GuidZP400 |
8d383c09-9a42-4644-8d19-ae558d560f96
|
Biuletyn |
638518-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Wąbrzeski
|
Regon |
87111877300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wąbrzeźno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48566882745
|
Zamawiajacy fax |
+48566882759
|
Zamawiajacy email |
ag@wabrzezno.pl
|
Adres strony url |
https://pow-wabrzeski.rbip.mojregion.info/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia zakupiony zostanie w ramach projektów Dzis nauka jutro praca III, Przez naukę do sukcesu III oraz Rozbudowa Zespołu Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie oraz wyposażenie w bazę dydaktyczną
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://pow-wabrzeski.rbip.mojregion.info/typy-tresci/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy przesłać lub dostarczyć w zamkniętej kopercie do siedziby Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno, pokój 130
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Dziś nauka jutro praca III”, „Przez naukę do sukcesu III” oraz w ramach utworzenia bazy dydaktycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie
|
Numer referencyjny |
AG.272.50.2019.BR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu „Dziś nauka jutro praca III”, „Przez naukę do sukcesu III” oraz w ramach utworzenia bazy dydaktycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1a, 1b, 1c do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, z których ma wynikać potwierdzenie wszystkich parametrów technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego dla sprzętu komputerowego w zakresie oferowanych zadań.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach, gdy:
1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej.”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
3) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania;
4) gdy dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy popartego dokumentami producenta, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu - nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem i wzorcem. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 3 dni robocze licząc od dnia złożenia żądania w formie e-maila, faksu;
5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia;
|
IV 4 4 data |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I – Dziś nauka jutro praca III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt zakupiony w ramach projektu Dziś nauka jutro praca III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II – Przez naukę do sukcesu III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt zakupiony w ramach projektu Przez naukę do sukcesu III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 1b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III – Utworzenie bazy dydaktycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt zakupiony w ramach Utworzenia bazy dydaktycznej w Zespole Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1c do SIWZ.
|
| |