Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów komputerowych.

Publication date 2020-03-19
End date 2020-03-27 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Radomia
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524081-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w akcesoriów komputerowych: Mysz
komputerowa (optyczna) USB – 50 szt. Klawiatura komputerowa USB – 50 szt. Listwa zasilająca – 50
szt. Zasilacz komputerowy ATX – 30 szt. Kabel UTP 3m – 50 szt. Kabel UTP 5m – 50 szt. Kabel UTP
10m – 50 szt. Pendrive 32GB USB3.0 z szyfrowaniem – 40 szt. Pendrive 32GB USB3.0 - 40 szt.
Opaski zaciskowe 30 cm – 5 opakowań Opaski zaciskowe 15 cm – 5 opakowań Opaski zaciskowe 10
cm – 5 opakowań, Pilot do prezentacji - 2 szt., Oliwa do maszyn - 1 szt., Pasta termoprzewodząca - 1
szt., Dysk SSD - 10 szt., Sprężone powietrze - 10 szt., Torba na laptopa - 10 szt., Dysk zewnętrzny 2.5'' 2TB - 5 szt., Karta graficzna - 2 szt. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c13154b4-a100-45a4-92f8-3ff76f9eec53
Biuletyn 524081-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Radomia
Regon 67022345100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (48)3620283
Zamawiajacy fax (48)3620289
Zamawiajacy email bzp@umradom.pl
Adres strony url http://www.bip.radom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.radom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, okienko podawcze, 26-600 Radom
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów komputerowych.
Numer referencyjny BZP.271.1.178.2020.EF
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w akcesoriów komputerowych: Mysz komputerowa (optyczna) USB – 50 szt. Klawiatura komputerowa USB – 50 szt. Listwa zasilająca – 50 szt. Zasilacz komputerowy ATX – 30 szt. Kabel UTP 3m – 50 szt. Kabel UTP 5m – 50 szt. Kabel UTP 10m – 50 szt. Pendrive 32GB USB3.0 z szyfrowaniem – 40 szt. Pendrive 32GB USB3.0 - 40 szt. Opaski zaciskowe 30 cm – 5 opakowań Opaski zaciskowe 15 cm – 5 opakowań Opaski zaciskowe 10 cm – 5 opakowań, Pilot do prezentacji - 2 szt., Oliwa do maszyn - 1 szt., Pasta termoprzewodząca - 1 szt., Dysk SSD - 10 szt., Sprężone powietrze - 10 szt., Torba na laptopa - 10 szt., Dysk zewnętrzny 2.5'' 2TB - 5 szt., Karta graficzna - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika, 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu, opinia o nie gorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie gdy otrzyma wymagane dokumenty
IV 4 4 data 2020-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, Polska Tel.: +48 224587701; e-mail:uzp@uzp.gov.pl ; Faks: +48 224587700 Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl 2) W przypadku kierowania jakiejkolwiek korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem informujemy, iż Zamawiający będzie przetwarzał dane osobowe nadawcy korespondencji. W związku z powyższym niezbędne jest zastosowanie poniższej klauzuli informacyjnej skierowanej do nadawcy korespondencji: Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30; b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panem Mateuszem Szczypior – iod.kontakt@umradom.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; e) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną; f) posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania* - na podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; g) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego ( tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) h) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wyjaśniania: * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)