GuidZP400 |
547edd16-47e3-472d-af42-b37134d335d8
|
Biuletyn |
638080-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
|
Regon |
31007700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dąbrowa Górnicza
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2623422
|
Zamawiajacy fax |
32 2623422
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
|
Adres strony url |
www.zco-dg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zco-dg.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zco-dg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Szpitalna 13
|
Nazwa nadana zamowieniu |
,,Dostawa: strzykawek zawierających żel znieczulający; masek termoplastycznych; bolusów; znaczników i unieruchomień oraz materacy próżniowych”
|
Numer referencyjny |
ZP/63/ZCOSzpSp/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest ,,Dostawa: strzykawek zawierających żel znieczulający; masek termoplastycznych; bolusów; znaczników i unieruchomień oraz materacy próżniowych”
Pakiet nr 1 – Dostawa strzykawek zawierających żel znieczulający
Pakiet nr 2- Wykroje termoplastyczne
Pakiet nr 3 - Materac próżniowy
Pakiet nr 4 – Unieruchomienie obszaru czaszki
Pakiet nr 5 – Bolusy
Pakiet nr 6 – Znaczniki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zdolności technicznej lub zawodowej - Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej jednej dostawy zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż:
Pakiet nr 1- 8 200,00 zł
Pakiet nr 2 - 39 400,00 zł
Pakiet nr 3 - 1 720,00 zł
Pakiet nr 4 - 22 240,00 zł
Pakiet nr 5 - 9 981,35 zł
Pakiet nr 6 - 1500 ,00 zł
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WYMAGAŃ OKREŚLONYCH W SIWZ – NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO
1. Dokumenty potwierdzający opis oferowanych produktów w postaci katalogu, ulotki, karty produktowej/technicznej wydanych przez producenta lub inny dokument wydany przez producenta.
2. Deklaracja zgodności CE.
3. Dokument potwierdzający przeprowadzenie niezależnych badań potwierdzających właściwości antybakteryjne produktu, jednoznacznie wskazujących że były przeprowadzone na oferowanym produkcie – dotyczy pakietu nr 2
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wpływającej na wysokość kosztów wykonania zamówienia Wykonawcy, proporcjonalnie do zmiany tych kosztów.
2. W przypadku zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany, wynagrodzenie Wykonawcy, ulegnie zmianie proporcjonalnie do zmiany tych kosztów.
3. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. powyżej, Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie, wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowego wynagrodzenia.
4. Wniosek Wykonawcy, o którym mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu, powinien zawierać w szczególności:
a) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń, tj. np. umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń,
b) wykazanie wpływu zmian, o których mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu, na wysokość kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę.
5. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie wniosku, o którym mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu o jego uzupełnienie, poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów. Rodzaj i zakres tych informacji określi Zamawiający.
6. Zmiana wynagrodzenia następuje w formie aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 – Strzykawki zawierający sterylny żel znieczulający
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 – Dostawa strzykawek zawierających żel znieczulający
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 – Wykroje termoplastyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2 – Wykroje termoplastyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 – Materac próżniowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3 – Materac próżniowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 – Unieruchomienie obszaru czaszki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4 –Unieruchomienie obszaru czaszki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 – Bolusy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5 –Bolusy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 – Znaczniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 6 – Znaczniki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.
|
| |