Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, fotokopiarek i telefaksów oraz etykiet i taśm do drukarek ZEBRA (części 1-7).

Publication date 2019-12-24
End date 2020-01-03 00:00:00
Instytucja Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638020-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301251002, 301251208, 301243007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, fotokopiarek i telefaksów oraz etykiet i taśm do drukarek ZEBRA (części 1-7).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera – Załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, Załącznik Nr 1A do SIWZ – specyfikacja asortymentowo - cenowa, Załącznik Nr 4 do SIWZ – wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e850c091-4085-4bf6-8b35-c72e2581a14c
Biuletyn 638020-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Regon 28848400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Indiry Gandhi
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-776
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 349 62 22
Zamawiajacy fax 022 349 62 23
Zamawiajacy email zaopat@ihit.waw.pl
Adres strony url www.ihit.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, fotokopiarek i telefaksów oraz etykiet i taśm do drukarek ZEBRA (części 1-7).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia TAK www.ihit.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja TAK www.ihit.waw.pl
Wymagane przeslanie ofert inny TAK Inny sposób: forma pisemna, papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Hematologii i Transfuzjologii, ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa, kancelaria, 1 piętro
Komunikacja elektroniczna wymaga NIE
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, fotokopiarek i telefaksów oraz etykiet i taśm do drukarek ZEBRA (części 1-7).
Numer referencyjny IHIT/P/96/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, fotokopiarek i telefaksów oraz etykiet i taśm do drukarek ZEBRA (części 1-7). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera – Załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, Załącznik Nr 1A do SIWZ – specyfikacja asortymentowo - cenowa, Załącznik Nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, fotokopiarek i telefaksów oraz etykiet i taśm do drukarek ZEBRA (części 1-7). 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera – Załącznik nr 1A do SIWZ – specyfikacja asortymentowo-cenowa, Załącznik nr 4 do SIWZ – wzór umowy. Zamawiający wymaga dostarczenia oryginalnych materiałów eksploatacyjnych w: - części 1 w pozycjach: 1 – 29; 31; 36 – 55; 65 – 66; 79 – 87; 93 – 98; - części 2 w pozycjach 1 – 19; - części 3 w pozycjach 1 – 6; - części 4 w pozycjach 1 – 8;10 W pozostałych przypadkach Zamawiający dopuszcza zamienniki oryginalnych materiałów eksploatacyjnych w: - części 1 w pozycja 30;32 – 35;56 – 64;67 – 71;73 – 78;88 – 92; - część 2 w pozycjach 21 -24;28 -31; - część 4 w pozycjach 9; - część 6 w pozycjach 1 – 43. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania funkcjonalne i użytkowe takie same lub wyższe jak opisane w załączniku nr 1A do SIWZ (specyfikacja asortymentowo - cenowa). Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały użyte nazwy własne/marki produktów lub producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za równoważność Zamawiający rozumie konieczność zapewnienia przez oferowany produkt, produktów równoważnych wg ich funkcjonalności i zgodnych z parametrami technicznymi nie gorszymi niż produkt wskazany przez Zamawiającego.
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać - Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ; - Specyfikacja asortymentowo – cenowa – Załącznik nr 1A do SIWZ; - Oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze; 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) dotyczące tych podmiotów – jeżeli dotyczy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ – należy złożyć w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy mogą być dokonane – pod rygorem nieważności - przy zastosowaniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie pisemnej. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp: 2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany numeru katalogowego produktu; 2) zmiany sposobu konfekcjonowania – ogólna ilość przedmiotu zamówienia nie może być mniejsza niż ilość wymagana przez Zamawiającego; 3) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; 4) w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt lub wycofany produkt dotychczasowy; 5) powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowych, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego, chyba, że został wprowadzony udoskonalony produkt lub produkt dotychczasowy został wycofany i w takim przypadku może ulec wartość umowy; 6) w okresie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub samego Wykonawcę; 7) w przypadku zmiany w ustawie o podatku od towarów i usług VAT, które podwyższą lub obniżą cenę/y przedmiotu niniejszej umowy, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, zostanie stosownie obniżona lub podwyższona cena przedmiotu umowy oraz całkowita wartość przedmiotu umowy; 8) w przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy pełnych ilości przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu jej obowiązywania i zwiększenia wartości umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Ceny jednostkowe w tym okresie nie mogą ulec zmianie; 9) Zamawiający może do końca trwania umowy nie dokonać zakupu pełnych ilości przedmiotu umowy także w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy; 10) zakup wg zasad określonych w ust. 2.9. nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń odszkodowawczych wobec Zamawiającego; 11) Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości asortymentu określonego w danej części stanowiącym przedmiot niniejszej umowy, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego; 12) Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości asortymentu określonego w załączniku do umowy stanowiącym przedmiot niniejszej umowy lub do wartości kwoty przeznaczonej na to zadanie – kwoty odczytanej podczas otwarcia ofert, którą zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia tj. ………………. zł brutto, bez względu na ilość wskazaną w części nr ………. w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego. (kwoty podane na otwarciu ofert odpowiednio dla części) 3. Zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i dla swojej ważności wymagają formy pisemnej.
IV 4 4 data 2020-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Tonery do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem dostawy są tonery do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Tonery do drukarek Kyocera.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem dostawy są tonery do drukarek Kyocera. Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Atramenty do drukarek.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem dostawy są atramenty do drukarek. Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Tonery do kserokopiarek / telefaksów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125120-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem dostawy są tonery do kserokopiarek / telefaksów. szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Folie do telefaksów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem dostawy są folie do telefaksów. szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Bębny do drukarek, kserokopiarek, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124300-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem dostawy są bębny do drukarek, kserokopiarek, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych. szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Kasety, taśmy, kalki, papiery do drukarek.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem dostawy są kasety, taśmy, kalki, papiery do drukarek. Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)