DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH WYKONYWANYCH METODĄ ELFA WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA

Publication date 2019-08-08
End date 2019-08-22 00:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
Miejscowość Zgorzelec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583862-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH WYKONYWANYCH METODĄ ELFA WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA
I. OGÓLNE WYMOGI GRANICZNE

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi zawierać pełen asortyment związany z wykonaniem badań przedstawionych w tab.1, Rodzaj i ilość wykonywanych oznaczeń, wymaganym sprzętem, jak i odczynnikami niezbędnymi do ich wykonania.
2. Szkolenie personelu w zakresie obsługi merytorycznej i serwisowania analizatora, musi być przeprowadzone najdalej do 7 dni kalendarzowych od instalacji analizatora, potwierdzone certyfikatem. Przeszkolone do pracy muszą być minimum 2 osoby.
3. Opłata dzierżawy analizatora będzie naliczona dopiero po instalacji analizatora i przeszkoleniu personelu laboratorium.
4. Wymagane jest, aby Wykonawca przeprowadził minimum jedno szkolenie merytoryczne w zakresie badań immunochemicznych określonych w wymaganym panelu badań dla personelu MLD, jak również lekarzy i pielęgniarek w miejscu wskazanym przez Zleceniodawcę, potwierdzone certyfikatem.
5. Wymagane jest aby analizator był dostarczony do laboratorium Zamawiające¬go wraz z instrukcją obsługi w języku polskim.
6. Wymagane jest aby analizator był dostarczony i zainstalowany oraz podłączony do systemu informatycznego CENTRUM (prod. MARCEL) najdalej do 28 dni kalendarzowych od podpisania umowy, na koszt Wykonawcy.
7. Wymagana jest walidacja sprzętu do 7 dni kalendarzowych od zainstalowania analizatora, po wcze¬śniejszym uzgodnieniu terminu z kierownikiem laboratorium.
8. W celu walidacji analizatora, muszą być dostarczone bezpłatnie, przez Wykonawcę, pakiety startowe odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych do oznacze¬nia CEA, ferrytyny, anty-TPO.
9. Termin dostawy, instalacji, walidacji i szkolenia musi być ustalony z kierownikiem laboratorium, na minimum 10 dni przed realizacją.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 78de4499-5725-49ee-a5b9-afc47133e003
Biuletyn 583862-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
Regon 23116144800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubańska
Zamawiajacy adres numer domu 11-12
Zamawiajacy miejscowosc Zgorzelec
Zamawiajacy kod pocztowy 59-900
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 722 858,
Zamawiajacy fax 757 722 858
Zamawiajacy email zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl,
Adres strony url http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres W DZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIA – I PIĘTRO BUDYNKU ADMINISTRACJI, POKÓJ NR 13-14 WS-SPZOZ W ZGORZELCU PRZY UL. LUBAŃSKIEJ 11-12, 59-900 ZGORZELEC
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH WYKONYWANYCH METODĄ ELFA WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA
Numer referencyjny 34/ZP/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH WYKONYWANYCH METODĄ ELFA WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA I. OGÓLNE WYMOGI GRANICZNE 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi zawierać pełen asortyment związany z wykonaniem badań przedstawionych w tab.1, Rodzaj i ilość wykonywanych oznaczeń, wymaganym sprzętem, jak i odczynnikami niezbędnymi do ich wykonania. 2. Szkolenie personelu w zakresie obsługi merytorycznej i serwisowania analizatora, musi być przeprowadzone najdalej do 7 dni kalendarzowych od instalacji analizatora, potwierdzone certyfikatem. Przeszkolone do pracy muszą być minimum 2 osoby. 3. Opłata dzierżawy analizatora będzie naliczona dopiero po instalacji analizatora i przeszkoleniu personelu laboratorium. 4. Wymagane jest, aby Wykonawca przeprowadził minimum jedno szkolenie merytoryczne w zakresie badań immunochemicznych określonych w wymaganym panelu badań dla personelu MLD, jak również lekarzy i pielęgniarek w miejscu wskazanym przez Zleceniodawcę, potwierdzone certyfikatem. 5. Wymagane jest aby analizator był dostarczony do laboratorium Zamawiające¬go wraz z instrukcją obsługi w języku polskim. 6. Wymagane jest aby analizator był dostarczony i zainstalowany oraz podłączony do systemu informatycznego CENTRUM (prod. MARCEL) najdalej do 28 dni kalendarzowych od podpisania umowy, na koszt Wykonawcy. 7. Wymagana jest walidacja sprzętu do 7 dni kalendarzowych od zainstalowania analizatora, po wcze¬śniejszym uzgodnieniu terminu z kierownikiem laboratorium. 8. W celu walidacji analizatora, muszą być dostarczone bezpłatnie, przez Wykonawcę, pakiety startowe odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych do oznacze¬nia CEA, ferrytyny, anty-TPO. 9. Termin dostawy, instalacji, walidacji i szkolenia musi być ustalony z kierownikiem laboratorium, na minimum 10 dni przed realizacją.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow numeracja zgodna z siwz 5.2.1 Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się realizowaniem/zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 3 dostaw odczynników immunochemicznych - na kwotę nie mniejszą niż 120 000 – każda. Wartość powyższa może być kwotą jednorazowej dostawy lub sumą wykonanych dostaw dla jednego kontrahenta w okresie jak wyżej. Zamawiający dopuszcza na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykazanie przynajmniej 3 dostaw odczynników laboratoryjnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen numeracja zgodna z siwz 7.3.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów lub oświadczeń w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi, ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych (ministerialnych), Zamawiający pobierze je samodzielnie. W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu adresu strony internetowej oraz sygnatury dokumentu, pod którymi te dokumenty/oświadczenia będą dostępne 7.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 7.3 SIWZ, składa: 7.5.1. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 7.5.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.5.2. Dokumenty o których mowa w pkt. 7.5.1.1 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.5.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.5. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 7.5.2. SIWZ stosuje się odpowiednio. 7.5.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu numeracja zgodna z siwz 7.1.2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały lub są wykonywane należycie – według wzoru na ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ – NA WEZWANIE (pkt. 7.4 niniejszej SIWZ). Dowodami, o których mowa, są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, - a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci numeracja zgodna z siwz 7.6.2. NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7.4 SIWZ): 7.6.2.1. Oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia: odczynniki, analizator- spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 2019 poz. 175 j.t. ze zm.) – w tym posiadają ważne i aktualne na dzień otwarcia ofert dokumenty / zgłoszenia / powiadomienia potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP m.in. (jeżeli dotyczy): Deklaracje Zgodności; Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną; dokonanie powiadomienia lub zgłoszenia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy, dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego wymogu w terminie 3 dni roboczych od dnia wezwania. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełniania w/wym ustawy należy to wyraźnie zaznaczyć w ofercie i złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu w/wym ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy 7.6.2.2. Oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia (odczynniki) spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (Dz. U 2013, 1127 j.t. ze zm). 7.6.2.3. Instrukcje odczynnikowe dla materiału kontrolnego i materiału kalibracyjnego, zawierające skład odczynnikowy i metodykę, zgodnie z wymogami granicznymi dot. asortymentu wykonywanych badań 7.6.2.4. Harmonogram dostaw materiału kontrolnego, jeśli jest taki wymagany 7.6.2.5. Wykaz wszystkich odczynników z podziałem na odczynniki i odczynniki niebezpieczne. W przypadku gdy odczynnik nie jest sklasyfikowany do grupy odczynników niebezpiecznych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia, że odczynnik nie jest sklasyfikowany jako substancja niebezpieczna. 7.6.2.6. Katalog lub prospekt lub folder (lub inne dokumenty) W POZOSTAŁYM ZAKRESIE NIŻ PUNKTOWANE WALORY TECHNICZNE - zaoferowanego przedmiotu zamówienia (analizator) - w oparciu o które została przygotowana oferta - zawierający opis przedmiotu, a w przypadku analizatora zawierający także - zasady obsługi, kalibracji i kontroli i inne dokumenty, jeżeli są wymagane do obsługi analizatora i wykonywania badań.
Inne dokumenty niewymienione numeracja zgodna z siwz 12.8. Zawartość oferty. Złożona oferta musi zawierać: 12.8.1. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, 12.8.2. wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. 12.8.3. wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 12.8.4. wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 12.8.5. wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 12.8.6. pełnomocnictwo – jeżeli niezbędne – vide pkt. 12.4. – 12.5. SIWZ. 12.8.7. wadium (dotyczy formy niepieniężnej) 12.8.8. dokumenty wymienione w pkt. 7.6.1
Czy wadium 1
Wadium numeracja zgodna z siwz 10. Wymagania dotyczące wadium. 10.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. 10.2. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Oferta musi być zabezpieczona wadium - do upływu terminu składania ofert do godz. 12:00. W przypadku zabezpieczenia w formie pieniądza – decyduje data wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 10.3.1. pieniądzu; 10.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 10.3.3. gwarancjach bankowych; 10.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 10.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110, 650, 1000 i 1669). 10.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:  nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,  określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,  kwotę gwarancji,  termin ważności gwarancji, Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie się Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. 10.5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110, 650, 1000 i 1669), należy złożyć w formie oryginału - w składanej ofercie przetargowej. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie - załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty – Zamawiający nie zwróci dokumentu Wykonawcy. 10.6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku MILLENNIUM S.A. nr konta 55 1160 2202 0000 0001 9259 2053 z dopiskiem: ”Przetarg nieograniczony – IMMUNOCHEMIA 34/ZP/2019” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 10.7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.8. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem ust. 10.9 b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10.8.a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst numeracja zgodna z siwz 18.1. Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych we wzorze umowy, który stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 18.2. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy.
IV 4 4 data 2019-08-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria walory techniczne
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)