dostawa wody mineralnej i soków owocowych

Publication date 2020-03-20
End date 2020-03-30 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 2305
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525694-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa wody mineralnej i soków owocowych w ilościach określonych w części 3 SIWZ- opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a808c6f-01c0-43ae-b41c-b79e6a206f51
Biuletyn 525694-N-2020
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 2305
Regon 11896226000000
Zamawiajacy adres ulica Marsa
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-520
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 895 025,
Zamawiajacy fax 261 895 030
Zamawiajacy email 2305.zamowienia@ron.mil.pl,
Adres strony url https://grom.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa Jednostka Budżetowa
Dostep dokumentow zamowienia https://grom.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://grom.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Kancelaria Tajna, Jednostka Wojskowa nr 2305, ul. Marsa 80, 04-520 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu dostawa wody mineralnej i soków owocowych
Numer referencyjny ZP-09/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa wody mineralnej i soków owocowych w ilościach określonych w części 3 SIWZ- opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15981000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
Okreslenie warunkow 1.Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży: a) aktualne zaświadczenie, certyfikat (lub inny dokument) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o stosowaniu zasad systemu HACCP (podstawa: ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia – Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) b) aktualną decyzję administracyjną o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów (ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia – Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.), wydaną przez właściwy terytorialnie organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej.; c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z Załącznikiem nr 2 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży: a) pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 2 do SIWZ), b) wykaz wykonanych (załącznik nr 4 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch głównych dostaw wód mineralnych lub soków owocowych, o łącznej wartości równej lub większej niż 200.000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych i 00/100) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zamówienia te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (poświadczeń), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty i oświadczenia wymagane na etapie składania ofert (ponumerowane i parafowane na każdej stronie): 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają wspólnie jeden „Formularz ofertowy”. 2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór – załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawcy występujący wspólnie, składają oświadczenie wspólnie lub każdy samodzielnie w swoim zakresie. 3) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór – załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawcy występujący wspólnie, składają oświadczenie oddzielnie. 4) Pełnomocnictwo - przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów. 5) wykaz wykonanych (załącznik nr 4 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch głównych dostaw wód mineralnych, soków owocowych, o łącznej wartości równej lub większej niż 200.000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych i 00/100) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zamówienia te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (poświadczeń), czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 3) zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu Umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne etc.; 2. Jeżeli poszczególne postanowienia Umowy okażą się nieważne lub niewykonalne nie narusza to ważności pozostałych postanowień. Nieważne lub niewykonalne postanowienia zostaną zastąpione postanowieniem, które w sposób prawnie dopuszczalny jak najbardziej zbliżone jest do woli stron wyrażonej w Umowie i które jest wykonalne. Nowa regulacja zastępująca postanowienie nieważne lub niewykonalne albo wypełniająca ewentualną lukę zostanie sporządzona przez strony w formie pisemnej. 3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Zamawiający może rozwiązać umowę, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana umowy została dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Pzp; b) wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)