„Dostawa i instalacja systemu zarządzania zbiorami bibliotecznymi i ich zabezpieczenia w technologii identyfikacji radiowej 13,56 MHz (System RFID) oraz jego uruchomienie w środowisku istniejącego u zamawiającego systemu zarządzania biblioteką PROLIB, w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego”

Publication date 2020-03-20
End date 2020-03-31 00:00:00
Instytucja Miejska Biblioteka Publiczna
Miejscowość Czechowice-Dziedzice
Województwo śląskie
Branża
  • Biblioteczny system zarządzania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525376-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 481610004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i instalacja systemu zarządzania zbiorami bibliotecznymi i ich zabezpieczenia w technologii identyfikacji radiowej 13,56 MHz (System RFID) oraz jego uruchomienie w środowisku istniejącego u zamawiającego systemu zarządzania biblioteką PROLIB, w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej
w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego”.
2. Miejsce dostawy i uruchomienia systemu przygotowanego do odbioru technicznego:
Miejska Biblioteka Publiczna w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego
3. Ogólne wymagania dotyczące systemu do radiowej identyfikacji zbiorów.
a) Przez będący przedmiotem zamówienia: „system zarządzania zbiorami bibliotecznymi i ich zabezpieczenia w technologii identyfikacji radiowej (system RFID HF)” Zamawiający rozumie:
1. dostawę, montaż, instalację urządzeń i elementów RFID wraz z ich oprogramowaniem systemowym i funkcjonalnym,
2. uruchomienie całości systemu w środowisku infrastruktury sprzętowo-programowej i na bazie danych systemu bibliotecznego PROLIB użytkowanego przez Zamawiającego,
3. przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu RFID,
4. asystę i pomoc w trakcie wdrożenia i eksploatacji systemu przez Zamawiającego trwającą przez trzy miesiące od daty odbioru Zamówienia.
b) System RFID HF musi pracować w oparciu o technologię RFID 13,56 MHz (Radio Frequency Identification – identyfikacji za pomocą fal radiowych) w częstotliwości przeznaczonej do tego typu zastosowań.
c) Zamawiający wymaga, aby poszczególne elementy przedmiotu zamówienia były dopuszczone do stosowania na terytorium Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
d) Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia RFID wraz z ich oprogramowaniem zapewniały niezawodną komunikację i współpracę z użytkowanym aktualnie przez Zamawiającego systemem bibliotecznym PROLIB (posiadającym dedykowane funkcjonalności do obsługi urządzeń RFID – dostarczone przez Zamawiającego) , przy czym wymagane jest, aby nadawane przez system biblioteczny statusy i uprawnienia, zarówno czytelników, pracowników, jak i wypożyczanych woluminów były akceptowane (przejmowane bezpośrednio z systemu PROLIB) przez dostarczone rozwiązanie sprzętowo–programowe, bez potrzeby replikacji danych.
e) Po podpisaniu umowy z Wykonawcą, Zamawiający przekaże Wykonawcy projekt wzoru szaty graficznej karty bibliotecznej, w celu umieszczenia go na kartach bibliotecznych, wraz z prawem do jego nadruku na zamawianej ilości kart bibliotecznych. Nie zezwala się Wykonawcy na używanie wzoru szaty graficznej MBP w Czechowicach-Dziedzicach w celach innych, jak realizacja powyższego zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ pt. „Opis przedmiotu zamówienia”.
Uwaga !!!
Przedstawione w wyżej wymienionych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do art. 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w wyżej wymienionych dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Projektanta i Zamawiającego.

Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 13f6d589-4817-4076-972a-e48ca2ed40e1
Biuletyn 525376-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejska Biblioteka Publiczna
Regon 27058137000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Niepodległości
Zamawiajacy miejscowosc Czechowice-Dziedzice
Zamawiajacy kod pocztowy 43-502
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 215 20 01
Zamawiajacy fax 32 718 67 55
Zamawiajacy email mbp@mbp.czechowice-dziedzice.pl
Adres strony url www.mbp.czechowice-dziedzice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Instytucja Upowszechniania Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.bip.mbp.czechowice-dziedzice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mbp.czechowice-dziedzice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 2.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejska Biblioteka Publiczna w Czechowicach-Dziedzicach ul. Niepodległości 32/34 43-502 Czechowice-Dziedzice
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa i instalacja systemu zarządzania zbiorami bibliotecznymi i ich zabezpieczenia w technologii identyfikacji radiowej 13,56 MHz (System RFID) oraz jego uruchomienie w środowisku istniejącego u zamawiającego systemu zarządzania biblioteką PROLIB, w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego”
Numer referencyjny Znak sprawy: MBP-PW- 22 / 2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Określenie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i instalacja systemu zarządzania zbiorami bibliotecznymi i ich zabezpieczenia w technologii identyfikacji radiowej 13,56 MHz (System RFID) oraz jego uruchomienie w środowisku istniejącego u zamawiającego systemu zarządzania biblioteką PROLIB, w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego”. 2. Miejsce dostawy i uruchomienia systemu przygotowanego do odbioru technicznego: Miejska Biblioteka Publiczna w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Paderewskiego 3. Ogólne wymagania dotyczące systemu do radiowej identyfikacji zbiorów. a) Przez będący przedmiotem zamówienia: „system zarządzania zbiorami bibliotecznymi i ich zabezpieczenia w technologii identyfikacji radiowej (system RFID HF)” Zamawiający rozumie: 1. dostawę, montaż, instalację urządzeń i elementów RFID wraz z ich oprogramowaniem systemowym i funkcjonalnym, 2. uruchomienie całości systemu w środowisku infrastruktury sprzętowo-programowej i na bazie danych systemu bibliotecznego PROLIB użytkowanego przez Zamawiającego, 3. przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu RFID, 4. asystę i pomoc w trakcie wdrożenia i eksploatacji systemu przez Zamawiającego trwającą przez trzy miesiące od daty odbioru Zamówienia. b) System RFID HF musi pracować w oparciu o technologię RFID 13,56 MHz (Radio Frequency Identification – identyfikacji za pomocą fal radiowych) w częstotliwości przeznaczonej do tego typu zastosowań. c) Zamawiający wymaga, aby poszczególne elementy przedmiotu zamówienia były dopuszczone do stosowania na terytorium Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. d) Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia RFID wraz z ich oprogramowaniem zapewniały niezawodną komunikację i współpracę z użytkowanym aktualnie przez Zamawiającego systemem bibliotecznym PROLIB (posiadającym dedykowane funkcjonalności do obsługi urządzeń RFID – dostarczone przez Zamawiającego) , przy czym wymagane jest, aby nadawane przez system biblioteczny statusy i uprawnienia, zarówno czytelników, pracowników, jak i wypożyczanych woluminów były akceptowane (przejmowane bezpośrednio z systemu PROLIB) przez dostarczone rozwiązanie sprzętowo–programowe, bez potrzeby replikacji danych. e) Po podpisaniu umowy z Wykonawcą, Zamawiający przekaże Wykonawcy projekt wzoru szaty graficznej karty bibliotecznej, w celu umieszczenia go na kartach bibliotecznych, wraz z prawem do jego nadruku na zamawianej ilości kart bibliotecznych. Nie zezwala się Wykonawcy na używanie wzoru szaty graficznej MBP w Czechowicach-Dziedzicach w celach innych, jak realizacja powyższego zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ pt. „Opis przedmiotu zamówienia”. Uwaga !!! Przedstawione w wyżej wymienionych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do art. 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w wyżej wymienionych dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Projektanta i Zamawiającego. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
Cpv glowny przedmiot 48161000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy Termin zakończenia: do 40 dni od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 1.1. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie (2) dostawy i wdrożenia systemu zarządzania zbiorami bibliotecznymi i ich zabezpieczenia, obejmujące biblioteki o księgozbiorze co najmniej 70.000 woluminów każda, w technologii RFID HF, z ochroną księgozbioru przed nieuprawnionym wyniesieniem z biblioteki za pomocą bramek kontrolnych RFID HF oraz stanowiska kodowania etykiet bibliotecznych, wypożyczeń i zwrotów przez bibliotekarza, zintegrowanego z systemem bibliotecznym, o wartości min. 400 000,00 PLN brutto
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero – jedynkową). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do przedłożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp: 2.1. zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniu składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.2. przedstawienia, przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w SIWZ Dział VI pkt 3.1. 3. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ Dział VI pkt 3.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.2. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1: - lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Reguły określone w ppkt 2 stosuje się odpowiednio. 3.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o grupie kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Potwierdzeniem braku podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp będzie również złożenie oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą. UWAGA: Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. Złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do przedłożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.1. w przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1.1. formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ 1.3. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 – załącznik nr 2 do SIWZ; 1.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.5. dokument pełnomocnictwa osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.6. Zestaw testowy – zgodny z wymaganiami określonymi w załączniku nr 6 do SIWZ 1.7. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium (przelew), a w przypadku dokumentu – kopii dokumentu gwarancji wadialnej. 2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 3. Wraz z ofertą Wykonawca musi dostarczyć Zestaw testowy, który stanowi integralną część oferty. 4. Zestaw testowy, na którym Zamawiający dokona testu na podstawie scenariusza opisanego przez Zamawiającego, ma zostać złożony zgodnie z wytycznymi wskazanymi w Załączniku nr 6 do SIWZ i obejmować wszystkie elementy tam wskazane.. 5. Otwarcie Zestawu testowego zostanie dokonane przez Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie przeprowadzenia testu działania Zestawu testowego, o którym mowa w Załączniku nr 6 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy zł 00/100);
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłożył ofertę najkorzystniejszą. Wykonawca winien zapoznać się z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp oraz w przypadkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ,
IV 4 4 data 2020-03-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejska Biblioteka Publiczna z siedzibą w Czechowicach-Dziedzicach ul. Niepodległości 32/34; • administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się skontaktować pod numerem telefonu 32-2152001 Dorota Słowiok, e-mail: d.slowiok@mbp.czechowice-dziedzice.pl: • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego i wynikającym z przepisów obowiązującego prawa, w tym ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, osoby lub podmioty, którym na podstawie przepisów prawa przysługuje prawo do kontroli, jak również osoby lub podmioty, którym dane zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 ze zm.); • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)