Przedszkolaki w Serokomli-zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętów do wyposażenia kuchni”

Publication date 2019-08-20
End date 2019-08-29 00:00:00
Instytucja Gmina Serokomla
Miejscowość Serokomla
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587870-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302360002, 392200000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętów do wyposażenia kuchni dla potrzeb realizacji projektu „Przedszkolaki w Serokomli” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zamówienia podzielono na części :
I część zamówienia: zakup i dostawa sprzętu ICT
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I znajduje się w zał. numer 7.1 do SIWZ.
II część zamówienia: zakup i dostawa sprzętów do wyposażenia kuchni
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7.2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e265573e-dc2a-4f6c-83d3-8cb47c45cc47
Biuletyn 587870-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Serokomla
Regon 71158247000000
Zamawiajacy adres ulica Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Serokomla
Zamawiajacy kod pocztowy 21-413
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 25 755 45 02,
Zamawiajacy fax 25 755 45 02
Zamawiajacy email sekretariat@gminaserokomla.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ugserokomla.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem posłańca,operatora pocztowego w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Serokomla, ul. Warszawska 21,21-413 Serokomla, zgodnie z pkt 11.1 SIWZ
Nazwa nadana zamowieniu Przedszkolaki w Serokomli-zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętów do wyposażenia kuchni”
Numer referencyjny ZP.271.1.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętów do wyposażenia kuchni dla potrzeb realizacji projektu „Przedszkolaki w Serokomli” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podzielono na części : I część zamówienia: zakup i dostawa sprzętu ICT Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I znajduje się w zał. numer 7.1 do SIWZ. II część zamówienia: zakup i dostawa sprzętów do wyposażenia kuchni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7.2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy : Część I :Oferent wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min.20 000 zł brutto. Część II: Oferent wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętów do wyposażenia kuchni o wartości min. 10 000 zł brutto
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Część I: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ.- w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 5.2.3. część I Część II : Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ- w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 5.2.3. część II 6.4 .W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 3 Część I zamówienia: - opis oferowanego sprzętu ICT i /lub karty techniczne obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 .1, karty techniczne należy przedstawić w jęz. polskim. 4.Część II zamówienia: - opis oferowanego sprzętu do wyposażenia kuchni i/lub karty techniczne oferowanego sprzętu obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 .2, karty techniczne należy przedstawić w jęz. polskim.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał od Wykonawcy ( dot. części I,II, zamówienia) szczegółowego wyliczenia poszczególnych pozycji, które wchodzą w skład zamówienia. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie(bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) oświadczenie zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. –zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium Część I zamówienia: 1000,00 zł brutto(słownie: tysiąc złotych) Część II zamówienia:600,00 zł brutto(słownie: sześćset złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-08-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu ICT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zamawiający wymaga, aby wyposażenie kuchni , sprzęty ICT, były fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary - w zakresie każdej z części muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do transportu, wniesienia, zamontowania, uruchomienia, skonfigurowania zamówionego sprzętu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I znajduje się w zał. numer 7.1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętów do wyposażenia kuchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7.2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wyposażenie kuchni , sprzęty ICT, były fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary - w zakresie każdej z części muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.. Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do , dostawy, wniesienia, podłączenia i uruchomienia sprzętu.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)