Dostawy środków żywności do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku 01.01.2020-30.06.2020

Publication date 2019-11-25
End date 2019-12-04 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Wysocku
Miejscowość Laszki
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo,
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626961-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 158900003, 31425003, 151000009, 155000003, 152000000, 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wielkość i zakres dostaw oraz opis przedmiotu zamówienia z głównymi cechami produktu przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ ( w częściach od 1 do 6)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4d15a558-c7e3-4bf4-9ef4-d2f68e0efd03
Biuletyn 626961-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Wysocku
Regon 65095951200000
Zamawiajacy adres ulica Wysocko
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Laszki
Zamawiajacy kod pocztowy 37-543
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 285 357
Zamawiajacy email wysockodps1@domypomocy.pl
Adres strony url wysockdps1.domypomocy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia wysockdps1.domypomocy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja wysockdps1.domypomocy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Wysocku, Wysocko 2, 37-543 Laszki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy środków żywności do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku 01.01.2020-30.06.2020
Numer referencyjny DPS-AG-1.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci brak ograniczeń
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy brak ograniczeń
Okreslenie przedmiotu Wielkość i zakres dostaw oraz opis przedmiotu zamówienia z głównymi cechami produktu przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ ( w częściach od 1 do 6)
Cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie, należy wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie, należy wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie, należy wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust 5 pkt1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art 86 ust 5
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy Gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 357 [1] Kodeksu Cywilnego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy o 20% w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający wykorzystuje tutaj prawo opcji w myśl art.34 ust 5 pzp, gdzie możliwym największym zakresem zamówienia są ilości podane w formularzu ofertowym. Wystąpienie przesłanek o których mowa w art.144 ust.1 pkt 3 i 6 ustawy pzp
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których. Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznakowane klauzulą: ”Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” i dołączone do oferty. Zaleca się, aby były trwałe, oddzielnie spięte. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Nie wypełnienie tego punktu nie będzie skutkować odrzuceniem oferty. Zamawiający zaś przyjmuje, iż informacje podane w treści oferty może ujawnić na podstawie art. 96 ust.3 ustawy
IV 6 1 srodki ochrony Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Wysocku, Wysocko 2, 37-543 Laszki • inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Wysocku jest Pani Marta Kochanek, kontakt: iodwysocko.dps@gmail.com , telefon 537-285-357 * • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Dostawy środków żywności do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku od 01.01.2020-30.06.2020 r.”, nr sprawy DPS-AG-1.271.4.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018 poz. 1986 z późn. zm ), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IV 4 4 data 2019-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw, owoców i jaj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis załącznik nr 2 część 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy wędlin i mięsa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 2 część 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy nabiału
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis załącznik nr 2 część 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawy mrożonek i konserw rybnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis załącznik nr 2 część 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawy pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 2 część 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawy pozostałych różnych artykułów spożywczych , sypkich i dżemów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Załącznik nr 2 część 6
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)