Publication date |
2019-12-11 |
End date |
2019-12-23 00:00:00 |
Instytucja |
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Minsku Mazowieckim |
Miejscowość |
Mińsk Mazowiecki |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
- Sprzęt nadawczy,
- Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
635067-N-2019 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
151000000, 151120006, 32210006, 32000000, 33000000, 158100009 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
89f6dc74-7d2a-4f43-88c2-f1751e7d8bb2
|
Biuletyn |
635067-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Minsku Mazowieckim
|
Regon |
14609900500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Siennicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mińsk Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
25 758 56 11,
|
Zamawiajacy fax |
25 758 56 11
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@sp4mm.edu.pl,
|
Adres strony url |
http://sp4mm.szkolnastrona.pl/bip/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://sp4mm.szkolnastrona.pl/bip/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
szkoła podstawowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://sp4mm.szkolnastrona.pl/bip/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sp4mm.szkolnastrona.pl/bip/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 IM. POWSTAŃCÓW STYCZNIOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
6
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 2.01.2020 r. do 31.12.2020 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące pakiety: Część 1 – Mięso drobiowe (CPV- 15112000-6) Część 2 – Warzywa, owoce świeże i jaja (CPV - 03221000-6, 03212100-1, 15300000-1) Część 3 – Różne produkty spożywcze (CPV - 03200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000) Część 4 – Ryby i produkty spożywcze mrożone (CPV-03311210-7, 03311700-9, 03311000-2, 15330000-0, 15221000-3) Część 5 – Wyroby garmażeryjne (CPV - 15800000) Część 6 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie (CPV - 15810000-9)
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w SIWZ Zamawiający żąda od wykonawcy: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; - informacji potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w 8.1.3.2 SIWZ Zamawiający żąda od wykonawcy: - wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - złożenia zaświadczenia, załącznik nr 7 do SIWZ, właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o wdrożeniu przez Wykonawcę systemu HACCP w zakładzie/hurtowni z którego/ej dokonywana będzie dostawa przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2019 r. poz. 1252 ze zm.) lub protokół z urzędowej kontroli żywności, przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z art. 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 882/2004 z dnia 29.04.2004r. Dz. U. UE L.04.139.l, w skład którego wchodzi punkt określający prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP w zakładzie/hurtowni z którego/ej dokonywana będzie dostawa przedmiotu zamówienia (podstawa prawna: art. 9 i 10 rozporządzenia jak wyżej oraz art. 59 i 73 ust. 1 i 6 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2019.0.1252 ze zm.) lub aktualny certyfikat HACCP wystawiony przez upoważnioną, niezależną jednostkę certyfikującą - nie dotyczy producentów na etapie produkcji pierwotnej. Prawo Unii Europejskiej nie zobowiązuje przedsiębiorców do certyfikacji wdrożonego systemu HACCP. System certyfikacji przez niezależne instytucje certyfikujące jest w pełni dobrowolny. Zatem alternatywne sformułowanie wymagań
Zamawiającego co do dokumentów potwierdzających wdrożenie i stosowanie HACCP jest w pełni uzasadnione.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Załącznik nr 5 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Załącznik nr 4 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy;
Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy;
Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy;
Załącznik nr 7 do SIWZ - oświadczenie wykonawcy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie w trakcie trwania Umowy prawo zmiany zakresu ilościowego do 20% i asortymentowego przedmiotu zamówienia w zależności od ilości żywionych uczniów na podstawie §144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp. Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo – cenowym są wielkościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu). Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od ilości żywionych osób w stołówce szkolnej w okresie realizacji zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-12-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 5 data |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso drobiowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2020. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 część 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce świeże i jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03221000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2020. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 część 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2020. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 część 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Ryby i produkty spożywcze mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03300000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2020. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 część 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby garmażeryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2020. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 część 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2020. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 część 6 do SIWZ.
|
| |