Dostawy obłożeń

Publication date 2020-03-19
End date 2020-03-19 23:41:19
Instytucja Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba
Miejscowość Piekary Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525251-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 395182008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia.
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy obłożeń szczegółowo opisanych
w załącznikach:
a) nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik cenowy);
b) nr 2 do SIWZ Istotne postanowienia umowne.

Zamówienie podzielone jest na dziesięć części zwane dalej „Pakietami” tj.:
Pakiet nr 1 – Zestawy operacyjne nr 1;
Pakiet nr 2 – Zestawy operacyjne nr 2;
Pakiet nr 3 – Zestawy operacyjne nr 3;
Pakiet nr 4 – Zestawy operacyjne nr 4;
Pakiet nr 5 – Zestawy operacyjne nr 5;
Pakiet nr 6 – Zestaw do wkłuć regionalnych;
Pakiet nr 7 – Serwety;
Pakiet nr 8 - Zestawy z akcesoriami;
Pakiet nr 9 - Osłona na kończynę, serweta z otworem;
Pakiet nr 10 – Osłony na sprzęt;
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na całe pakiety bez ograniczeń.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych ani nie wymaga składania ofert wariantowych.

Gwarancja minimum 24 miesiące od terminu dostawy.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 1038f58b-4667-4b41-9aa2-7d6a0a8951d6
Biuletyn 525251-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba
Regon 86830700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bytomska
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Piekary Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 41-940
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 934 100
Zamawiajacy fax 323 934 141
Zamawiajacy email przatarg@urazowka.piekary.pl
Adres strony url http://www.urazowka.piekary.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.urazowka.piekary.pl/bip/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej. Oferty winne być złożone w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41-940 Piekary Śląskie ul.Bytomska 62 budynek administracji sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy obłożeń
Numer referencyjny SZP.270-23/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie zastrzega.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie określa.
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia. 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy obłożeń szczegółowo opisanych w załącznikach: a) nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik cenowy); b) nr 2 do SIWZ Istotne postanowienia umowne. Zamówienie podzielone jest na dziesięć części zwane dalej „Pakietami” tj.: Pakiet nr 1 – Zestawy operacyjne nr 1; Pakiet nr 2 – Zestawy operacyjne nr 2; Pakiet nr 3 – Zestawy operacyjne nr 3; Pakiet nr 4 – Zestawy operacyjne nr 4; Pakiet nr 5 – Zestawy operacyjne nr 5; Pakiet nr 6 – Zestaw do wkłuć regionalnych; Pakiet nr 7 – Serwety; Pakiet nr 8 - Zestawy z akcesoriami; Pakiet nr 9 - Osłona na kończynę, serweta z otworem; Pakiet nr 10 – Osłony na sprzęt; Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na całe pakiety bez ograniczeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych ani nie wymaga składania ofert wariantowych. Gwarancja minimum 24 miesiące od terminu dostawy. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.
Cpv glowny przedmiot 39518200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Uwaga: W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie znaku towarowego, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu przyjmuje się, że opisowi temu towarzyszy wyrażenie lub równoważne, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zaproponowania rozwiązania równoważnego tj.: spełniającego co najmniej parametry wynikające z opisu zawartego w specyfikacji lub lepsze oraz gwarantującego zgodność współdziałania z pozostałymi elementami składającymi się na opis przedmiotu zamówienia. Równoważne rozwiązanie techniczne to rozwiązanie o identycznych lub wyższych parametrach: -wydajnościowych, funkcjonalnych -jakościowych, np. posiadane certyfikaty, -gwarancyjnych – czyli warunki gwarancji nie mniejsze niż podane w SIWZ. W przypadku gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia przy pomocy odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust3 Pzp przyjmuje się, że w tym zakresie dopuszcza się złożenie rozwiązań równoważnych a opisom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, zgodnie z art.: 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymogi opisane przez zamawiającego. W przypadku podanych wymiarów za równoważny zostanie uznany produkt: - dla serwet na stolik Mayo +/- 5cm; - dla taśm lepnych +/-2cm; - dla serwet na stolik instrumentariuszki +/- 10cm; - dla rękawów na kończynę – tolerancja podana w opisach; - dla serwet operacyjnych +/- 5cm. W razie wątpliwości należy zwrócić się z prośbą o wyjaśnienie do zamawiającego. Wymagania dodatkowe: PAKIETY 1-10 - wymaga się próbek produktów; - wszystkie produkty sterylne muszą posiadać na opakowaniu jednostkowym co najmniej podwójną samoprzylepną etykietę z nr katalogowym, datą ważności , numerem serii; - podane gramatury materiałów są gramaturami minimalnymi; - każde opakowanie jednostkowe musi posiadać oznaczenie nazwy produktu, kodu produktu jeżeli taki istnieje, nazwy podmiotu odpowiedzialnego, serii, daty ważności; - wymagane są oznaczenia, instrukcje obsługi, ulotki w języku polskim; - należy przedłożyć katalogi/ ulotki z z opisem zaoferowanych wyrobów z których wynika zgodność zaoferowanego towaru z opisem; - katalogi /strony katalogów muszą być ułożone zgodnie z ofertą i opisane nr pakietu i pozycji, której dotyczą - tolerancja wymiarów: dla serwet na stolik Mayo +/- 5cm dla taśm lepnych +/-2cm dla serwet na stolik instrumentariuszki +/- 10cm dla rękawów na kończynę – tolerancja podana w opisach dla serwet operacyjnych +/- 5cm CZAS DOSTAWY • trzy dni robocze • dla dostaw "pilne" – jeden dzień roboczy REKLAMACJE reklamacje asortymentowe, ilościowe, cenowe muszą być rozpatrzone w ciągu 5 dni roboczych DOSTAWA TOWARU do apteki szpitalnej lub w inne miejsce wskazane przez pracownika apteki szpitalnej
Okreslenie warunkow 5.3.1. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 5.3.2. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 5.3.3. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia. 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6.6. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 6.7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. ppkt 2 SIWZ: - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby 6.8.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.9.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.10.Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.10.Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 6.11.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.5. ppkt 1-2 SIWZ. 6.12.Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 6.5. ppkt 1-2 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp. 6.13.Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w jednolitym dokumencie odpowiada zakresowi informacji, których zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, w szczególności o których mowa w pkt 6.3., zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp, w oświadczeniu.
Zakresie warunkow udzialu 6.1.W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa a w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6.2.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6.3. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6.4. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu sprawdzenia wymagań, opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ, zamawiający wymaga złożenia: - próbki zaoferowanych produktów; - katalogów/ulotek z opisem zaoferowanych wyrobów z których wynika zgodność zaoferowanego towaru z opisem. Katalogi /strony katalogów muszą być ułożone zgodnie z ofertą i opisane nr pakietu i pozycji, której dotyczą.
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Przewiduje udzielenie zaliczek Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)