GuidZP400 |
99954924-459d-4694-965b-b463758a32f9
|
Biuletyn |
638202-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Centrum Informatyczne
|
Regon |
17840000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowoursynowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
166
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-787
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 59 31 000, 22 59 355 65
|
Zamawiajacy fax |
22 59 35 541
|
Zamawiajacy email |
michal_orowiecki@sggw.pl, joanna_sobon@sggw.pl
|
Adres strony url |
www.sggw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szp.sggw.pl/?oid=380
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szp.sggw.pl/?oid=380
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
bezpośrednio u Zamawiającego, pocztą lub kurierem na adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Informatyczne SGGW, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, pok. 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług dostępu do Internetu dla SGGW
|
Numer referencyjny |
SZP.250.90.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest :
1. Świadczenie usług dostępu do Internetu dla wymienionych poniżej lokalizacji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
a) Zestawienie i uruchomienie podstawowego łącza dostępowego do Internetu o przepustowości 2000 Mbps w głównej lokalizacji : ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, budynek nr 1.
b) Zestawienie i uruchomienie zapasowego łącza dostępowego do Internetu o przepustowości 500 Mbps w zapasowej lokalizacji : ul. Nowoursynowska 159, 02-787 Warszawa, budynek nr 37.
2. Świadczenie usługi transmisji danych w sieci rozległej, polegającej na połączeniu wymienionych poniżej lokalizacji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, z wykorzystaniem protokołu Ethernet pracującego w drugiej warstwie modelu architektury sieciowej ISO/OSI, zwanej dalej usługą VPLS.
a) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 1000 Mbps w głównej lokalizacji : ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, budynek nr 1.
b) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 100 Mbps w oddziałowej lokalizacji : ul. Nowoursynowska 100, 02-787 Warszawa, Wydział Medycyny Weterynaryjnej, Katedra Chorób Dużych Zwierząt z Kliniką.
c) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 20 Mbps w oddziałowej lokalizacji : ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa, Administracja Obiektów SGGW przy ul. Rakowieckiej.
d) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 100 Mbps w oddziałowej lokalizacji : ul. Madalińskiego 39/43, 02-549 Warszawa, Zespół Domów Studenckich nr 1.
e) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 100 Mbps w oddziałowej lokalizacji : ul. Akademicka 20, 95-063 Rogów, woj. łódzkie, Leśny Zakład Doświadczalny.
f) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 50 Mbps w oddziałowej lokalizacji : Obory 8, 05-520 Konstancin - Jeziorna, Rolniczy Zakład Doświadczalny.
g) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 15 Mbps w oddziałowej lokalizacji : Żelazna 43, 96-116 Dębowa Góra, woj. łódzkie, Rolniczy Zakład Doświadczalny.
h) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 10 Mbps w oddziałowej lokalizacji : 05-840 Brwinów, ul. Dworska 5, Rolniczy Zakład Doświadczalny.
i) Zestawienie i uruchomienie łącza transmisji danych o przepustowości 50 Mbps w oddziałowej lokalizacji : Kiry 1, 34-511 Kościelisko, Ośrodek szkoleniowo-wypoczynkowy Marymont.
3. Budowa sieci korporacyjnej w oparciu o usługę VPLS, która połączy lokalizację główną Zamawiającego z lokalizacjami oddziałowymi i zapewni usługę dostępu do Internetu dla całości rozwiązania w lokalizacji głównej.
|
Cpv glowny przedmiot |
72720000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (Załącznik nr 6 do SIWZ); 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeśli wyżej wymienione oświadczenie zostanie złożone przez Wykonawcę razem z ofertą, to mimo wszystko, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć ponownie wymagane oświadczenie w powyższym terminie, po powzięciu informacji o tym, kto złożył oferty w danym postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach::
a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy,
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy,
c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki,
d) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),
e) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić tylko w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, o zaistnieniu, których Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie Zamawiającego podając przyczynę i czas opóźnienia, a Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę w tym zakresie.
2. Zmiana umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia wykonawcy
1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron Umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego,
- na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń Pracowników świadczących Usługi do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia Pracowników świadczących Usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia Pracownikom świadczącym Usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia Pracowników Świadczących Usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
7. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
8. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lub pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy, w szczególności:
1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników świadczących Usługi, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, lub
2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników świadczących Usługi, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3.
9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Zamawiający, jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż np. 10 dni roboczych, dokumentów, z których będzie wynikać w jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeń, o którym mowa w ust. 8 pkt 2.
10. W terminie np. 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 7, Strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.
11. W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 7. W takim przypadku przepisy ust. 8 - 10 oraz 12 stosuje się odpowiednio.
12. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie np. 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy o zamówieniach publicznych.
|
IV 4 4 data |
2020-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|