Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego

Publication date 2019-11-28
End date 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Zakład Karny w Łupkowie
Miejscowość Komańcza
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628671-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego, podzielonych na zadania:
ZADANIE I – wędliny wieprzowe, mięso wołowe:
- hamburger wieprzowy, CPV 15895100-9, 1 szt. 80g, w ilości 500 kg,
- kaszanka, CPV 15131134-3, w ilości 2 000 kg,
- kiełbasa zwyczajna, CPV 15131130-5, w ilości 4 500 kg,
- kiełbasa toruńska, CPV 15131130-5, w ilości 2 400 kg,
- kiełbasa krakowska parzona, CPV 15131130-5, w ilości 1 400 kg,
- kiełbasa lencz, w osłonce foliowej, CPV 15131130-5, w ilości 2 700 kg,
- kiełbasa mortadela, w osłonce foliowej, CPV 15131130-5, w ilości 3 000 kg,
- salceson, w osłonce foliowej, CPV 15131100-5, w ilości 2 500 kg,
- pieczeń rzymska, CPV 15131400-9, w ilości 2 300 kg,
- kiszka wątrobiana, CPV 15131131-2, w ilości 900 kg,
- mielonka prasowana, w osłonce foliowej, CPV 15131130-5, w ilości 3 000 kg,
- szynka mielona prasowana, w osłonce foliowej, CPV 15131410-2, w ilości 1 500 kg,
- sznycel wieprzowo- drobiowy, CPV 15110000-2, w ilości 1 700 kg,
- kiełbasa kminkowa, CPV 15131130-5, w ilości 2 600 kg,
- kiełbasa parówkowa, CPV 15131130-5, w ilości 1 500 kg,
- szynka koserwowa, CPV 15131000-5, w ilości 800 kg,
- pasztetowa wieprzowo – drobiowa, CPV 15131100-6, w ilości 500 kg,
- mięso wołowe gulaszowe – klasy II, mrożone, b/k, mięso chude, nieznacznie ścięgniste,
pakowane w worki vac max. po 2,5kg, CPV 15111000-9, w ilości 1 300 kg,
ZADANIE II – mięso, wędliny, podroby drobiowe:
- parówki drobiowe, CPV 15131135-0, w ilości 500 kg,
- polędwica drobiowa, w osłonce foliowej, CPV 15131500-0, w ilości 800 kg,
- kiełbasa drobiowa zwyczajna, CPV 15131135-0, w ilości 1 800 kg,
- szynka drobiowa gotowana prasowana, w osłonce foliowej, CPV 15131500-0, w ilości 1 000 kg,
- pieczeń drobiowa, CPV 15131500-0, w ilości 1 800 kg,
- mielonka z indyka prasowana, w osłonce foliowej, CPV 15131500-0, w ilości 1 000 kg,
- baleron drobiowy, CPV 15131500-0, w ilości 1 200 kg,
- mortadela drobiowa, w osłonce foliowej, CPV 15131500-0, w ilości 1 800 kg,
- wątroba drobiowa, świeża, CPV 15112300-9, w ilości 1 200 kg,
- hamburger drobiowy, CPV 15895100-9, w ilości 1 200 kg,
- filet prasowany z kurczaka, CPV 15131500-0, w ilości 500 kg,
- kiełbasa krakowska drobiowa, CPV 15131135-0, w ilości 600 kg,
- kiełbasa wiejska drobiowa, CPV 15131135-0, w ilości 600 kg.
ZADANIE III – konserwy drobiowe i sojowe:
- mielonka drobiowa 130g – alumpak, CPV 15131100-6, w ilości 300 kg,
- pasztet drobiowy 130g – alumpak, CPV 15131100-6, w ilości 300 kg,
- szynka drobiowa 110g – alumak, CPV 15131100-6, w ilosci 50 kg,
- pasztet sojowy 130g – alumpak, CPV 15131100-6, w ilości 200 kg.

Wymagania związane z dostawami w/w asortymentu:
1) Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni, podrobów 3 dni, mięs mrożonych min. 30 dni, konserw min. 90 dni.
2) Ilości artykułów określone w poszczególnych zadaniach są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.
3) Dostawca zapewni widoczne opisanie wędlin zgodnie z dostarczanym asortymentem oraz datami
ważności.
4) Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:
- nazwę produktu,
- dane dotyczące składników występujących w produkcie oraz znajdujących się w nich substancji
alergennych,
- datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,
- dane identyfikujące producenta,
- zawartość netto lub liczbę sztuk produktu w opakowaniu,
- warunki przechowywania w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków
przechowywania,
- oznaczenie partii produkcji,
- klasę jakości handlowej.
Warunki realizacji zamówienia:
1) Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Karny w Łupkowie i Oddział Zewnętrzny w Moszczańcu.
2) Transport artykułów mięsnych: na koszt i ryzyko wykonawcy.
3) Dostawy:
- mięso, wędliny, podroby – raz w tygodniu,
Ilość i rodzaj zamawianych artykułów mięsnych zamawiający określał będzie każdorazowo
telefonicznie na 48 godzin przed realizacją dostawy.
4) Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanych artykułów mięsnych w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii.
5) Dostawa artykułów mięsnych do magazynu zamawiającego w Zakładzie Karnym w Łupkowie
i Oddziale Zewnętrznym w Moszczańcu odbywać się będzie w godzinach od 8.00 – 13.00,
z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt.
6) Z uwagi na konstrukcje bramy wjazdowej w OZ Moszczańcu dostawy muszą być realizowane
samochodem o wysokości do 3,40 m.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0f940e84-acf6-4942-9ffc-dee492ed656e
Biuletyn 628671-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny w Łupkowie
Regon 32110600000000
Zamawiajacy adres ulica Łupków
Zamawiajacy adres numer domu 45
Zamawiajacy miejscowosc Komańcza
Zamawiajacy kod pocztowy 38-543
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 013 467-70-49
Zamawiajacy fax 0-13 4677011
Zamawiajacy email dkw_lupkow@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemną ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Łupkowie, 38 - 543 Komańcza, Łupków 45
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego
Numer referencyjny 5/P/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego, wieprzowego oraz wołowego, podzielonych na zadania: ZADANIE I – wędliny wieprzowe, mięso wołowe: - hamburger wieprzowy, CPV 15895100-9, 1 szt. 80g, w ilości 500 kg, - kaszanka, CPV 15131134-3, w ilości 2 000 kg, - kiełbasa zwyczajna, CPV 15131130-5, w ilości 4 500 kg, - kiełbasa toruńska, CPV 15131130-5, w ilości 2 400 kg, - kiełbasa krakowska parzona, CPV 15131130-5, w ilości 1 400 kg, - kiełbasa lencz, w osłonce foliowej, CPV 15131130-5, w ilości 2 700 kg, - kiełbasa mortadela, w osłonce foliowej, CPV 15131130-5, w ilości 3 000 kg, - salceson, w osłonce foliowej, CPV 15131100-5, w ilości 2 500 kg, - pieczeń rzymska, CPV 15131400-9, w ilości 2 300 kg, - kiszka wątrobiana, CPV 15131131-2, w ilości 900 kg, - mielonka prasowana, w osłonce foliowej, CPV 15131130-5, w ilości 3 000 kg, - szynka mielona prasowana, w osłonce foliowej, CPV 15131410-2, w ilości 1 500 kg, - sznycel wieprzowo- drobiowy, CPV 15110000-2, w ilości 1 700 kg, - kiełbasa kminkowa, CPV 15131130-5, w ilości 2 600 kg, - kiełbasa parówkowa, CPV 15131130-5, w ilości 1 500 kg, - szynka koserwowa, CPV 15131000-5, w ilości 800 kg, - pasztetowa wieprzowo – drobiowa, CPV 15131100-6, w ilości 500 kg, - mięso wołowe gulaszowe – klasy II, mrożone, b/k, mięso chude, nieznacznie ścięgniste, pakowane w worki vac max. po 2,5kg, CPV 15111000-9, w ilości 1 300 kg, ZADANIE II – mięso, wędliny, podroby drobiowe: - parówki drobiowe, CPV 15131135-0, w ilości 500 kg, - polędwica drobiowa, w osłonce foliowej, CPV 15131500-0, w ilości 800 kg, - kiełbasa drobiowa zwyczajna, CPV 15131135-0, w ilości 1 800 kg, - szynka drobiowa gotowana prasowana, w osłonce foliowej, CPV 15131500-0, w ilości 1 000 kg, - pieczeń drobiowa, CPV 15131500-0, w ilości 1 800 kg, - mielonka z indyka prasowana, w osłonce foliowej, CPV 15131500-0, w ilości 1 000 kg, - baleron drobiowy, CPV 15131500-0, w ilości 1 200 kg, - mortadela drobiowa, w osłonce foliowej, CPV 15131500-0, w ilości 1 800 kg, - wątroba drobiowa, świeża, CPV 15112300-9, w ilości 1 200 kg, - hamburger drobiowy, CPV 15895100-9, w ilości 1 200 kg, - filet prasowany z kurczaka, CPV 15131500-0, w ilości 500 kg, - kiełbasa krakowska drobiowa, CPV 15131135-0, w ilości 600 kg, - kiełbasa wiejska drobiowa, CPV 15131135-0, w ilości 600 kg. ZADANIE III – konserwy drobiowe i sojowe: - mielonka drobiowa 130g – alumpak, CPV 15131100-6, w ilości 300 kg, - pasztet drobiowy 130g – alumpak, CPV 15131100-6, w ilości 300 kg, - szynka drobiowa 110g – alumak, CPV 15131100-6, w ilosci 50 kg, - pasztet sojowy 130g – alumpak, CPV 15131100-6, w ilości 200 kg. Wymagania związane z dostawami w/w asortymentu: 1) Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni, podrobów 3 dni, mięs mrożonych min. 30 dni, konserw min. 90 dni. 2) Ilości artykułów określone w poszczególnych zadaniach są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 3) Dostawca zapewni widoczne opisanie wędlin zgodnie z dostarczanym asortymentem oraz datami ważności. 4) Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: - nazwę produktu, - dane dotyczące składników występujących w produkcie oraz znajdujących się w nich substancji alergennych, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, - dane identyfikujące producenta, - zawartość netto lub liczbę sztuk produktu w opakowaniu, - warunki przechowywania w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej. Warunki realizacji zamówienia: 1) Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Karny w Łupkowie i Oddział Zewnętrzny w Moszczańcu. 2) Transport artykułów mięsnych: na koszt i ryzyko wykonawcy. 3) Dostawy: - mięso, wędliny, podroby – raz w tygodniu, Ilość i rodzaj zamawianych artykułów mięsnych zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie na 48 godzin przed realizacją dostawy. 4) Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanych artykułów mięsnych w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. 5) Dostawa artykułów mięsnych do magazynu zamawiającego w Zakładzie Karnym w Łupkowie i Oddziale Zewnętrznym w Moszczańcu odbywać się będzie w godzinach od 8.00 – 13.00, z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt. 6) Z uwagi na konstrukcje bramy wjazdowej w OZ Moszczańcu dostawy muszą być realizowane samochodem o wysokości do 3,40 m.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz warunki zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wszystkie wymagane dokumenty i załączniki, wymagają podpisu Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy należy dołączyć do oferty właściwe umocowanie prawne, np. stosowne pełnomocnictwo. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii dokumentów poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

Criterion

Kryteria Cena zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)