Dostawa mebli biurowych oraz różnych mebli i wyposażenia pomieszczeń służbowych do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie oraz Oddziału Zamiejscowego w Kikitach

Publication date 2020-03-20
End date 2020-03-31 00:00:00
Instytucja Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Popowie
Miejscowość Somianka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525648-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy mebli biurowych oraz różnych mebli i wyposażenia pomieszczeń służbowych do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie oraz Oddziału Zamiejscowego w Kikitach. Rodzaj asortymentu oraz ilości, według poszczególnych zadań, przedstawia Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 2 Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2A – Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2.
Cały oferowany asortyment musi być kompletny, fabrycznie nowy (rok produkcji 2020), nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw.
Zaleca się, aby Wykonawca przed przystąpieniem do zamówienia dokonał wizji pomieszczeń oraz sprawdził wymiary mebli, dokonując niezbędnych uzgodnień lub poprawek.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 24 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.
Zamówienie obejmuje transport na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz wniesienie w miejsca wskazane przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 77419be1-c46c-4f6e-a3ce-3d1e340ace07
Biuletyn 525648-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Popowie
Regon 32052600000000
Zamawiajacy adres ulica Popowo Parcele, ul. Nadbużańska
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Somianka
Zamawiajacy kod pocztowy 07-203
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 782 71 62, 63
Zamawiajacy fax 22 782 71 60
Zamawiajacy email os_popowo@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl, zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka organizacyjna Służby Więziennej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sw.gov.pl, zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sw.gov.pl, zp.sw.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych oraz różnych mebli i wyposażenia pomieszczeń służbowych do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie oraz Oddziału Zamiejscowego w Kikitach
Numer referencyjny OSP.DKw.2232.6.2020.RM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy mebli biurowych oraz różnych mebli i wyposażenia pomieszczeń służbowych do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie oraz Oddziału Zamiejscowego w Kikitach. Rodzaj asortymentu oraz ilości, według poszczególnych zadań, przedstawia Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 2 Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2A – Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2. Cały oferowany asortyment musi być kompletny, fabrycznie nowy (rok produkcji 2020), nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw. Zaleca się, aby Wykonawca przed przystąpieniem do zamówienia dokonał wizji pomieszczeń oraz sprawdził wymiary mebli, dokonując niezbędnych uzgodnień lub poprawek. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 24 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia. Zamówienie obejmuje transport na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz wniesienie w miejsca wskazane przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 105
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch dostaw obejmującym wartością i zakresem przedmiotowemu zamówieniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych dostaw
Inne dokumenty niewymienione Formularz Cenowy Zadanie nr 1, Formularz Cenowy Zadanie nr 2, Formularz Ofertowy
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-03-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)