GuidZP400 |
bfbd3b4c-3f55-4f90-84c8-8c9df1d5e8d7
|
Biuletyn |
630236-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
|
Regon |
31007700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dąbrowa Górnicza
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2623422
|
Zamawiajacy fax |
32 2623422
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
|
Adres strony url |
www.zco-dg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zco-dg.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zco-dg.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza ul. Szpitalna 13 41-300 Dąbrowa Górnicza
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu medycznego”
|
Numer referencyjny |
ZP/71/ZCOSzpSp/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu medycznego - Poniżej 221 000 Euro - 3 Pakiety
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem nie więcej niż dwóch dostaw zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż:
wykaz dostaw
Pakiet nr 1 15 640,00 zł
Pakiet nr 2 67 500,00 zł
Pakiet nr 3 75 000,00 zł
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto do oferty należy załączyć:
1) Formularz ofertowy – wzór formularza Załącznik nr 1 do SIWZ
2) Załącznik nr 6-Formularz –Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu
3) Potwierdzenie wniesienia wadium
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;
5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej).
6 )Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Wadium musi być wniesione do Zamawiającego przed terminem składania oferty.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Pakiet nr 1 289,63 zł
Pakiet nr 2 1 250,00 zł
Pakiet nr 3 1 388,89 zł
2. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Handlowy w warszawie S.A - nr konta 65 1030 1508 0000 0008 0375 6031 z oznaczeniem: ZP/71/ZCOSzpSp/2019 ,,Dostawa sprzętu medycznego
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku:
a) gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.
b) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy,
c) gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony
d) zmiany:
– numeru katalogowego przedmiotu umowy lub
– nazwy przedmiotu umowy przy zachowaniu jego tożsamości i parametrów lub
– parametrów przedmiotu umowy na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu
e) w przypadku zmian określonych w pkt. c) i d), Wykonawca przekaże Zamawiającemu odpowiednie, aktualne dokumenty wymagane w SIWZ co do przedmiotu zamówienia.
f) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego.
g) Zmiany wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
|
IV 4 4 data |
2019-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Holtery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Holtery
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Materace i koce do ogrzewania oraz jednostki kontrolne do ogrzewania pacjenta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Materace i koce do ogrzewania oraz jednostki kontrolne do ogrzewania pacjenta
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Materace przeciwodleżynowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Materace przeciwodleżynowe
|
| |