Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śląskich

Publication date 2019-11-29
End date 2019-12-09 00:00:00
Instytucja Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629803-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 151000009, 155000003, 158100009, 158000006, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl., ul. Cukrownicza 8, następujących artykułów żywnościowych podzielonych na następujące zadania częściowe (pakiety):

A. Zadanie nr 1 (pakiet nr 1)
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych /CPV 15100000-9/
KONSERWY I PRZETWORY Z MIĘSA
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1A do niniejszej SIWZ

B. Zadanie nr 2 (pakiet nr 2)
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych /CPV 15100000-9/
RÓŻNE RODZAJE MIĘS I WĘDLIN
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1B do niniejszej SIWZ

C. Zadanie nr 3 (pakiet nr 3)
Dostawa produktów mleczarskich /CPV 15500000-3/
RÓŻNE PRODUKTY MLECZARSKIE
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1C do niniejszej SIWZ

D. Zadanie nr 4 (pakiet nr 4)
Dostawa różnych produktów spożywczych /CPV 15810000-9/
PIECZYWO
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1D do niniejszej SIWZ

E. Zadanie nr 5 (pakiet nr 5)
Dostawa różnych produktów spożywczych /CPV 15800000-6/
RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1E do niniejszej SIWZ
F. Zadanie nr 6 (pakiet nr 6)
Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów /CPV 15300000-1/
RÓŻNE WARZYWA I OWOCE
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1F do niniejszej SIWZ.

2) Miejsce realizacji - wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (transport i wniesienie) do stołówki Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP: ul. Cukrownicza 8, 57-200 Ząbkowice Śl.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w dziale B w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f410a61e-afe4-4973-a941-d1f206d13c6f
Biuletyn 629803-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP
Regon 70034800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-413
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 444 908
Zamawiajacy fax 713 424 901
Zamawiajacy email dolnoslaska@ohp.pl
Adres strony url http://www.dolnoslaska.ohp.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych podległa MRPiPS, nieposiadająca osobowości prawnej
Dostep dokumentow zamowienia http://www.dolnoslaska.ohp.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.dolnoslaska.ohp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta może być złożona tylko i wyłącznie w formie pisemnej (w wersji papierowej).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 50-413 Wrocław, Wybrzeże J. Słowackiego 9, pokój nr 4 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śląskich
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Każdy Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na dowolną ilość zadań częściowych, można więc złożyć na jedno, lub więcej zadań częściowych.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Każdy Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na dowolną ilość zadań częściowych, można więc złożyć na jedno, lub więcej zadań częściowych.
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl., ul. Cukrownicza 8, następujących artykułów żywnościowych podzielonych na następujące zadania częściowe (pakiety): A. Zadanie nr 1 (pakiet nr 1) Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych /CPV 15100000-9/ KONSERWY I PRZETWORY Z MIĘSA Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1A do niniejszej SIWZ B. Zadanie nr 2 (pakiet nr 2) Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych /CPV 15100000-9/ RÓŻNE RODZAJE MIĘS I WĘDLIN Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1B do niniejszej SIWZ C. Zadanie nr 3 (pakiet nr 3) Dostawa produktów mleczarskich /CPV 15500000-3/ RÓŻNE PRODUKTY MLECZARSKIE Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1C do niniejszej SIWZ D. Zadanie nr 4 (pakiet nr 4) Dostawa różnych produktów spożywczych /CPV 15810000-9/ PIECZYWO Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1D do niniejszej SIWZ E. Zadanie nr 5 (pakiet nr 5) Dostawa różnych produktów spożywczych /CPV 15800000-6/ RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1E do niniejszej SIWZ F. Zadanie nr 6 (pakiet nr 6) Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów /CPV 15300000-1/ RÓŻNE WARZYWA I OWOCE Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1F do niniejszej SIWZ. 2) Miejsce realizacji - wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (transport i wniesienie) do stołówki Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP: ul. Cukrownicza 8, 57-200 Ząbkowice Śl. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w dziale B w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru – załącznik nr 2.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w oparciu o zapisy art. 144 ustawy PZP, a w szczególności w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) Wszelkie zmiany spowodowane okolicznościami, których Zamawiający (Prowadzący postępowanie), działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i wartość zmiany umowy nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie – zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp. b) Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy – zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp. c) W przypadku zmian unormowań prawnych dotyczących zmiany urzędowej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. d) Wykonawcę któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy e) Zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia
IV 4 4 data 2019-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa KONSERWY I PRZETWORY Z MIĘSA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Wykaz asortymentowo - ilościowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dziale B w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa RÓŻNE RODZAJE MIĘS I WĘDLIN
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Wykaz asortymentowo - ilościowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1B do SIWZ 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dziale B w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa RÓŻNE PRODUKTY MLECZARSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Wykaz asortymentowo - ilościowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1C do SIWZ 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dziale B w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Wykaz asortymentowo - ilościowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1D do SIWZ. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dziale B w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Wykaz asortymentowo - ilościowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1E do SIWZ. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dziale B w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa RÓŻNE WARZYWA I OWOCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Wykaz asortymentowo - ilościowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1F do SIWZ. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dziale B w SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)