GuidZP400 |
55db0ed1-cd2d-4d7b-acb1-ee9f06ec9d66
|
Biuletyn |
631657-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 2 w Czeladzi
|
Regon |
00072704400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czeladź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-250
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 265 85 69,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
sp2@sp2.czeladz.pl,
|
Adres strony url |
http://www.sp2.czeladz.pl/zamówienia/publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.sp2.czeladz.pl/zamówienia/publiczne
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 2 w Czeladzi ul. Szkolna 6 41-250 CZELADŹ
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej Nr 2 w Czeladzi w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020r.
|
Numer referencyjny |
ZP/1/SP2/D/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej Nr 2 w Czeladzi w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1a - 1e do SWIZ (Formularz asortymentow-ilościowo-cenowy) oraz w Załączniku nr 6 (Wzór umowy)
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Lp. Wymagane dokumenty w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa
w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp- brak podstaw wykluczenia:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczane na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp:
4).Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast tych dokumentów(Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się przedmiotowych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dot. Odpisu z KRS (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub odpisu z CEIDG (dla podmiotów wpisanych do CEIDG)
Wykonawcy wspólnie składający ofertę Dokumenty, o których mowa w ust.10.1. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia dodatkowych dokumentów/ oświadczeń.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. (art. 26 ust. 2f ustawy pzp)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Działając zgodnie z Art. 144 ust. 1 Ustawy pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w przypadkach:
lp Powody zmiany: Warunki dokonania zmiany:
1). gdy nastąpi zmiana nazwy handlowej lub innego oznaczenia produktu wskazanego w ofercie, która nie powoduje zmiany przedmiotu umowy i cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym,
Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę
2). gdy nastąpi zmiana wielkości opakowania poprzez zwiększenie lub zmniejszenie pojemności lub gramatury, Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę
3). zmiany terminu realizacji dostaw z uwagi na:
a) konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy
b) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy,
Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
4). zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, za pisemną zgodą zamawiającego pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę
5). Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem, wyliczenia świadczące o wpływie tej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającej ze zmiany stawki podatku od towarów i usług,
6). w przypadku zmiany cen żywności i napojów bezalkoholowych wg „Cen w Gospodarce Narodowej” (strona internetowa GUS) lub „Biuletyn Statystyczny” (miesięcznik GUS) za kwartał poprzedni- jeżeli wskaźnik wzrostu cen w danym kwartale w stosunku do poprzedniego przekroczy 5%.
Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
Wszelkie zmiany cen zostaną wprowadzone aneksem do umowy po ich uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę, tj, przedłożeniem wydruku z powyższych publikacji. Zamawiający ma prawo zwrócić się o potwierdzenie tychże informacji do Departamentu Informacji GUS. Waloryzacja cen może być dokonana, jeżeli przedłożone wydruki lub informacje z Departamentu Informacji GUS potwierdzą zmianę wskaźnika cen.
7). zmniejszenia lub rezygnacji z określonego asortymentu wymienionego w zestawieniu asortymentowo-ilościowo -cenowym, w przypadku zaleceń, decyzji lub innych dokumentów wydanych przez Instytut Żywności i Żywienia i/lub Państwową Inspekcję Sanitarną dot. ograniczenia lub zakazu stosowania określonego produktu do przygotowywania potraw w placówkach zbiorowego żywienia.
Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
8). wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania kwoty stanowiącej wartość wynagrodzenia Wykonawcy – do czasu jej wyczerpania, Na podstawie wniosku Zamawiającego
9). zwiększenia kwoty stanowiącej wartość wynagrodzenia Wykonawcy i ilości, o ile nastąpi to bez zmiany cen jednostkowych, wynikać będzie ze zwiększonych potrzeb zamawiającego w stosunku do pierwotnie zakładanych, a wartość zmiany będzie nie większa niż 20% szacunkowej wartości wynagrodzenia Wykonawcy przewidzianej pierwotnie w umowie. Na podstawie wniosku Zamawiającego
2. Zmiana umowy wymaga porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni od terminu składania ofert
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 A- ARTYKUŁY SPOŻYWCZE, NABIAŁ, JAJA I MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze nie zawierały konserwantów np. benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp. oraz środków polepszających smak i zapach.
- Zawartość soli, cukru w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów.
- Soczki owocowe -bez dodatku cukrów i substancji słodzących o niskiej zawartości sodu
- Masło o zawartości nie mniej niż 82% tłuszczu mlecznego
- Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego do spożycia, zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100g /ml produktu gotowego do spożycia
- Makarony Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o podobnej lecz nie gorszej jakości – z mąki DURUM
Jaja – klasa A , M- Średnie pakowane z opisem zawierającym producenta oraz datę ważności.
Zamawiający wymaga, aby towar zamówiony(mrożony) przywożony był w temp. minimum (-18°C) z terminami przydatności do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach , hermetycznie zamknięty.
Mrożonki sypkie i nie zbrylone.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych zgodnie z asortymentem opisanym w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym. Artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia muszą być świeże z aktualnym terminem do spożycia, wysokiej jakości jakości handlowej i zdrowotnej, zgodne z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego GMP oraz systemu HACCP
Rozporządzenie (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. Urz. WE L 31 z 1.02.2002, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463), zwane dalej „rozporządzeniem nr 178/2002”
Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r., (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.);
Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych
oraz wszelkie akty wykonawcze obowiązujące w zakresie nieregulowanym w rozporządzeniu 852/2004
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3 C- PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
W przypadku kiełbas i wędlin wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu,zawierające co najmniej 80% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia BEZ MOM
- Mięso świeżę, nie mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej, hermetycznie zamknięte z datą przydatności do spożycia bez nastrzyków.
Filet z piersi kurczaka pojedynczy, bez nastrzyków
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych zgodnie z asortymentem opisanym w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym. Artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia muszą być świeże z aktualnym terminem do spożycia, wysokiej jakości jakości handlowej i zdrowotnej, zgodne z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego GMP oraz systemu HACCP
Rozporządzenie (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. Urz. WE L 31 z 1.02.2002, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463), zwane dalej „rozporządzeniem nr 178/2002”
Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r., (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.);
Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych
oraz wszelkie akty wykonawcze obowiązujące w zakresie nieregulowanym w rozporządzeniu 852/2004
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Cześć 4 D- PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Bułki- świeże , chrupiące . Zawartość soli, cukru w w/w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane - raz na kwartał dokument ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych zgodnie z asortymentem opisanym w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym. Artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia muszą być świeże z aktualnym terminem do spożycia, wysokiej jakości jakości handlowej i zdrowotnej, zgodne z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego GMP oraz systemu HACCP
Rozporządzenie (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. Urz. WE L 31 z 1.02.2002, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463), zwane dalej „rozporządzeniem nr 178/2002”
Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r., (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.);
Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych
oraz wszelkie akty wykonawcze obowiązujące w zakresie nieregulowanym w rozporządzeniu 852/2004
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Cześć 5 E- RYBY MROŻONE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby towar zamówiony(mrożony) przywożony był w temp. minimum (-18°C) z terminami przydatności do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczony folią.
Filety bez skóry -dopuszcza się do 20% glazury w przypadku ryb mrożonych
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych zgodnie z asortymentem opisanym w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym. Artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia muszą być świeże z aktualnym terminem do spożycia, wysokiej jakości jakości handlowej i zdrowotnej, zgodne z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego GMP oraz systemu HACCP
Rozporządzenie (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. Urz. WE L 31 z 1.02.2002, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463), zwane dalej „rozporządzeniem nr 178/2002”
Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r., (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.);
Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych
oraz wszelkie akty wykonawcze obowiązujące w zakresie nieregulowanym w rozporządzeniu 852/2004
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 B- WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
owoce i warzywa świeże o jędrnej skórce, bez przebarwień.
- warzywa dostarczane w pęczkach bez folii ( rzodkiewka,koper,pietruszka zielona, lubczyk)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych zgodnie z asortymentem opisanym w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym. Artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia muszą być świeże z aktualnym terminem do spożycia, wysokiej jakości jakości handlowej i zdrowotnej, zgodne z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego GMP oraz systemu HACCP
Rozporządzenie (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. Urz. WE L 31 z 1.02.2002, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463), zwane dalej „rozporządzeniem nr 178/2002”
Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r., (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.);
Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych
oraz wszelkie akty wykonawcze obowiązujące w zakresie nieregulowanym w rozporządzeniu 852/2004
|
| |