Stworzenie, utrzymanie i rozwój systemu informatycznego na potrzeby zbierania, przetwarzania i analizy danych z Polskiego Rejestru Diabetologicznego, realizowanego w ramach projektu pn.: „Centrum Sztucznej Inteligencji w Medycynie przy Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku”

Publication date 2020-03-19
End date 2020-03-31 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Usługi przetwarzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525095-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 723100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie, utrzymanie i rozwój systemu informatycznego na potrzeby zbierania, przetwarzania i analizy danych z Polskiego Rejestru Diabetologicznego, realizowanego w ramach projektu pn.: „Centrum Sztucznej Inteligencji w Medycynie przy Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku”, realizowanym przez Uniwersytet Medyczny
w Białymstoku.
Zakres zamówienia obejmuje stworzenie, utrzymanie i rozwój informatyczny Polskiego Rejestru Diabetologicznego, obejmującego analizę wymagań, opracowanie architektury, projektowanie
i implementację przy wykonaniu technologii m.in. Django, Hadoop, Spark, Phyton oraz wdrażanie, testowanie i szkolenie z jego obsługi. Zakres obejmuje również przetwarzanie oraz analizę danych omicznych, klinicznych i obrazowych, uwzględniając gromadzenie i integrację heterogenicznych danych medycznych z różnych źródeł, przetwarzanie dużych zbiorów danych przy wykorzystaniu technik przetwarzania równoległego i rozproszonego, przeprowadzanie
zintegrowanych analiz bioinformatycznych, w tym dotyczących genomiki, transkryptomiki, proteomiki i metabolomiki, a także wykorzystanie technik sztucznej inteligencji, eksploracji danych, uczenia maszynowego oraz metod informatyki biomedycznej na zgromadzonych danych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5cd29bfb-cbec-4f1c-9420-82f5e3bd43f7
Biuletyn 525095-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Regon 28860400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-089
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 485 400
Zamawiajacy fax 857 485 627
Zamawiajacy email zampubl@umwb.edu.pl
Adres strony url www.umb.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umb.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umb.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Stworzenie, utrzymanie i rozwój systemu informatycznego na potrzeby zbierania, przetwarzania i analizy danych z Polskiego Rejestru Diabetologicznego, realizowanego w ramach projektu pn.: „Centrum Sztucznej Inteligencji w Medycynie przy Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku”
Numer referencyjny AZP.25.2.6.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie, utrzymanie i rozwój systemu informatycznego na potrzeby zbierania, przetwarzania i analizy danych z Polskiego Rejestru Diabetologicznego, realizowanego w ramach projektu pn.: „Centrum Sztucznej Inteligencji w Medycynie przy Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku”, realizowanym przez Uniwersytet Medyczny w Białymstoku. Zakres zamówienia obejmuje stworzenie, utrzymanie i rozwój informatyczny Polskiego Rejestru Diabetologicznego, obejmującego analizę wymagań, opracowanie architektury, projektowanie i implementację przy wykonaniu technologii m.in. Django, Hadoop, Spark, Phyton oraz wdrażanie, testowanie i szkolenie z jego obsługi. Zakres obejmuje również przetwarzanie oraz analizę danych omicznych, klinicznych i obrazowych, uwzględniając gromadzenie i integrację heterogenicznych danych medycznych z różnych źródeł, przetwarzanie dużych zbiorów danych przy wykorzystaniu technik przetwarzania równoległego i rozproszonego, przeprowadzanie zintegrowanych analiz bioinformatycznych, w tym dotyczących genomiki, transkryptomiki, proteomiki i metabolomiki, a także wykorzystanie technik sztucznej inteligencji, eksploracji danych, uczenia maszynowego oraz metod informatyki biomedycznej na zgromadzonych danych.
Cpv glowny przedmiot 72310000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.3.1. Wykonawca winien wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia osoby, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, zwane dalej „zespołem”, spełniające poniższe wymogi: a) co najmniej jedną osobę ze stopniem naukowym doktora habilitowanego w dziedzinie informatyki, posiadającą w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, dorobek naukowy potwierdzony co najmniej 5 publikacjami z JCR w zakresie bioinformatyki, informatyki biomedycznej i eksploracji danych, oraz b) co najmniej trzy osoby ze stopniem naukowym doktora w dziedzinie informatyki, posiadające w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, dorobek naukowy potwierdzony co najmniej 5 publikacjami z JCR w zakresie bioinformatyki, informatyki biomedycznej i eksploracji danych, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 1.3.2. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługę, tj.: a) zrealizował co najmniej jeden projekt badawczo-rozwojowy, dotyczący medycyny spersonalizowanej i budowy systemów informatycznych na potrzeby przetwarzania i analizy danych medycznych, w tym danych klinicznych, omicznych i obrazowych, o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100); wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu 2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 4 do SIWZ; jeżeli Wykonawca korzysta z uprawnienia do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów – winien również złożyć załącznik nr 6 do SIWZ; 3) Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 2. Oświadczenie DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Załącznik nr 2 3. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 3 4. Opcjonalnie: zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 6 5. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 7 6. Opcjonalnie: pełnomocnictwo Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ III. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO 1. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Załącznik nr 4 2. Wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę wraz z dowodami czy zostały wykonane należycie Załącznik nr 5
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-03-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: • cena (PC) – 60%, • doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, polegające na udziale w realizacji projektów obejmujących tworzenie systemów informatycznych do obsługi rejestrów danych medycznych, które zostały zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert (DS) – 40%. 2. Ilość punktów PC, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena”, zostanie wyznaczona według wzoru: PC = (CN / CR) x 60 gdzie : CN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, CR – cena oferty rozpatrywanej, 60 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium cena 60%. 3. Ilość punktów DS, jaką otrzyma oceniana oferta w kryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, polegające na udziale w realizacji projektów obejmujących tworzenie systemów informatycznych do obsługi rejestrów danych medycznych, które zostały zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert”, zostanie przyznana w następujący sposób: Zamawiający będzie przyznawał punkty za posiadane doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ), polegające na udziale w realizacji projektów obejmujących tworzenie systemów informatycznych do obsługi rejestrów danych medycznych, które zostały zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert. Zamawiający będzie przyznawał punkty za udział w realizacji projektów w ilości od 2 do 5, co oznacza, że minimalna uwzględniona w procesie przyznawania punktacji liczba wynosi 2 – udział w realizacji min. 2 wyżej opisanych projektów, natomiast maksymalna liczba uwzględniona w procesie przyznawania punktacji to 5 - udział w realizacji max 5 wyżej opisanych projektów. Doświadczenie to wskazane winno być w pkt. 5 Formularza ofertowego. Ilość punktów PD zostanie wyznaczona wg wzoru: DS = (DR / DN) x 40 gdzie: DR – liczba projektów obejmujących tworzenie systemów informatycznych do obsługi rejestrów danych medycznych, które zostały zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, wskazana w badanej ofercie, DN – największa możliwa do uwzględnienia liczba projektów obejmujących tworzenie systemów informatycznych do obsługi rejestrów danych medycznych, które zostały zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert – 5 40 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta 5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów P obliczoną według wzoru: P = PC + DS

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)