,,Dostawa: strzykawek zawierających żel znieczulający; masek termoplastycznych; bolusów; znaczników i unieruchomień oraz materacy próżniowych”

Publication date 2019-12-20
End date 2020-01-09 00:00:00
Instytucja Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638080-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest ,,Dostawa: strzykawek zawierających żel znieczulający; masek termoplastycznych; bolusów; znaczników i unieruchomień oraz materacy próżniowych”
Pakiet nr 1 – Dostawa strzykawek zawierających żel znieczulający
Pakiet nr 2- Wykroje termoplastyczne
Pakiet nr 3 - Materac próżniowy
Pakiet nr 4 – Unieruchomienie obszaru czaszki
Pakiet nr 5 – Bolusy
Pakiet nr 6 – Znaczniki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 547edd16-47e3-472d-af42-b37134d335d8
Biuletyn 638080-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Regon 31007700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrowa Górnicza
Zamawiajacy kod pocztowy 41-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2623422
Zamawiajacy fax 32 2623422
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
Adres strony url www.zco-dg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zco-dg.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zco-dg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Szpitalna 13
Nazwa nadana zamowieniu ,,Dostawa: strzykawek zawierających żel znieczulający; masek termoplastycznych; bolusów; znaczników i unieruchomień oraz materacy próżniowych”
Numer referencyjny ZP/63/ZCOSzpSp/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest ,,Dostawa: strzykawek zawierających żel znieczulający; masek termoplastycznych; bolusów; znaczników i unieruchomień oraz materacy próżniowych” Pakiet nr 1 – Dostawa strzykawek zawierających żel znieczulający Pakiet nr 2- Wykroje termoplastyczne Pakiet nr 3 - Materac próżniowy Pakiet nr 4 – Unieruchomienie obszaru czaszki Pakiet nr 5 – Bolusy Pakiet nr 6 – Znaczniki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zdolności technicznej lub zawodowej - Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej jednej dostawy zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż: Pakiet nr 1- 8 200,00 zł Pakiet nr 2 - 39 400,00 zł Pakiet nr 3 - 1 720,00 zł Pakiet nr 4 - 22 240,00 zł Pakiet nr 5 - 9 981,35 zł Pakiet nr 6 - 1500 ,00 zł
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WYMAGAŃ OKREŚLONYCH W SIWZ – NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO 1. Dokumenty potwierdzający opis oferowanych produktów w postaci katalogu, ulotki, karty produktowej/technicznej wydanych przez producenta lub inny dokument wydany przez producenta. 2. Deklaracja zgodności CE. 3. Dokument potwierdzający przeprowadzenie niezależnych badań potwierdzających właściwości antybakteryjne produktu, jednoznacznie wskazujących że były przeprowadzone na oferowanym produkcie – dotyczy pakietu nr 2
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wpływającej na wysokość kosztów wykonania zamówienia Wykonawcy, proporcjonalnie do zmiany tych kosztów. 2. W przypadku zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany, wynagrodzenie Wykonawcy, ulegnie zmianie proporcjonalnie do zmiany tych kosztów. 3. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. powyżej, Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie, wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowego wynagrodzenia. 4. Wniosek Wykonawcy, o którym mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu, powinien zawierać w szczególności: a) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń, tj. np. umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń, b) wykazanie wpływu zmian, o których mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu, na wysokość kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę. 5. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie wniosku, o którym mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu o jego uzupełnienie, poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów. Rodzaj i zakres tych informacji określi Zamawiający. 6. Zmiana wynagrodzenia następuje w formie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 – Strzykawki zawierający sterylny żel znieczulający
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 – Dostawa strzykawek zawierających żel znieczulający Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 – Wykroje termoplastyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 – Wykroje termoplastyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 – Materac próżniowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 – Materac próżniowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 – Unieruchomienie obszaru czaszki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 –Unieruchomienie obszaru czaszki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 – Bolusy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 –Bolusy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 – Znaczniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6 – Znaczniki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)