GuidZP400 |
ece3cb53-f1bc-4e13-8210-e611fcc77937
|
Biuletyn |
629460-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
|
Regon |
12933300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieniawskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-712
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8294440,
|
Zamawiajacy fax |
61 8294012
|
Zamawiajacy email |
dzpuam@amu.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.amu.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amu.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferta musi zostać złozona w formie pisemnej pod rygorem nieważności w siedzibie zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. H. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pokój 301
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i rękawic ochronnych dla Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
ZP/5982/D/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i rękawic ochronnych dla Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.
Szczegółowy opis zawarty został w zał. 2 do SIWZ.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy zgodnie z rozdz. VI pkt. 4 SIWZ próbki asortymentu. Próbki będą dostarczone w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego.
Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości poszczególnych dostaw nie może przekroczyć maksymalnej wartości tej umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki oferty asortymentowej, zgodnie z zapisami w rozdz. 3 pkt 3.4 SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz ofertowy, formularz cenowy, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, dowód wniesienia wadium, oświadczenie o podwykonawcach (Jeżeli dotyczy)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia umowy w przypadku wskazanym w § 4 ust. 3,
b) w przypadku, gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w załączniku nr 2 do umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży oraz zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie, po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia producenta o zaistnieniu takiej okoliczności,
c) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi koniecznie będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
d) w przypadku, gdy po zawarciu umowy Zamawiający stwierdzi lub Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, że wystąpiły inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu przedmiotu umowy, o ile zmiana ta nie wykracza poza przedmiot zamówienia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
e) w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości ceny netto powiększonej o kwotę VAT, wyliczoną zgodnie ze stawką obowiązującą w dniu wystawienia faktury.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na
piśmie pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|