Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych

Data publikacji 2019-08-13
Data zakończenia 2019-08-22 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe,
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585081-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488220006, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów i urządzeń sieciowych w podziale na 2 pakiety, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Dodatkowe informacje

GuidZP400 be39adcf-81e4-4428-8871-c032901d02bf
Biuletyn 585081-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
Regon 35156417900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Skarbowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-121
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 876 330
Zamawiajacy fax 126 876 331
Zamawiajacy email zp@dietl.krakow.pl
Adres strony url www.dietl.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zakup w ramach Projektu Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM) - Działanie 2.1 RPO, współfinansowany przez Unię Europejską w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oraz środków budżetu Województwa Małopolskiego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dietl.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, Kancelaria - pokój 307, III piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych
Numer referencyjny SZP/14/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci brak zastrzeżeń
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy brak ograniczeń
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów i urządzeń sieciowych w podziale na 2 pakiety, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 2 (dwie) dostawy o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł każda i obejmujące dostawy sprzętu komputerowego; Warunek ten należy spełnić bez względu na liczbę części, na którą wykonawca składa ofertę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych, (min. dwóch) dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostaw sprzętu komputerowego i wartością (każda z dostaw o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 7 do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - oświadczenie Wykonawcy zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ o posiadaniu deklaracji zgodności z wymaganiami wspólnoty europejskiej lub innych dokumentów zgodnie z wymaganiami wspólnoty europejskiej, certyfikatów (CE), wymaganych przez prawo polskie, na podstawie których przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP. - W przypadku gdy usługę wsparcia technicznego będzie świadczył inny podmiot niż Wykonawca będący jednocześnie serwisem autoryzowanym przez producenta oferowanych urządzeń, Zamawiający wymaga oświadczania serwisu autoryzowanego przez producenta oferowanych urządzeń, który będzie świadczył wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej). W przypadku świadczenia tej usługi przez samego Wykonawcę Zamawiający wymaga oświadczenia własnego Wykonawcy o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu.
Inne dokumenty niewymienione - wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 do SIWZ, - formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ; - Zamawiający prosi Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia o załączenie dodatkowo do oferty formularza cenowego wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na elektronicznych nośnikach danych (np. na płycie CD). Przedłożony w ten sposób formularz nie stanowi części oferty – w postępowaniu wiążąca jest treść oferty złożona w formie pisemnej. Załączone na elektronicznych nośnikach danych informacje służyć będą jedynie do usprawnienia procesu sprawdzania poprawności ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ §10 Zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści umowy, w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku: 1) zmiany danych teleadresowych Stron niniejszej umowy 2) zmiany rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu), 3) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy 4) zastąpienia przedmiotu umowy, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem/ urządzeniem/ oprogramowaniem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał sprzęt/ urządzenie/ oprogramowanie będący podstawą wyboru oferty Dostawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu/urządzenia/ oprogramowania, który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu/urządzenia/oprogramowania nie ulegnie zwiększeniu, 5) zastąpienia przedmiotu umowy, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem/urządzeniem/oprogramowaniem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu/urządzenia/oprogramowania nie ulegnie zwiększeniu. 6) obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę, 2. Ponadto, dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie trybie zgodnym z zapisami art. 144 Prawa zamówień publicznych. 3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem sytuacji, w których wyraźny zapis umowy stanowi inaczej.
IV 4 4 data 2019-08-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - Serwery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 – Urządzenia sieciowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria parametry techniczne
Znaczenie 16,00
  
Kryteria długość okresu gwarancyjnego
Znaczenie 24,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)