Dostawa, montaż i uruchomienie 7 zestawów klimatyzatorów wraz z serwisem gwarancyjnym w budynkach Uniwersytetu Śląskiego

Publication date 2020-03-20
End date 2020-04-02 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525313-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 7 zestawów klimatyzatorów o parametrach technicznych nie gorszych od wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ, zwanych dalej „urządzeniami”. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.), nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz muszą posiadać stosowne dokumenty dopuszczające urządzenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić także bezpłatny serwis gwarancyjny urządzeń, obejmujący swoim zakresem obowiązkowe bezpłatne przeglądy gwarancyjne (dwa razy w roku – dotyczy każdej z części postępowania) i utrzymanie warunków gwarancji w zadeklarowanym przez Wykonawcę okresie gwarancyjnym.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń wraz z ich dostarczeniem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, uruchomieniem instalacji oraz przeszkolenie wybranych pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń (min. 1 osoba w każdym obiekcie). Klimatyzatory wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) należy zamontować w budynkach Uniwersytetu Śląskiego wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ.
3) Montaż winien być dokonany zgodnie z DTR urządzenia oraz zaleceniami producenta jak również obowiązującymi przepisami i normami w sposób zapewniający prawidłowe działanie klimatyzatorów. Wszystkie materiały, a także maszyny i narzędzia specjalistyczne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, zabezpiecza Wykonawca. Szczegółowe warunki montażu określa załącznik 2 SIWZ.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
a) Część A – Dostawa i montaż klimatyzatorów (4 zestawy) w Katowicach przy ulicy Bankowej 14;
b) Część B – Dostawa i montaż klimatyzatora (1 zestaw) w Sosnowcu przy ulicy Będzińskiej 60;
c) Część C – Dostawa i montaż klimatyzatora (2 zestawy) w Katowicach przy ulicy Bankowej 11B.
6) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
7) Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
8) Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia wady.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 74aed52c-800e-4439-a332-e2f243d1d1c1
Biuletyn 525313-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Regon 000001347
Zamawiajacy adres ulica Bankowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 359 13 34,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@us.edu.pl ,
Adres strony url www.us.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wyższa Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Oferty wnioski dostepne nie dotyczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie dotyczy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w jezyku polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pokój 69 (III piętro).
Komunikacja elektroniczna wymaga Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pokój 69 (III piętro).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i uruchomienie 7 zestawów klimatyzatorów wraz z serwisem gwarancyjnym w budynkach Uniwersytetu Śląskiego
Numer referencyjny DZP.381.023.2020.DW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą Wykonawca może złożyć ofertę ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą Wykonawca może złożyć ofertę ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 7 zestawów klimatyzatorów o parametrach technicznych nie gorszych od wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ, zwanych dalej „urządzeniami”. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji nie wcześniej niż 2019 r.), nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz muszą posiadać stosowne dokumenty dopuszczające urządzenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić także bezpłatny serwis gwarancyjny urządzeń, obejmujący swoim zakresem obowiązkowe bezpłatne przeglądy gwarancyjne (dwa razy w roku – dotyczy każdej z części postępowania) i utrzymanie warunków gwarancji w zadeklarowanym przez Wykonawcę okresie gwarancyjnym. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń wraz z ich dostarczeniem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, uruchomieniem instalacji oraz przeszkolenie wybranych pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń (min. 1 osoba w każdym obiekcie). Klimatyzatory wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) należy zamontować w budynkach Uniwersytetu Śląskiego wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ. 3) Montaż winien być dokonany zgodnie z DTR urządzenia oraz zaleceniami producenta jak również obowiązującymi przepisami i normami w sposób zapewniający prawidłowe działanie klimatyzatorów. Wszystkie materiały, a także maszyny i narzędzia specjalistyczne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, zabezpiecza Wykonawca. Szczegółowe warunki montażu określa załącznik 2 SIWZ. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: a) Część A – Dostawa i montaż klimatyzatorów (4 zestawy) w Katowicach przy ulicy Bankowej 14; b) Część B – Dostawa i montaż klimatyzatora (1 zestaw) w Sosnowcu przy ulicy Będzińskiej 60; c) Część C – Dostawa i montaż klimatyzatora (2 zestawy) w Katowicach przy ulicy Bankowej 11B. 6) Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy. 7) Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. 8) Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia wady.
Cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22ust. 1b pkt 1) ustawy Pzp Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy Pzp. Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zdolność techniczna: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie: - co najmniej 1 (jedną) dostawę wraz z montażem i uruchomieniem co najmniej 1 sztuki/zestawu urządzeń klimatyzacyjnych. Za jedną dostawę zostanie uznane zamówienie zrealizowane na podstawie 1 umowy/zlecenia. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty w więcej niż jednej części postępowania (np.. ]]A, B i C), dla wykazania spełnienia warunku udziału w tych częściach, wystarczające będzie wykazanie co najmniej jednej dostawy wraz montażem i uruchomieniem co najmniej 1 sztuk/zestawów urządzeń klimatyzacyjnych. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 lit. a) SIWZ oraz w oparciu o wykaz dostaw (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona), o którym mowa w rozdz. IV ust. 4 pkt 1) SIWZ (dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części postępowania). 2. Zdolność zawodowa: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów i montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (grupa G-1), W przypadku składania przez Wykonawcę oferty w więcej niż jednej części, dla wykazania spełnienia warunku udziału w tych częściach, wystarczające będzie wykazanie co najmniej 1 (jednej) osoby posiadającej aktualne świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów i montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (grupa G-1). Uprawnienia wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 Nr 89, poz. 828 z późń. zm.) lub inne równoważne w stosunku do ww. uprawnień dopuszczone np. ustawami, dyrektywami lub umowami międzynarodowymi. Wymieniony skład osobowy zespołu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 lit. a) SIWZ oraz - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, o którym mowa w rozdziale IV ust. 4 pkt 2) SIWZ (dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części postępowania)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W zakresie pozostałych podstaw wykluczenia (z zastrzeżeniem ust. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 lit.b SIWZ. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2) powyżej stosuje się odpowiednio
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Formy dokumentów: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis techniczny lub karty katalogowe lub inne równoważne dokumenty, potwierdzające, iż oferowane klimatyzatory spełniają wymagania Zamawiającego (określone w załączniku nr 2 do SIWZ). Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność przez Wykonawcę. 3) W przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca powinien przedłożyć stosowne zobowiązanie tegoż podmiotu lub inny dowód na udostępnienie potencjału wraz z ofertą w formie oryginału.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 2) konieczności zmiany terminów umownych, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku przedłużających się prac remontowo – budowlanych w miejscu dostarczenia urządzenia, 3) wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku, o którym mowa w pkt. 6) poniżej, z zastrzeżeniem iż termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni, 4) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 5 umowy , 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 6) zakończenia produkcji danego modelu urządzenia i zastąpienie go urządzeniem o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.023.2020.DW, 7) zmiany osoby o której mowa w §2 ust. 1, z zastrzeżeniem posiadania przez tą osobę co najmniej kwalifikacji określonych w dokumentacji postępowania DZP.381.023.2020.DW, pod rygorem niedopuszczenia tej osoby do wykonywania czynności (z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nie może prowadzić do zmiany Wykonawcy), 8) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta urządzenia lub Wykonawcę, 9) zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą – na pisemny wniosek jednej ze Strony, 10) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy.
IV 4 4 data 2020-04-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ochrona danych osobowych. 1) Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe wg poniższych zasad. a) Administrator danych osobowych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Uniwersytet Śląski w Katowicach. Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest w formie:  pisemnej na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice,  elektronicznej na adres e-mail: administrator.danych@us.edu.pl; b) Inspektor Ochrony Danych. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, Może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób:  pisemnie na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice,  elektronicznie na adres e-mail: iod@us.edu.pl; c) Cel przetwarzania danych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr DZP.381.023.2020.DW, o nazwie Dostawa, montaż i uruchomienie 7 zestawów klimatyzatorów wraz z serwisem gwarancyjnym w budynkach Uniwersytetu Śląskiego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; d) Odbiorcy danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; e) Okres przechowywania danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych.  posiada Pani/Pan:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników;  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2) Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór stosownego oświadczenia został przewidziany w formularzu oferty stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)