| GuidZP400 |
7b59c322-db48-4fae-ba73-e6b2a18d00e0
|
| Biuletyn |
525500-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Sejmu
|
| Regon |
00110334000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wiejska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4/6/8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48226942234
|
| Zamawiajacy fax |
+48226941149
|
| Zamawiajacy email |
biuro-zam@sejm.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.sejm.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Kancelaria Sejmu
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.sejm.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sejm.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Podawczy kancelarii Sejmu, Al. Na Skarpie 16, 00 - 488 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
|
| Numer referencyjny |
BIT 3021-23/20/JK
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
|
| Cpv glowny przedmiot |
30125120-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 400 000 zł brutto.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych lub kserokopiarek, o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek powinien zostać spełniony co najmniej przez jednego Wykonawcę.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – na potwierdzenie warunku określonego w pkt 1.2.3. Rozdziału I (Załącznik nr 4); 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 400 000 zł – na potwierdzenie warunku określonego w pkt 1.2.2. Rozdziału I.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych:
1) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że zaoferowane materiały odpowiadają normom:
a) ISO/IEC 19752 - dla tonerów do laserowych urządzeń monochromatycznych,
b) ISO/IEC 19798 - dla tonerów do laserowych urządzeń kolorowych,
2) raporty z testów wydajności oddzielnie dla każdego typu tonera (np.: jeden raport dla odpowiednika tonera dla drukarki HPLJ 2055, jeden raport dla odpowiednika tonera dla drukarki HPLJ 2420 itd.) wystawione i podpisane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych norm.
Raport dla tonerów do drukarek monochromatycznych powinien zawierać wszystkie dane jak raport w dodatku D normy ISO/IEC 19752 (między innymi: daty przeprowadzenia badań, nazwę tonera, nazwy drukarek, liczba użytych drukarek i tonerów, numery seryjne drukarek, jakiej strony testowej używano, tryb drukowania, poszczególne wyniki pomiarów wydajności, średnią wydajność z pomiarów, warunki pomiarów) oraz raport dla tonerów do drukarek kolorowych powinien zawierać wszystkie dane jak raport z dodatku C normy ISO/IEC 19798.
3) raporty powinny potwierdzać przeprowadzenie badania na wszystkich urządzeniach, w których producent drukarek przewiduje zastosowanie tego samego materiału – przebadanie tonera równoważnego na każdym modelu drukarki, w którym może zostać użyty np.: dla tonera Q6470A powinny zostać dostarczone 3 raporty z testów wydajności, osobno sprawdzone na drukarce HPLJ 3600, osobno dla drukarki HP LJ 3800 i osobno dla HPLJ CP3505.
4) stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca oświadcza, że bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów,
5) w ofercie należy podać wydajność i zakres temperatur przechowywania dla każdego rodzaju materiału eksploatacyjnego (Załącznik nr 1 Formularz cenowo – asortymentowo kolumna nr 6).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ i Formularzem asortymentowo – cenowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza Oferty.
2. Do oferty należy załączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzory oświadczeń stanowią Załączniki nr 2A i nr 2B Rozdziału III SIWZ;
2) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (obowiązek wskazania adresu bazy nie dotyczy Wykonawców z Polski). Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej;
4) zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych - w formie pisemnej;
5) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia - w formie pisemnej. Nazwy firm podwykonawców Wykonawca podaje odpowiednio w Załączniku nr 2A i w Załączniku nr 2B Rozdziału III SIWZ.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3 Rozdziału III SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej powinny być składane w formie przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r. poz. 1126, z późn. zm.).
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000 (piętnastu tysięcy złotych).
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z Istotnymi Postanowieniami UMowy (Rozdział IV SIWZ).
|
| IV 4 4 data |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|