Dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania.

Publication date 2020-03-19
End date 2020-03-31 00:00:00
Instytucja Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524977-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na części (pakiety).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f22424c3-047b-4c7e-a0d3-0ff4f6355328
Biuletyn 524977-N-2020
Zamawiajacy nazwa Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z.
Regon 27626768600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Panewnicka
Zamawiajacy adres numer domu 65
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-760
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 605 35 00
Zamawiajacy fax 32 605 35 08
Zamawiajacy email osk_katowice@op.pl
Adres strony url http://kolejowy.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z., ul. Panewnicka 65, 40-760 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości oraz sprzętu do sprzątania.
Numer referencyjny AZP/06/P/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do sprzątania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na części (pakiety).
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć: 1. Karta katalogowa lub folder Producenta (w języku polskim) zawierający opis przedmiotu zamówienia umożliwiający dokonanie oceny, czy zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz Karta Charakterystyki Produktu oraz instrukcja użytkowania w przypadku substancji uznanych za niebezpieczne. W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jak niebezpieczny Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego. 2. Pozwolenie na obrót produktem biobójczym w zakresie Pakietu nr 14 poz. 1. 3. Dokument potwierdzający zgodność z normą PN-EN ISO 9001 oraz PN-EN ISO 13485 w zakresie Pakietu nr 14 poz. 1 i 2. 4. W sytuacjach wątpliwych, związanych z brakiem możliwości weryfikacji zgodności zaoferowanego sprzętu z wymaganiami określonymi w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia próbki zaoferowanego produktu w ilości 1 szt. Próbki należy przesłać w opakowaniu opisanym „Próbki do przetargu, nr postępowania: AZP/06/P/2020”. Próbki nie podlegają zwrotowi.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w dokumencie ”Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ” - dla każdego z tych podmiotów - jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w dokumencie ”Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziałuz art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ” - dla każdego z tych podmiotów - jeżeli dotyczy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony dokument ”Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ” składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oferta powinna także zawierać: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.1. do SIWZ, 2) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.2. do SIWZ – dodatkowo dla Pakietu nr 8. 3) Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzoru umów (Projekty umów) stanowią Załącznik nr 5.1. oraz Załącznik nr 5.2. do niniejszej SIWZ. 1.Zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w przypadku: a) zmiany osób wyznaczonych do kontroli, nadzoru oraz do składania reklamacji; b) przedłużenie terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w §3 umowy, w przypadku niewykorzystania przewidzianej umową ilości przedmiotu zamówienia, jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy licząc od upływu terminu obowiązywania umowy; c) zakończenia produkcji przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej; d) wstrzymania / czasowego braku produkcji przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej; e) zmiana opakowania jednostkowego, z odpowiednim przeliczeniem ilości przedmiotu zamówienia i wynikającej z tego wartości. Podstawą obliczenia ceny przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany opakowania jest cena jednostkowa netto podana w ofercie; f) zmiany nr katalogowego produktu wynikającej z procesu produkcyjnego, bez zmiany ceny produktu zaoferowanej w złożonej ofercie; g) ustawowej zmiany podatku VAT – zmiana wartości umowy następuje z dniem wejścia w życie zmienionej stawki VAT. W takim przypadku wartości netto wynagrodzenia pozostają bez zmian, zaś wartości brutto ulegają zmianie proporcjonalnie do zmienionej stawki podatku VAT; h) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.); i) zmiana, której przy dochowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności nadzwyczajna zmiana stosunków (rebus sic stantibus) uregulowana w art. 3571 Kodeksu cywilnego. 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy powinna przedłożyć w formie pisemnej wniosek o aneks zawierający: a) Opis proponowanej zmiany; b) Termin wprowadzenia zmian; c) Uzasadnienie dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy. 4. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2020-03-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)