Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Dziś nauka jutro praca III”, „Przez naukę do sukcesu III” oraz w ramach utworzenia bazy dydaktycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie

Publication date 2019-12-23
End date 2020-01-02 00:00:00
Instytucja Powiat Wąbrzeski
Miejscowość Wąbrzeźno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638518-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Dziś nauka jutro praca III”, „Przez naukę do sukcesu III” oraz w ramach utworzenia bazy dydaktycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1a, 1b, 1c do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d383c09-9a42-4644-8d19-ae558d560f96
Biuletyn 638518-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Wąbrzeski
Regon 87111877300000
Zamawiajacy adres ulica Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Wąbrzeźno
Zamawiajacy kod pocztowy 87-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48566882745
Zamawiajacy fax +48566882759
Zamawiajacy email ag@wabrzezno.pl
Adres strony url https://pow-wabrzeski.rbip.mojregion.info/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia zakupiony zostanie w ramach projektów Dzis nauka jutro praca III, Przez naukę do sukcesu III oraz Rozbudowa Zespołu Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie oraz wyposażenie w bazę dydaktyczną
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pow-wabrzeski.rbip.mojregion.info/typy-tresci/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy przesłać lub dostarczyć w zamkniętej kopercie do siedziby Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno, pokój 130
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Dziś nauka jutro praca III”, „Przez naukę do sukcesu III” oraz w ramach utworzenia bazy dydaktycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie
Numer referencyjny AG.272.50.2019.BR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Dziś nauka jutro praca III”, „Przez naukę do sukcesu III” oraz w ramach utworzenia bazy dydaktycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1a, 1b, 1c do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, z których ma wynikać potwierdzenie wszystkich parametrów technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego dla sprzętu komputerowego w zakresie oferowanych zadań.
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach, gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej.”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania; 4) gdy dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy popartego dokumentami producenta, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu - nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem i wzorcem. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 3 dni robocze licząc od dnia złożenia żądania w formie e-maila, faksu; 5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia;
IV 4 4 data 2020-01-02T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – Dziś nauka jutro praca III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt zakupiony w ramach projektu Dziś nauka jutro praca III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – Przez naukę do sukcesu III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt zakupiony w ramach projektu Przez naukę do sukcesu III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 1b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III – Utworzenie bazy dydaktycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt zakupiony w ramach Utworzenia bazy dydaktycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1c do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)