Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.

Publication date 2020-03-20
End date 2020-04-08 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525414-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem zestawów komputerowych All In One (AIO) wraz z oprogramowaniem i niezbędnymi licencjami w ilości 80 szt.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy pzp. 3. Prawo opcji będzie realizowane na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe i obejmować będzie dostawę do 40 sztuk zestawów komputerowych All In Onewraz z oprogramowaniem i niezbędnymi licencjami po cenie wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
4. Przedmiot zamówienia musi być w jednolitej konfiguracji w danym rodzaju sprzętu, fabrycznie nowy, nieużywany, nierefabrykowany, nieregenerowany, nienaprawiany, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, dopuszczony do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i dopuszczony do stosowania w Unii Europejskiej.
5. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy i liczony będzie od dnia podpisania przez obie Strony Protokołu Odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6f375a64-c2cc-4d9f-9dc9-967633178383
Biuletyn 525414-N-2020
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Regon 00102086100000
Zamawiajacy adres ulica Powstańców Śląskich
Zamawiajacy adres numer domu 24,26
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-333
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 36 52 403,
Zamawiajacy fax 71 36 52 781
Zamawiajacy email sekretariat2.ias.wroclaw@mf.gov.pl,
Adres strony url www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający ustala formę pisemną składania ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu ul. Poswtańców Śląskich 24,26; 53-533 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.
Numer referencyjny 0201-ILZ.260.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem zestawów komputerowych All In One (AIO) wraz z oprogramowaniem i niezbędnymi licencjami w ilości 80 szt. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy pzp. 3. Prawo opcji będzie realizowane na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe i obejmować będzie dostawę do 40 sztuk zestawów komputerowych All In Onewraz z oprogramowaniem i niezbędnymi licencjami po cenie wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. 4. Przedmiot zamówienia musi być w jednolitej konfiguracji w danym rodzaju sprzętu, fabrycznie nowy, nieużywany, nierefabrykowany, nieregenerowany, nienaprawiany, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, dopuszczony do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i dopuszczony do stosowania w Unii Europejskiej. 5. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy i liczony będzie od dnia podpisania przez obie Strony Protokołu Odbioru.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 282926,83
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: - zamówienie podstawowe - 21 dni od daty podpisania umowy, - zamówienie w ramach prawa opcji - 21 dni od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 Ustawy: a) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty składane przez Wykonawców zagranicznych. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. a) i b) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; lit. c) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania dotyczące ważności dokumentów stosuje się odpowiednio.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy nie stanowią w szczególności zmiany: nazw/określeń Stron, siedziby Stron, jak również osób odpowiedzialnych za realizację Przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy oraz Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w przypadkach, gdy: 1) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności, gdy przedmiot umowy został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności: a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz b) niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ, c) w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian a wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone; 2) niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 3) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, nie powodujących zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w umowie; 4) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy. 4. Zmianę umowy stanowi każdorazowa zmiana numeru konta bankowego Wykonawcy i wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego, pisemnego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach swojego statusu prawnego, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego, likwidacyjnego lub karnego (w przypadku podejrzenia o zaangażowanie się w praktyki korupcyjne w związku z realizacją umowy), a także o każdej zmianie adresu swojej siedziby.
IV 4 4 data 2020-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)