Data publikacji |
2019-11-29 |
Data zakończenia |
2019-12-09 00:00:00 |
Instytucja |
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP |
Miejscowość |
Wrocław |
Województwo |
dolnośląskie |
Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
629803-N-2019 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
150000008, 151000009, 155000003, 158100009, 158000006, 153000001 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
f410a61e-afe4-4973-a941-d1f206d13c6f
|
Biuletyn |
629803-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP
|
Regon |
70034800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-413
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 444 908
|
Zamawiajacy fax |
713 424 901
|
Zamawiajacy email |
dolnoslaska@ohp.pl
|
Adres strony url |
http://www.dolnoslaska.ohp.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych podległa MRPiPS, nieposiadająca osobowości prawnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.dolnoslaska.ohp.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.dolnoslaska.ohp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta może być złożona tylko i wyłącznie w formie pisemnej (w wersji papierowej).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
50-413 Wrocław, Wybrzeże J. Słowackiego 9, pokój nr 4 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śląskich
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Każdy Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na dowolną ilość zadań częściowych, można więc złożyć na jedno, lub więcej zadań częściowych.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Każdy Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na dowolną ilość zadań częściowych, można więc złożyć na jedno, lub więcej zadań częściowych.
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl., ul. Cukrownicza 8, następujących artykułów żywnościowych podzielonych na następujące zadania częściowe (pakiety):
A. Zadanie nr 1 (pakiet nr 1)
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych /CPV 15100000-9/
KONSERWY I PRZETWORY Z MIĘSA
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1A do niniejszej SIWZ
B. Zadanie nr 2 (pakiet nr 2)
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych /CPV 15100000-9/
RÓŻNE RODZAJE MIĘS I WĘDLIN
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1B do niniejszej SIWZ
C. Zadanie nr 3 (pakiet nr 3)
Dostawa produktów mleczarskich /CPV 15500000-3/
RÓŻNE PRODUKTY MLECZARSKIE
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1C do niniejszej SIWZ
D. Zadanie nr 4 (pakiet nr 4)
Dostawa różnych produktów spożywczych /CPV 15810000-9/
PIECZYWO
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1D do niniejszej SIWZ
E. Zadanie nr 5 (pakiet nr 5)
Dostawa różnych produktów spożywczych /CPV 15800000-6/
RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1E do niniejszej SIWZ
F. Zadanie nr 6 (pakiet nr 6)
Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów /CPV 15300000-1/
RÓŻNE WARZYWA I OWOCE
Wykaz asortymentowy zawarty jest w formularzu cenowym – załącznik nr 1F do niniejszej SIWZ.
2) Miejsce realizacji - wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (transport i wniesienie) do stołówki Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP: ul. Cukrownicza 8, 57-200 Ząbkowice Śl.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w dziale B w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru – załącznik nr 2.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w oparciu o zapisy art. 144 ustawy PZP, a w szczególności w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) Wszelkie zmiany spowodowane okolicznościami, których Zamawiający (Prowadzący postępowanie), działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i wartość zmiany umowy nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie – zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp.
b) Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy – zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp.
c) W przypadku zmian unormowań prawnych dotyczących zmiany urzędowej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
d) Wykonawcę któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy
e) Zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia
|
IV 4 4 data |
2019-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
KONSERWY I PRZETWORY Z MIĘSA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Wykaz asortymentowo - ilościowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dziale B w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
RÓŻNE RODZAJE MIĘS I WĘDLIN
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Wykaz asortymentowo - ilościowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1B do SIWZ
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dziale B w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
RÓŻNE PRODUKTY MLECZARSKIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Wykaz asortymentowo - ilościowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1C do SIWZ
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dziale B w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Wykaz asortymentowo - ilościowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1D do SIWZ.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dziale B w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Wykaz asortymentowo - ilościowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1E do SIWZ.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dziale B w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
RÓŻNE WARZYWA I OWOCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Wykaz asortymentowo - ilościowy zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 1F do SIWZ.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dziale B w SIWZ.
|
| |