DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 IM. POWSTAŃCÓW STYCZNIOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM

Data publikacji 2019-12-11
Data zakończenia 2019-12-23 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Minsku Mazowieckim
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635067-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000000, 151120006, 32210006, 32000000, 33000000, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 2.01.2020 r. do 31.12.2020 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące pakiety: Część 1 – Mięso drobiowe (CPV- 15112000-6) Część 2 – Warzywa, owoce świeże i jaja (CPV - 03221000-6, 03212100-1, 15300000-1) Część 3 – Różne produkty spożywcze (CPV - 03200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000) Część 4 – Ryby i produkty spożywcze mrożone (CPV-03311210-7, 03311700-9, 03311000-2, 15330000-0, 15221000-3) Część 5 – Wyroby garmażeryjne (CPV - 15800000) Część 6 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie (CPV - 15810000-9)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 89f6dc74-7d2a-4f43-88c2-f1751e7d8bb2
Biuletyn 635067-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Minsku Mazowieckim
Regon 14609900500000
Zamawiajacy adres ulica Siennicka
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 758 56 11,
Zamawiajacy fax 25 758 56 11
Zamawiajacy email sekretariat@sp4mm.edu.pl,
Adres strony url http://sp4mm.szkolnastrona.pl/bip/
Adres strony internetowej narzedzia http://sp4mm.szkolnastrona.pl/bip/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny szkoła podstawowa
Dostep dokumentow zamowienia http://sp4mm.szkolnastrona.pl/bip/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sp4mm.szkolnastrona.pl/bip/
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 IM. POWSTAŃCÓW STYCZNIOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 6
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 2.01.2020 r. do 31.12.2020 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące pakiety: Część 1 – Mięso drobiowe (CPV- 15112000-6) Część 2 – Warzywa, owoce świeże i jaja (CPV - 03221000-6, 03212100-1, 15300000-1) Część 3 – Różne produkty spożywcze (CPV - 03200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000) Część 4 – Ryby i produkty spożywcze mrożone (CPV-03311210-7, 03311700-9, 03311000-2, 15330000-0, 15221000-3) Część 5 – Wyroby garmażeryjne (CPV - 15800000) Część 6 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie (CPV - 15810000-9)
Cpv glowny przedmiot 15100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w SIWZ Zamawiający żąda od wykonawcy: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; - informacji potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w 8.1.3.2 SIWZ Zamawiający żąda od wykonawcy: - wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - złożenia zaświadczenia, załącznik nr 7 do SIWZ, właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o wdrożeniu przez Wykonawcę systemu HACCP w zakładzie/hurtowni z którego/ej dokonywana będzie dostawa przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2019 r. poz. 1252 ze zm.) lub protokół z urzędowej kontroli żywności, przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z art. 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 882/2004 z dnia 29.04.2004r. Dz. U. UE L.04.139.l, w skład którego wchodzi punkt określający prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP w zakładzie/hurtowni z którego/ej dokonywana będzie dostawa przedmiotu zamówienia (podstawa prawna: art. 9 i 10 rozporządzenia jak wyżej oraz art. 59 i 73 ust. 1 i 6 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2019.0.1252 ze zm.) lub aktualny certyfikat HACCP wystawiony przez upoważnioną, niezależną jednostkę certyfikującą - nie dotyczy producentów na etapie produkcji pierwotnej. Prawo Unii Europejskiej nie zobowiązuje przedsiębiorców do certyfikacji wdrożonego systemu HACCP. System certyfikacji przez niezależne instytucje certyfikujące jest w pełni dobrowolny. Zatem alternatywne sformułowanie wymagań Zamawiającego co do dokumentów potwierdzających wdrożenie i stosowanie HACCP jest w pełni uzasadnione.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Załącznik nr 5 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Załącznik nr 3 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Załącznik nr 4 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy; Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy; Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy; Załącznik nr 7 do SIWZ - oświadczenie wykonawcy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie w trakcie trwania Umowy prawo zmiany zakresu ilościowego do 20% i asortymentowego przedmiotu zamówienia w zależności od ilości żywionych uczniów na podstawie §144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp. Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo – cenowym są wielkościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu). Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od ilości żywionych osób w stołówce szkolnej w okresie realizacji zamówienia.
IV 4 4 data 2019-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 5 data 2020-01-02T00:00:00+01:00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso drobiowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2020. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 część 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce świeże i jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2020. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 część 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2020. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 część 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ryby i produkty spożywcze mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2020. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 część 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyroby garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2020. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 część 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Powstańców Styczniowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Siennicka 17 w roku kalendarzowym 2020. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 2 część 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 0,40
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 0,05
  
Kryteria częstotliwość dostaw
Znaczenie 0,20
  
Kryteria termin przydatności do spożycia
Znaczenie 0,35
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)