NA DOSTAWY MLEKA I JEGO PRZETWORÓW

Publication date 2019-12-31
End date 2020-01-09 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku
Miejscowość Lipsko
Województwo mazowieckie
Branża
  • Mleko

Szczegóły

Numer ogłoszenia 639308-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 155111004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy mleka i jego przetworów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1 Mleko 2 % (op. a` 5l - 10l - folia) litr 40 000
2 Masło extra w kostkach 200 g kg 2 000
3 Ser żółty twardy kg 400
4 Śmietana 30 % (op. a`1L-5L) litr 1 000
5 Śmietana 18 % (op.a`0,5 - 1L) litr 700
6 Śmietana 12 % (op.a`0,5 - 1L) litr 200
7 Twaróg półtłusty w pergaminie kg 2700
8 Twaróg półtłusty nie mielony w kostkach a`200g kg 300
9 Twaróg półtłusty mielony w kostkach a`200g lub op.a` 1-10kg kg 200
10 Twaróg chudy w pergaminie kg 100
11 Jogurt naturalny ( op. 100-180g) kg 800
12 Jogurt owocowy( op. 100-180g) kg 2000
13 Serek homogenizowany smakowy( op. 100-150g) kg 500
14 Serek homogenizowany naturalny( op. 100-150g) kg 400

Dodatkowe informacje

GuidZP400 655899f2-3a06-4b9f-8b78-e748e363073e
Biuletyn 639308-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku
Regon 67099777300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śniadeckiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Lipsko
Zamawiajacy kod pocztowy 27-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 483 783 500
Zamawiajacy fax 483 783 663
Zamawiajacy email 1400081@zoz.org.pl
Adres strony url www.szpitallipsko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitallipsko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitallipsko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2 Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu NA DOSTAWY MLEKA I JEGO PRZETWORÓW
Numer referencyjny ZP/17/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy mleka i jego przetworów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1 Mleko 2 % (op. a` 5l - 10l - folia) litr 40 000 2 Masło extra w kostkach 200 g kg 2 000 3 Ser żółty twardy kg 400 4 Śmietana 30 % (op. a`1L-5L) litr 1 000 5 Śmietana 18 % (op.a`0,5 - 1L) litr 700 6 Śmietana 12 % (op.a`0,5 - 1L) litr 200 7 Twaróg półtłusty w pergaminie kg 2700 8 Twaróg półtłusty nie mielony w kostkach a`200g kg 300 9 Twaróg półtłusty mielony w kostkach a`200g lub op.a` 1-10kg kg 200 10 Twaróg chudy w pergaminie kg 100 11 Jogurt naturalny ( op. 100-180g) kg 800 12 Jogurt owocowy( op. 100-180g) kg 2000 13 Serek homogenizowany smakowy( op. 100-150g) kg 500 14 Serek homogenizowany naturalny( op. 100-150g) kg 400
Cpv glowny przedmiot 15511100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, środek transportu którym będzie przewożona żywność posiada odpowiednią opinię sanitarną.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załącznik nr 6 )
Zakresie warunkow udzialu 1. oświadczenia Wykonawcy, że środek transportu, którym będzie przewożona żywność posiada odpowiednią opinię sanitarną oraz, że na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy kserokopię tych dokumentów – wzór załącznik nr 7 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. decyzję lub zaświadczenie wydane przez Państwowa Inspekcję Weterynaryjną lub Sanitarną potwierdzające objęcie nadzorem przez organy urzędowej kontroli
Inne dokumenty niewymienione a. druk oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b. wypełniony formularz asortymentowo - cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c. upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu (przedłużenie) realizacji umowy w przypadku niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia. 2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego z tym zastrzeżeniem że minimalna ilość zamówionego asortymentu to 30 %. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, które to ograniczenie nie uznaje się za odstąpienie od umowy – nawet częściowe. 4 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę cen w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto. 6. Ceny jednostkowe brutto towarów objętych niniejszą umową określone w załącznikach nr 1 – formularza asortymentowo - cenowego będą niezmiennie obowiązywały przez okres 6 miesięcy od daty obowiązywania umowy z wyjątkiem opisanym w pkt.3 niniejszego paragrafu. 7. Po tym okresie zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen ujętych w umowie (załącznik nr 1), nie częściej jednak niż raz na kwartał, w formie pisemnego aneksu. 8. Projekt aneksu do umowy wraz z uzasadnieniem i udokumentowaniem zasadności zmiany cen sporządza wykonawca. 9. Wysokość podwyżki cen o której mowa w pkt. 5 nie może przekroczyć wysokości wskaźnika waloryzacji cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez GUS.
IV 4 4 data 2020-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)