Dostawa, montaż i kalibracja wyposażenia małego kina społecznościowego w ramach projektu: Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kulturalnych województwa wielkopolskiego.

Publication date 2019-12-23
End date 2020-01-07 00:00:00
Instytucja Gmina Kostrzyn
Miejscowość Kostrzyn
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638375-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i kalibracja wyposażenia małego kina społecznościowego zlokalizowanego w budynku Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kostrzyn ul. Poznańska 20.
2. W skład zamówienia wchodzą m. in. następujące elementy:
- projektor,
- kolumny frontowe i centralne,
- ekran ramowy akustyczny,
- amplituder kina domowego,
- montaż i kalibracja dostarczonego sprzętu.
- przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania przedmiotu umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, oraz informacje zawarte w SIWZ. Przedmiar nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia, a stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia.
4. Kody CPV:
32342400-6 sprzęt nagłaśniający
38653400-1ekrany projekcyjne
38652000-0 projektory filmowe
51500000-7 usługi instalowania maszyn i urządzeń
80511000-9 usługi szkolenia personelu
5. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
6. W celu realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć materiały, maszyny i urządzenia niezbędne do jego wykonania, oraz wykonać wszystkie towarzyszące roboty, prace i czynności niezbędne do realizacji zamówienia. Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać obowiązującym normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo lub certyfikat zgodności.
7. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót na cały okres ich realizacji, aż do odbioru końcowego robót.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Inspektorem Nadzoru i wykonawcą robót dla zadania polegającego na adaptacji pomieszczeń Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kostrzyn na potrzeby sali multimedialnej w ramach projektu: „Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kulturalnych województwa wielkopolskiego” w celu koordynacji dostaw, konsultacji przy pracach adaptacyjnych w sali multimedialnej celem zapewnienia kompatybilności sprzętu z założeniami adaptacyjnymi. Terminy dostaw uzgadniane będą z przedstawicielem Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6478801c-ab0a-452b-853f-48d8b3f7d5d7
Biuletyn 638375-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Kostrzyn
Regon 63125955400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kostrzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 62-025
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618178565,
Zamawiajacy fax 618178191
Zamawiajacy email przetargi@kostrzyn.wlkp.pl,
Adres strony url www.kostrzyn.wlkp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kulturalnych województwa wielkopolskiego Realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 , Oś Priorytetowa 4: Środowisko, Działanie 4.4: Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego, Poddziałanie 4.4.1: Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip3.wokiss.pl/kostrzyn/bip/przetargi/20191/przetargi1.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip3.wokiss.pl/kostrzyn/bip/przetargi/20191/przetargi1.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub przesyłką pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Kostrzynie 62 - 025 Kostrzyn ul. Dworcowa 5 pok. 01 sekretariat Ip
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i kalibracja wyposażenia małego kina społecznościowego w ramach projektu: Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kulturalnych województwa wielkopolskiego.
Numer referencyjny IZ.271.1.24.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i kalibracja wyposażenia małego kina społecznościowego zlokalizowanego w budynku Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kostrzyn ul. Poznańska 20. 2. W skład zamówienia wchodzą m. in. następujące elementy: - projektor, - kolumny frontowe i centralne, - ekran ramowy akustyczny, - amplituder kina domowego, - montaż i kalibracja dostarczonego sprzętu. - przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania przedmiotu umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, oraz informacje zawarte w SIWZ. Przedmiar nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia, a stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Kody CPV: 32342400-6 sprzęt nagłaśniający 38653400-1ekrany projekcyjne 38652000-0 projektory filmowe 51500000-7 usługi instalowania maszyn i urządzeń 80511000-9 usługi szkolenia personelu 5. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6. W celu realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć materiały, maszyny i urządzenia niezbędne do jego wykonania, oraz wykonać wszystkie towarzyszące roboty, prace i czynności niezbędne do realizacji zamówienia. Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać obowiązującym normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo lub certyfikat zgodności. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót na cały okres ich realizacji, aż do odbioru końcowego robót. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Inspektorem Nadzoru i wykonawcą robót dla zadania polegającego na adaptacji pomieszczeń Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kostrzyn na potrzeby sali multimedialnej w ramach projektu: „Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kulturalnych województwa wielkopolskiego” w celu koordynacji dostaw, konsultacji przy pracach adaptacyjnych w sali multimedialnej celem zapewnienia kompatybilności sprzętu z założeniami adaptacyjnymi. Terminy dostaw uzgadniane będą z przedstawicielem Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej: - 1 dostawę stanowiącą wyposażenie elektroniczne kin o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Wykonawca w terminie wyznaczonym na składanie ofert składa oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy pzp: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa z osobna oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz dokumenty określone w pkt. 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp (załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w pkt. 1.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca w terminie wyznaczonym na składanie ofert składa oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy pzp: - wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (art. 22a ustawy pzp). Zapisy art. 22a ust. 2 - 6 ustawy pzp stosuje się. Wykonawca w takim przypadku zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy pzp – załącznik nr 3. Zamawiający ocenia czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (zaleca się wykorzystanie w tym celu wzoru oświadczenia stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców oddzielnie w zakresie w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Ustala się wadium w wysokości: 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI SA Oddział w Kostrzynie nr rachunku: 26 1050 1520 1000 0022 4573 0391 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pok. nr 1 (sekretariat) w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, co wynika z przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia podpisanego przez producenta lub dystrybutora, a zaproponowany przez Wykonawcę w jego miejsce produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt będący przedmiotem oferty, w zakresie parametrów cech, funkcjonalności wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, oraz w zakresie pozostałych parametrów zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu. Taka zmiana nie może powodować zwiększenia kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, wskazanej w § 7 ust. 1 umowy. 2. Zmiany umowy, o których mowa powyżej mogą być wprowadzone w następującym trybie: 1) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, niezwłocznie od powzięcia informacji o zaistnieniu przesłanek, o których mowa w ust. 1. 2) Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy. 3. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej określonych okoliczności: 1) zmiana terminów realizacji przedmiotu umowy spowodowana wystąpieniem okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili udzielania zamówienia, mających wpływ na terminową realizację przedmiotu umowy, 2) wystąpienia awarii niezawinionej czynnościami lub niewynikającej z zaniechania czynności, do których wykonawca był zobowiązany – zmiana terminów realizacji Umowy o czas niezbędny na usunięcie awarii i ponowne podjęcie realizacji przedmiotu umowy, 3) działań podmiotów trzecich (nie dotyczy podwykonawców i/lub innych podmiotów współpracujących z Wykonawcą) lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia – zmiana terminów realizacji Umowy o liczbę dni, w których niemożliwa była realizacja czynności objętych przedmiotem Umowy. 4. Z wnioskiem o dokonanie zmiany przewidzianej w ust. 3 pkt. 1 może wystąpić również Zamawiający. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej i mogą być wprowadzone po przeprowadzeniu stosownych negocjacji.
IV 4 4 data 2020-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Kostrzyn, Gmina Kostrzyn, ul. Dworcowa 6, 62 – 025 Kostrzyn;  Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Kostrzynie. Dane kontaktowe: inspektor@rodo-krp.pl kom. 792 304 042  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa, montaż i kalibracja wyposażenia małego kina społecznościowego w ramach projektu: „Małe kino społecznościowe szansą na rozwój zasobów kulturalnych województwa wielkopolskiego”  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm. i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)