Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek

Publication date 2020-03-20
End date 2020-03-31 00:00:00
Instytucja Kancelaria Sejmu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525500-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7b59c322-db48-4fae-ba73-e6b2a18d00e0
Biuletyn 525500-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Sejmu
Regon 00110334000000
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 4/6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226942234
Zamawiajacy fax +48226941149
Zamawiajacy email biuro-zam@sejm.gov.pl
Adres strony url www.sejm.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kancelaria Sejmu
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sejm.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sejm.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Podawczy kancelarii Sejmu, Al. Na Skarpie 16, 00 - 488 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Numer referencyjny BIT 3021-23/20/JK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Cpv glowny przedmiot 30125120-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 400 000 zł brutto.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca powinien wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych lub kserokopiarek, o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek powinien zostać spełniony co najmniej przez jednego Wykonawcę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – na potwierdzenie warunku określonego w pkt 1.2.3. Rozdziału I (Załącznik nr 4); 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 400 000 zł – na potwierdzenie warunku określonego w pkt 1.2.2. Rozdziału I.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych: 1) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że zaoferowane materiały odpowiadają normom: a) ISO/IEC 19752 - dla tonerów do laserowych urządzeń monochromatycznych, b) ISO/IEC 19798 - dla tonerów do laserowych urządzeń kolorowych, 2) raporty z testów wydajności oddzielnie dla każdego typu tonera (np.: jeden raport dla odpowiednika tonera dla drukarki HPLJ 2055, jeden raport dla odpowiednika tonera dla drukarki HPLJ 2420 itd.) wystawione i podpisane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych norm. Raport dla tonerów do drukarek monochromatycznych powinien zawierać wszystkie dane jak raport w dodatku D normy ISO/IEC 19752 (między innymi: daty przeprowadzenia badań, nazwę tonera, nazwy drukarek, liczba użytych drukarek i tonerów, numery seryjne drukarek, jakiej strony testowej używano, tryb drukowania, poszczególne wyniki pomiarów wydajności, średnią wydajność z pomiarów, warunki pomiarów) oraz raport dla tonerów do drukarek kolorowych powinien zawierać wszystkie dane jak raport z dodatku C normy ISO/IEC 19798. 3) raporty powinny potwierdzać przeprowadzenie badania na wszystkich urządzeniach, w których producent drukarek przewiduje zastosowanie tego samego materiału – przebadanie tonera równoważnego na każdym modelu drukarki, w którym może zostać użyty np.: dla tonera Q6470A powinny zostać dostarczone 3 raporty z testów wydajności, osobno sprawdzone na drukarce HPLJ 3600, osobno dla drukarki HP LJ 3800 i osobno dla HPLJ CP3505. 4) stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca oświadcza, że bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów, 5) w ofercie należy podać wydajność i zakres temperatur przechowywania dla każdego rodzaju materiału eksploatacyjnego (Załącznik nr 1 Formularz cenowo – asortymentowo kolumna nr 6).
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ i Formularzem asortymentowo – cenowym zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza Oferty. 2. Do oferty należy załączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzory oświadczeń stanowią Załączniki nr 2A i nr 2B Rozdziału III SIWZ; 2) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (obowiązek wskazania adresu bazy nie dotyczy Wykonawców z Polski). Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej; 4) zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych - w formie pisemnej; 5) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia - w formie pisemnej. Nazwy firm podwykonawców Wykonawca podaje odpowiednio w Załączniku nr 2A i w Załączniku nr 2B Rozdziału III SIWZ. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3 Rozdziału III SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej powinny być składane w formie przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r. poz. 1126, z późn. zm.).
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000 (piętnastu tysięcy złotych).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z Istotnymi Postanowieniami UMowy (Rozdział IV SIWZ).
IV 4 4 data 2020-03-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)