Dostawa odzieży roboczej dla pracowników Organizacji Obsługowej LPR

Publication date 2019-11-28
End date 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Specjalna odzież robocza,
  • Bielizna osobista,
  • Koszulki polo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629480-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 181300009, 183330002, 183100005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników Organizacji Obsługowej Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. zamówienie zostało podzielone na 4 części (zadania):
Zadanie nr 1 – Dostawa spodni lub ogrodniczek –w ilości do 198 szt.
Zadanie nr 2 – Dostawa wzmocnionej bluzy polarowej – w ilości do 111 szt.
Zadanie nr 3 – Dostawa koszulek polo – w ilości do 808 szt.
Zadanie nr 4 – Dostawa bielizny termoaktywnej – w ilości do 170 kmpl.
Zamawiający wymaga wykonania zamówienia w ilości minimum 50% każdego Zadania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e36fe0f9-1df1-49c8-8f7e-ee559c378c73
Biuletyn 629480-N-2019
Zamawiajacy nazwa Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Regon 16321074000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Księżycowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-934
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon + 48 22 22 99 931
Zamawiajacy fax +48 22 22 99 933
Zamawiajacy email centrala@lpr.com.pl
Adres strony url www.lpr.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa ul. Księżycowa 5, sekretariat, pokój nr 100 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży roboczej dla pracowników Organizacji Obsługowej LPR
Numer referencyjny ZP/8/XI/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników Organizacji Obsługowej Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. zamówienie zostało podzielone na 4 części (zadania): Zadanie nr 1 – Dostawa spodni lub ogrodniczek –w ilości do 198 szt. Zadanie nr 2 – Dostawa wzmocnionej bluzy polarowej – w ilości do 111 szt. Zadanie nr 3 – Dostawa koszulek polo – w ilości do 808 szt. Zadanie nr 4 – Dostawa bielizny termoaktywnej – w ilości do 170 kmpl. Zamawiający wymaga wykonania zamówienia w ilości minimum 50% każdego Zadania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1a do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-23T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza następujące istotne zmiany umowy: a. obniżenie ceny jednostkowej za przedmiot umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie na skutek zmiany cen producentów materiałów, b. zmiany wzoru odzieży oraz materiałów z których ma być ona wykonana, wynikający ze zmian obowiązujących przepisów prawnych, c. wydłużenie okresu obowiązywania umowy do 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1, jednak jedynie na pisemny wniosek Zamawiającego i za zgodą obu Stron, d. zmiana terminu wykonania każdej z części zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, które spowodują, że realizacja dostawy nie będzie możliwa w terminie przewidzianym na realizację dostawy, o czas trwania wskazanych okoliczności, jednakże nie dłuższy niż 7 dni.
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1
IV 6 6 Zgodnie z art. 93 ust. 1a pkt 1 Zamawiający informuje, że przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa spodni lub ogrodniczek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa spodni lub ogrodniczek –w ilości do 198 szt. (załącznik nr 1a do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wzmocnionej bluzy polarowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wzmocnionej bluzy polarowej – w ilości do 111 szt. (Załącznik nr 1a do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa koszulek polo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18333000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa koszulek polo – w ilości do 808 szt. (Załacznik nr 1a)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa bielizny termoaktywnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18310000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa bielizny termoaktywnej – w ilości do 170 kmpl. (Załącznik nr 1a do SIWZ)
  

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Deklarowany stopień wykonania zamówienia do 23.12.2019 r.
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)