GuidZP400 |
e265573e-dc2a-4f6c-83d3-8cb47c45cc47
|
Biuletyn |
587870-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Serokomla
|
Regon |
71158247000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Serokomla
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-413
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
25 755 45 02,
|
Zamawiajacy fax |
25 755 45 02
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@gminaserokomla.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://ugserokomla.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem posłańca,operatora pocztowego w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Serokomla, ul. Warszawska 21,21-413 Serokomla, zgodnie z pkt 11.1 SIWZ
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedszkolaki w Serokomli-zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętów do wyposażenia kuchni”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.3.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ICT, sprzętów do wyposażenia kuchni dla potrzeb realizacji projektu „Przedszkolaki w Serokomli” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zamówienia podzielono na części :
I część zamówienia: zakup i dostawa sprzętu ICT
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I znajduje się w zał. numer 7.1 do SIWZ.
II część zamówienia: zakup i dostawa sprzętów do wyposażenia kuchni
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7.2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy :
Część I :Oferent wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min.20 000 zł brutto.
Część II: Oferent wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętów do wyposażenia kuchni o wartości min. 10 000 zł brutto
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Część I: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ.- w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 5.2.3. część I
Część II : Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ- w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 5.2.3. część II
6.4 .W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
3 Część I zamówienia:
- opis oferowanego sprzętu ICT i /lub karty techniczne obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 .1, karty techniczne należy przedstawić w jęz. polskim.
4.Część II zamówienia:
- opis oferowanego sprzętu do wyposażenia kuchni i/lub karty techniczne oferowanego sprzętu
obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 .2, karty techniczne należy przedstawić w jęz. polskim.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał od Wykonawcy ( dot. części I,II, zamówienia) szczegółowego wyliczenia poszczególnych pozycji, które wchodzą w skład zamówienia.
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie(bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) oświadczenie zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. –zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Część I zamówienia: 1000,00 zł brutto(słownie: tysiąc złotych)
Część II zamówienia:600,00 zł brutto(słownie: sześćset złotych)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-08-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu ICT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamawiający wymaga, aby wyposażenie kuchni , sprzęty ICT, były fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary - w zakresie każdej z części muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do transportu, wniesienia, zamontowania, uruchomienia, skonfigurowania zamówionego sprzętu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I znajduje się w zał. numer 7.1 do niniejszej SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętów do wyposażenia kuchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7.2 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby wyposażenie kuchni , sprzęty ICT, były fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary - w zakresie każdej z części muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem..
Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do , dostawy, wniesienia, podłączenia i uruchomienia sprzętu.
|
| |