DOSTAWA OŚWIETLENIA SCENICZNEGO NA POTRZEBY AMFITEATRU W OSTRÓDZIE

Publication date 2020-03-19
End date 2020-03-30 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Ostróda
Miejscowość Ostróda
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525050-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 315272606
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i uruchomienie elementów oświetlenia scenicznego amfiteatru w Ostródzie, w tym: windy (4 szt.), krata (10 szt.), blinder (8 szt.), stroboskop (4 szt.), wash (4 szt.), sunstrip (10 szt.), ruchome głowy (8 szt.).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymogi (parametry techniczne) zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w tym załączniku oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów);
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.);
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania;
6) standardów emisyjnych;
7) izolacyjności cieplnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 53295e7b-092c-4f04-b5ac-66f6407daa27
Biuletyn 525050-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Ostróda
Regon 52443000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Ostróda
Zamawiajacy kod pocztowy 14-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 896 429 400
Zamawiajacy fax 896 429 401
Zamawiajacy email zamowienia@um.ostroda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. "Ostróda Reggae Festiwal jako element dziedzictwa kulturowego regionu"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bipostroda.warmia.mazury.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bipostroda.warmia.mazury.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Ostródzie, 14-100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 24, pokój 119
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA OŚWIETLENIA SCENICZNEGO NA POTRZEBY AMFITEATRU W OSTRÓDZIE
Numer referencyjny ZP.271.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i uruchomienie elementów oświetlenia scenicznego amfiteatru w Ostródzie, w tym: windy (4 szt.), krata (10 szt.), blinder (8 szt.), stroboskop (4 szt.), wash (4 szt.), sunstrip (10 szt.), ruchome głowy (8 szt.). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymogi (parametry techniczne) zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w tym załączniku oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych); 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji); 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów); 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.); 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania; 6) standardów emisyjnych; 7) izolacyjności cieplnej.
Cpv glowny przedmiot 31527260-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania zamówienia: stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 2. Minimalny możliwy do zaoferowania termin 50 dni od dnia podpisania umowy. 3. Maksymalny możliwy do zaoferowania termin 70 dni od dnia podpisania umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibie lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w ust. 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) kalkulacja ceny ofertowej- ze wskazaniem producenta i pełnego oznaczenia oferowanego sprzętu w sposób stosowany przez producenta i pozwalający jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego sprzętu z określonymi w SIWZ wymogami (załącznik nr 5 do SIWZ); 3) pełnomocnictwo- oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię, w przypadku: a) wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; b) ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.03.2020 r. do godz. 08:00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6 uPzp): 1) w formie pieniądza: przelewem na konto: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. nr konta: 91 2030 0045 1110 0000 0244 7620. Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 30.03.2020 r. o godz. 08:00. 2) w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w pokoju 119 (parter). W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Gminę Miejską Ostróda, ul. A. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3 do SIWZ)
IV 4 4 data 2020-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykaz oświadczeń składanych przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1) do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczanie w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o które mowa w § 11 ust. 7 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oświadczenia, o którym mowa w art. 25a uPzp, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 4. Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2188; dalej: Prawo pocztowe), za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 123 ze zm.). 5. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 24.03.2020 r. 7. UWAGA: w zaistniałej sytuacji zagrożenia epidemicznego Zamawiający: 1) zrealizuje zasadę jawności otwarcia ofert, o której mowa w § 11 ust. 4 SIWZ, poprzez transmisję on-line z otwarcia ofert; 2) zaleca składanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe; 8. Transmisja z otwarcia ofert odbędzie się w terminie określonym w § 11 ust. 3 SIWZ, na profilu Miasta Ostróda w serwisie youtube.com, który znajduje się pod adresem: https://www.youtube.com/channel/UCjWBvMiRnRIapU7-JUWU8Og. 9. Zamawiający nie dopuszcza osobistego udziału w sesji otwarcia ofert. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)