych w Załączniku Nr 3 do SIWZ- oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem, z zaznaczeniem której pozycji dotyczy dokument. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Opis przedmiotu zamówienia z uwagi na zastosowanie kryterium oceny jakości (parametry techniczne) stanowi treść oferty. Nie dołączenie opisu przedmiotu zamówienia (uwzględnia m.in. elementy oceniane) spowoduje odrzucenie oferty.
5)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (np. spółka cywilna, konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
§ 23 SIWZ. KLAUZULA INFORMACYJNA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, tel. 34/367-30-00 e-mail: kancelariawszs@data.pl.
2)w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Najświętszej Maryi Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa - adres e-mail:iod@szpitalparkitka.com.pl, telefon: 34 367 37 55 *
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:” Zakup aparatu do ciągłej terapii nerkozastępczej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii przy ul. Bialskiej 104/118 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie”. Znak sprawy: DEZ.26.078.2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), dalej PZP;
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy PZP.
2.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa i regulacji obowiązujących u Zamawiającego;
3.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
4.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
5.Posiada Pani/Pan:
a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
e)nie przysługuje Pani/Panu:
f)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
g)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
h)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zawarte są w Załączniku Nr 7 do sIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Zamówienie jest dofinansowane ze środków Województwa Śląskiego w ramach umowy na zadanie pn. Zakup aparatu do ciągłych terapii nerkozastępczych dla OIOM-u Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie - obiekt przy ulicy Bialskiej”.
2.Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstAwie art. 93 ust. 1a ustawy PZP jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
§ 20. SIWZ - Pouczenie ośrodkach ochrony prawnej.
1.Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy PZP jak dla postępowań poniżej kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
2.Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy PZP.
|