GuidZP400 |
be39adcf-81e4-4428-8871-c032901d02bf
|
Biuletyn |
585081-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
|
Regon |
35156417900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Skarbowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-121
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 876 330
|
Zamawiajacy fax |
126 876 331
|
Zamawiajacy email |
zp@dietl.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.dietl.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zakup w ramach Projektu Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM) - Działanie 2.1 RPO, współfinansowany przez Unię Europejską w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oraz środków budżetu Województwa Małopolskiego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dietl.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, Kancelaria - pokój 307, III piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych
|
Numer referencyjny |
SZP/14/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
brak zastrzeżeń
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
brak ograniczeń
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów i urządzeń sieciowych w podziale na 2 pakiety, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
|
Cpv glowny przedmiot |
48822000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
2 (dwie) dostawy o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł każda i obejmujące dostawy sprzętu komputerowego;
Warunek ten należy spełnić bez względu na liczbę części, na którą wykonawca składa ofertę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych, (min. dwóch) dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostaw sprzętu komputerowego i wartością (każda z dostaw o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 7 do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- oświadczenie Wykonawcy zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ o posiadaniu deklaracji zgodności z wymaganiami wspólnoty europejskiej lub innych dokumentów zgodnie z wymaganiami wspólnoty europejskiej, certyfikatów (CE), wymaganych przez prawo polskie, na podstawie których przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP.
- W przypadku gdy usługę wsparcia technicznego będzie świadczył inny podmiot niż Wykonawca będący jednocześnie serwisem autoryzowanym przez producenta oferowanych urządzeń, Zamawiający wymaga oświadczania serwisu autoryzowanego przez producenta oferowanych urządzeń, który będzie świadczył wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej). W przypadku świadczenia tej usługi przez samego Wykonawcę Zamawiający wymaga oświadczenia własnego Wykonawcy o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 do SIWZ,
- formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ;
- Zamawiający prosi Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia o załączenie dodatkowo do oferty formularza cenowego wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na elektronicznych nośnikach danych (np. na płycie CD). Przedłożony w ten sposób formularz nie stanowi części oferty – w postępowaniu wiążąca jest treść oferty złożona w formie pisemnej. Załączone na elektronicznych nośnikach danych informacje służyć będą jedynie do usprawnienia procesu sprawdzania poprawności ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
§10
Zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści umowy, w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku:
1) zmiany danych teleadresowych Stron niniejszej umowy
2) zmiany rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu),
3) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy
4) zastąpienia przedmiotu umowy, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem/ urządzeniem/ oprogramowaniem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał sprzęt/ urządzenie/ oprogramowanie będący podstawą wyboru oferty Dostawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu/urządzenia/ oprogramowania, który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu/urządzenia/oprogramowania nie ulegnie zwiększeniu,
5) zastąpienia przedmiotu umowy, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem/urządzeniem/oprogramowaniem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu/urządzenia/oprogramowania nie ulegnie zwiększeniu.
6) obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę,
2. Ponadto, dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie trybie zgodnym z zapisami art. 144 Prawa zamówień publicznych.
3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem sytuacji, w których wyraźny zapis umowy stanowi inaczej.
|
IV 4 4 data |
2019-08-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|