Dostawa urządzeń technicznych na potrzeby MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg zad. 1-8

Publication date 2019-09-25
End date 2019-10-03 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo,
  • Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 598685-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 429000005, 323331007, 331821000, 385430003, 426520001, 386516009, 161600004, 442123105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest dostawa urządzeń technicznych na potrzeby MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg zad. 1-8:
Zadanie 1 – Dostawa urządzeń CTTV
Zadanie 2 - Dostawa defibrylatora
Zadanie 3 – Dostawa detektora gazu
Zadanie 4 – Dostawa elektronarzędzi
Zadanie 5 – Dostawa kamery termowizyjnej
Zadanie 6 – Dostawa urządzeń do konserwacji stali nierdzewnej
Zadanie 7 – Dostawa urządzeń ogrodniczych
Zadanie 8 – Dostawa rusztowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Zał. Nr 2.1-2.8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dbb642e2-d30b-442b-be2f-ed9669911cf9
Biuletyn 598685-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 60972765000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Filaretów
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-609
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 466 51 00
Zamawiajacy fax 81 466 51 01
Zamawiajacy email a.moscicka@mosir.lublin.pl
Adres strony url www.mosir.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mosir.lublin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mosir.lublin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o. 20-405 Lublin, ul. Stadionowa 1 (Stadion ARENA LUBLIN - Sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń technicznych na potrzeby MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg zad. 1-8
Numer referencyjny ZPD.261.29.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania jest dostawa urządzeń technicznych na potrzeby MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg zad. 1-8: Zadanie 1 – Dostawa urządzeń CTTV Zadanie 2 - Dostawa defibrylatora Zadanie 3 – Dostawa detektora gazu Zadanie 4 – Dostawa elektronarzędzi Zadanie 5 – Dostawa kamery termowizyjnej Zadanie 6 – Dostawa urządzeń do konserwacji stali nierdzewnej Zadanie 7 – Dostawa urządzeń ogrodniczych Zadanie 8 – Dostawa rusztowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Zał. Nr 2.1-2.8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow W prowadzonym postępowaniu nie występuje taka okoliczność
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. II.Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 6.1ppkt. 2) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ppkt 1) powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczeniem Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty następujących dokumentów: folderów, katalogów, ulotek informacyjnych, prospektów - zawierających informacje techniczne nie zawierające informacji sprzecznych z opisem przedmiotu zamówienia podanym w Załącznikach Nr 2.1-2.8 do SIWZ (dot. zad. nr 1-8)
Inne dokumenty niewymienione I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokument określony powyżej składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. II. Dokumenty składane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu wymienione w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 6.3 i 6.4 SIWZ a także formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winien dokładnie wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt 6.1 ppkt. 1) oraz w pkt 6.3 ppkt. 1) i w pkt. 6.4 SIWZ. Dokument określony w pkt 6.2 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione pkt 6.1 oraz pkt 6.3 SIWZ wymagane będą od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy, na warunkach określonych w niniejszej Umowie. 2. Strony mogą każdorazowo, na zasadzie porozumienia Stron wprowadzić zmiany do niniejszej Umowy, jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego. 3. Zmiany, nie wiążące się z osiągnięciem korzyści przez Zamawiającego, mogą być wprowadzane o ile nie zmierzają one do obejścia przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i nie zmierzają do modyfikacji treści oferty, w zakresie elementów, które doprowadziły do wyboru tego Wykonawcy. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, mogą w szczególności dotyczyć: a) zmiany terminu wykonania dostawy, w przypadku wystąpienia zdarzeń mających charakter siły wyższej; b) zmiany wiążące się z nadzwyczajną zmianą stosunków gospodarczych lub ekonomicznych; c) zmiany wynikających ze zmiany stanu prawnego, w tym również aktów prawa miejscowego odnoszących się do działalności Zamawiającego; d) zmian szczególnie uzasadnionych interesem publicznym lub ważnym interesem Strony. 5. Wprowadzenie zmian do Umowy wymaga formy pisemnego aneksu zawierającego uzasadnienie ich wprowadzenia.
IV 4 4 data 2019-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 – Dostawa urządzeń CTTV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32333100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zadanie 1 – Dostawa urządzeń CTTV (2 pozycje)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 - Dostawa defibrylatora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33182100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zadanie 2 - Dostawa defibrylatora (1 pozycja)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 – Dostawa detektora gazu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38543000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zadanie 3 – Dostawa detektora gazu (1 pozycja)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 – Dostawa elektronarzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42652000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zadanie 4 – Dostawa elektronarzędzi (14 pozycji)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5 – Dostawa kamery termowizyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zadanie 5 – Dostawa kamery termowizyjnej (1 pozycja)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6 – Dostawa urządzeń do konserwacji stali nierdzewnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42652000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zadanie 6 – Dostawa urządzeń do konserwacji stali nierdzewnej (5 pozycji)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7 – Dostawa urządzeń ogrodniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 16160000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zadanie 7 – Dostawa urządzeń ogrodniczych (4 pozycje)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8 – Dostawa rusztowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44212310-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zadanie 8 – Dostawa rusztowania (1 pozycja)
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)