Dostawa środków czystości

Publication date 2019-11-25
End date 2019-12-03 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
Miejscowość Hrubieszów
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627108-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakiety:
PAKIET I - Ręczniki i papier toaletowy
PAKIET II - Akcesoria do sprzątania oraz profesjonalne środki do czyszczenia i zabezpieczania powierzchni płaskich
PAKIET III - Mydła do rąk
PAKIET IV - Profesjonalne środki chemiczne do utrzymywania codziennej czystości
PAKIET V - Worki, pojemniki na odpady oraz środki czystości
PAKIET VI - Środki chemiczne do kuchni szpitalnej i kuchenek oddziałowych
PAKIET VII - Środki chemiczne do pralni szpitalnej
PAKIET VIII – Preparaty do zmywarko - wyparzaczy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ ,,Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85a8b933-a81c-4c79-ad5c-4f992d997528
Biuletyn 627108-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
Regon 30837600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Hrubieszów
Zamawiajacy kod pocztowy 22-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 963 251
Zamawiajacy fax 846 963 251
Zamawiajacy email spzozhrub@o2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipzp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-500 Hrubieszów , ul. Piłsudskiego 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości
Numer referencyjny 25/39/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakiety: PAKIET I - Ręczniki i papier toaletowy PAKIET II - Akcesoria do sprzątania oraz profesjonalne środki do czyszczenia i zabezpieczania powierzchni płaskich PAKIET III - Mydła do rąk PAKIET IV - Profesjonalne środki chemiczne do utrzymywania codziennej czystości PAKIET V - Worki, pojemniki na odpady oraz środki czystości PAKIET VI - Środki chemiczne do kuchni szpitalnej i kuchenek oddziałowych PAKIET VII - Środki chemiczne do pralni szpitalnej PAKIET VIII – Preparaty do zmywarko - wyparzaczy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ ,,Opis przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania ( załącznik nr 3 do SIWZ ) - wraz z ofertą ; oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( załącznik nr 6 do SIWZ); Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 4 do SIWZ ) - wraz z ofertą
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wymagane dokumenty, zaświadczenia, certyfikaty i foldery dotyczące przedmiotu zamówienia – dokładny wykaz wymaganych dokumentów znajduje się przy opisie przedmiotu zamówienia - na żądanie
Inne dokumenty niewymienione 1.7 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a) Formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym również formularz asortymentowo-cenowy ( załącznik nr 1do SIWZ) złożyć pod rygorem nieważności w oryginale podpisane przez osobę upoważnioną. b) Pełnomocnictwo do podpisania ofert i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopi notarialnie poświadczonej. c)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna) podpisany przez wszystkich wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego wynikać będzie kto jest reprezentantem w postępowaniu oraz pełny zakres umocowania. Pełnomocnictwo winno być w oryginale lub kopi notarialnie poświadczonej. e) W przypadku gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w wraz z podaniem firm podwykonawców. f) W przypadku , gdy Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a Ustawy Pzp wraz z ofertą składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.( załącznik nr 7 do SIWZ )
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Zmiana umowy może nastąpić na zasadzie i w przypadkach określonych w §2 pkt. 6 wzoru umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. § 2 ( Zmiana umowy) ,, 6. Kupujący dopuszcza zmiany w treści zawartej umowy w następujących przypadkach: a) zmiany obecnie obowiązującego podatku VAT. Zmiany następują automatycznie od dnia wejścia w życie aktów prawnych zmieniających stawkę VAT, bez konieczności sporządzania aneksu. Ulega wówczas zmianie cena brutto. Cena netto pozostaje bez zmian b) zaprzestania produkcji towaru będącego przedmiotem zamówienia, potwierdzony stosownym pismem, w przypadku zaistnienia takiej sytuacji Sprzedający jest zobowiązany zaproponować produkt równoważny za cenę określoną w ofercie i umowie. Zmiany następują w formie pisemnego aneksu”
IV 4 4 data 2019-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Ręczniki i papier toaletowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości - Ręczniki i papier toaletowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Akcesoria do sprzątania oraz profesjonalne środki do czyszczenia i zabezpieczania powierzchni płaskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości tj. akcesoria do sprzątania oraz profesjonalne środki do czyszczenia i zabezpieczania powierzchni płaskich
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mydła do rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości tj. mydła do rąk
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Profesjonalne środki chemiczne do utrzymywania codziennej czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości - Profesjonalne środki chemiczne do utrzymywania codziennej czystości
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Worki, pojemniki na odpady oraz środki czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości - Worki, pojemniki na odpady oraz środki czystości
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Środki chemiczne do kuchni szpitalnej i kuchenek oddziałowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych - środki chemiczne do kuchni szpitalnej i kuchenek oddziałowych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Środki chemiczne do pralni szpitalnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych - środki chemiczne do pralni szpitalnej
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Preparaty do zmywarko - wyparzaczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych - preparaty do zmywarko - wyparzaczy
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)