Dostawy rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych

Publication date 2019-11-28
End date 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Miejscowość Pabianice
Województwo łódzkie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629593-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6b30e4b5-9f6e-4be6-a707-364ea3b0445c
Biuletyn 629593-N-2019
Zamawiajacy nazwa Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Regon 10068249100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Pabianice
Zamawiajacy kod pocztowy 95-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 22 53 500
Zamawiajacy fax 42 21 49 299
Zamawiajacy email zamowienia@pcmnzoz.pl
Adres strony url www.pcmnoz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z o. o.
Dostep dokumentow zamowienia www.pcmnzoz.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pcmnzoz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o. ul. Jana Pawła II 68, 95-200 Pabianice, Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych
Numer referencyjny 47/Apt/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe - załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykaz dostaw
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu 6.2. W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga wykazania co najmniej 1 dostawy na kwotę co najmniej: Pakiet 1 – 360 000,00 zł brutto, Pakiet 2 – 83 000,00 zł brutto; Pakiet 3 – 141 750,00 zł brutto oraz np. referencji). W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jeden pakiet, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedstawi wykaz dostaw odpowiadających swoimi rodzajami i wartościami dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na dostawie oferowanego asortymentu o wartości nie mniejszej niż suma wartości określonych dla poszczególnych pakietów, na które Wykonawca składa ofertę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy: - bezzwrotne, bezpłatne próbki oferowanych wyrobów wraz z folderami, opisami potwierdzającymi spełnienie wymogów SIWZ. Próbki oraz foldery mają być oznakowane numerem pakietu i pozycją, której dotyczą. Spis załączonych próbek należy dołączyć do opakowania, w którym znajdują się próbki (ilość próbek określana jest w formularzach cenowych), - folder, prospekt, materiały informacyjne (karta techniczna produktu lub karta katalogowa) oferowanego asortymentu (do każdej zaoferowanej pozycji w Pakiecie) w języku polskim, potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem SIWZ. Deklaracje zgodności CE oraz certyfikat potwierdzający kategorię środka ochrony indywidualnej. Pełny raport z badań na substancje cytostatyczne wg. Normy EN 374-3. Pełny raport z badań na potwierdzenie zgodności z normą EN 455 – 1,2,3,4. Pełny raport testowy do dostarczonych próbek potwierdzający wymagane parametry, nie starsze niż z 2018 r. Raport z badań potwierdzający brak występowania akceleratorów, tiuramów, tiomoczników, benzotiazoli. Wyniki badań na potwierdzenie normy ASTM F 1671. Badania na pierwotne podrażnienia skóry
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik. Potwierdzenie wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 13 624,74 PLN (słownie: trzynaście tysięcy sześćset dwadzieścia cztery złote i siedemdziesiąt cztery grosze). Wadium na pakiety wynosi odpowiednio: Pakiet 1 – 8 415,00 zł Pakiet 2 – 1 928,49 zł Pakiet 3 – 3 281,25 zł 1. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2, Ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: PKO BP 07 1440 1101 0000 0000 1400 4278 z zaznaczeniem „wadium – przetarg 47/Apt/2019”. 5. Wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na konto Zamawiającego, podane w pkt 4. W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz oryginał należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie opatrzonej napisem – Wadium. Do oferty załączyć kopię poświadczoną za zgodność. 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej prze Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 13.1. Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 13.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (Zamawiający nie wymaga); 13.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegółowy zakres zmian oraz warunki ich wprowadzania określone są we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Rękawiczki diagnostyczne nitrylowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Rękawiczki jałowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Rękawiczki diagnostyczne nitrylowe z dozownikiem
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)