Świadczenie usług dostępu do Internetu dla SGGW

Publication date 2019-12-20
End date 2020-01-09 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Centrum Informatyczne
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638202-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 727200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest :
1. Świadczenie usług dostępu do Internetu dla wymienionych poniżej lokalizacji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
a) Zestawienie i uruchomienie podstawowego łącza dostępowego do Internetu o przepustowości 2000 Mbps w głównej lokalizacji : ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, budynek nr 1.
b) Zestawienie i uruchomienie zapasowego łącza dostępowego do Internetu o przepustowości 500 Mbps w zapasowej lokalizacji : ul. Nowoursynowska 159, 02-787 Warszawa, budynek nr 37.
2. Świadczenie usługi transmisji danych w sieci rozległej, polegającej na połączeniu wymienionych poniżej lokalizacji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, z wykorzystaniem protokołu Ethernet pracującego w drugiej warstwie modelu architektury sieciowej ISO/OSI, zwanej dalej usługą VPLS.
a) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 1000 Mbps w głównej lokalizacji : ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, budynek nr 1.
b) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 100 Mbps w oddziałowej lokalizacji : ul. Nowoursynowska 100, 02-787 Warszawa, Wydział Medycyny Weterynaryjnej, Katedra Chorób Dużych Zwierząt z Kliniką.
c) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 20 Mbps w oddziałowej lokalizacji : ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa, Administracja Obiektów SGGW przy ul. Rakowieckiej.
d) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 100 Mbps w oddziałowej lokalizacji : ul. Madalińskiego 39/43, 02-549 Warszawa, Zespół Domów Studenckich nr 1.
e) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 100 Mbps w oddziałowej lokalizacji : ul. Akademicka 20, 95-063 Rogów, woj. łódzkie, Leśny Zakład Doświadczalny.
f) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 50 Mbps w oddziałowej lokalizacji : Obory 8, 05-520 Konstancin - Jeziorna, Rolniczy Zakład Doświadczalny.
g) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 15 Mbps w oddziałowej lokalizacji : Żelazna 43, 96-116 Dębowa Góra, woj. łódzkie, Rolniczy Zakład Doświadczalny.
h) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 10 Mbps w oddziałowej lokalizacji : 05-840 Brwinów, ul. Dworska 5, Rolniczy Zakład Doświadczalny.
i) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 50 Mbps w oddziałowej lokalizacji : Kiry 1, 34-511 Kościelisko, Ośrodek szkoleniowo-wypoczynkowy Marymont.
3. Budowa sieci korporacyjnej w oparciu o usługę VPLS, która połączy lokalizację główną Zamawiającego z lokalizacjami oddziałowymi i zapewni usługę dostępu do Internetu dla całości rozwiązania w lokalizacji głównej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 99954924-459d-4694-965b-b463758a32f9
Biuletyn 638202-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Centrum Informatyczne
Regon 17840000000000
Zamawiajacy adres ulica Nowoursynowska
Zamawiajacy adres numer domu 166
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-787
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 59 31 000, 22 59 355 65
Zamawiajacy fax 22 59 35 541
Zamawiajacy email michal_orowiecki@sggw.pl, joanna_sobon@sggw.pl
Adres strony url www.sggw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szp.sggw.pl/?oid=380
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szp.sggw.pl/?oid=380
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny bezpośrednio u Zamawiającego, pocztą lub kurierem na adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Informatyczne SGGW, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, pok. 11
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług dostępu do Internetu dla SGGW
Numer referencyjny SZP.250.90.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest : 1. Świadczenie usług dostępu do Internetu dla wymienionych poniżej lokalizacji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. a) Zestawienie i uruchomienie podstawowego łącza dostępowego do Internetu o przepustowości 2000 Mbps w głównej lokalizacji : ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, budynek nr 1. b) Zestawienie i uruchomienie zapasowego łącza dostępowego do Internetu o przepustowości 500 Mbps w zapasowej lokalizacji : ul. Nowoursynowska 159, 02-787 Warszawa, budynek nr 37. 2. Świadczenie usługi transmisji danych w sieci rozległej, polegającej na połączeniu wymienionych poniżej lokalizacji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, z wykorzystaniem protokołu Ethernet pracującego w drugiej warstwie modelu architektury sieciowej ISO/OSI, zwanej dalej usługą VPLS. a) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 1000 Mbps w głównej lokalizacji : ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, budynek nr 1. b) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 100 Mbps w oddziałowej lokalizacji : ul. Nowoursynowska 100, 02-787 Warszawa, Wydział Medycyny Weterynaryjnej, Katedra Chorób Dużych Zwierząt z Kliniką. c) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 20 Mbps w oddziałowej lokalizacji : ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa, Administracja Obiektów SGGW przy ul. Rakowieckiej. d) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 100 Mbps w oddziałowej lokalizacji : ul. Madalińskiego 39/43, 02-549 Warszawa, Zespół Domów Studenckich nr 1. e) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 100 Mbps w oddziałowej lokalizacji : ul. Akademicka 20, 95-063 Rogów, woj. łódzkie, Leśny Zakład Doświadczalny. f) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 50 Mbps w oddziałowej lokalizacji : Obory 8, 05-520 Konstancin - Jeziorna, Rolniczy Zakład Doświadczalny. g) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 15 Mbps w oddziałowej lokalizacji : Żelazna 43, 96-116 Dębowa Góra, woj. łódzkie, Rolniczy Zakład Doświadczalny. h) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 10 Mbps w oddziałowej lokalizacji : 05-840 Brwinów, ul. Dworska 5, Rolniczy Zakład Doświadczalny. i) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 50 Mbps w oddziałowej lokalizacji : Kiry 1, 34-511 Kościelisko, Ośrodek szkoleniowo-wypoczynkowy Marymont. 3. Budowa sieci korporacyjnej w oparciu o usługę VPLS, która połączy lokalizację główną Zamawiającego z lokalizacjami oddziałowymi i zapewni usługę dostępu do Internetu dla całości rozwiązania w lokalizacji głównej.
Cpv glowny przedmiot 72720000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (Załącznik nr 6 do SIWZ); 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeśli wyżej wymienione oświadczenie zostanie złożone przez Wykonawcę razem z ofertą, to mimo wszystko, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć ponownie wymagane oświadczenie w powyższym terminie, po powzięciu informacji o tym, kto złożył oferty w danym postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki, d) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), e) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić tylko w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, o zaistnieniu, których Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie Zamawiającego podając przyczynę i czas opóźnienia, a Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę w tym zakresie. 2. Zmiana umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia wykonawcy 1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron Umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego, - na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń Pracowników świadczących Usługi do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia Pracowników świadczących Usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia Pracownikom świadczącym Usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia Pracowników Świadczących Usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 7. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 8. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lub pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy, w szczególności: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników świadczących Usługi, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników świadczących Usługi, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Zamawiający, jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż np. 10 dni roboczych, dokumentów, z których będzie wynikać w jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeń, o którym mowa w ust. 8 pkt 2. 10. W terminie np. 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 7, Strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 11. W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 7. W takim przypadku przepisy ust. 8 - 10 oraz 12 stosuje się odpowiednio. 12. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie np. 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy o zamówieniach publicznych.
IV 4 4 data 2020-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Przepustowość podstawowego łącza dostępowego do Internetu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas usunięcia awarii łączy usługi VPLS
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas usunięcia awarii łączy dostępowych internetowych
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)