Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego

Publication date 2020-03-23
End date 2020-03-31 00:00:00
Instytucja Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.
Miejscowość Torzym
Województwo lubuskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526040-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331570005, 331413216, 331416408, 331680005, 331600005, 331416240, 331550001, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis, postać oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy – załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Formularz cenowy obejmuje 25 zadań.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku drobnego sprzętu medycznego, transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego (Magazyn sprzętu medycznego) wraz z wniesieniem odpowiednio w terminie maksimum 10 dni od złożenia zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b6a2703f-8e89-4778-8f3a-7d41c78b9e7f
Biuletyn 526040-N-2020
Zamawiajacy nazwa Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.
Regon 80467187000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 52
Zamawiajacy miejscowosc Torzym
Zamawiajacy kod pocztowy 66-235
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683 416 300
Zamawiajacy fax 68 341 30 40
Zamawiajacy email d.jurkiewicz@szpitaltorzym.pl
Adres strony url www.szpitaltorzym.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szpital Sp. z o. o.
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitaltorzym.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.platformazakupowa.pl/transakcja/329045
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego. Forma pisemna jest zastrzeżona dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego oraz pełnomocnictwa.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
Numer referencyjny 4/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis, postać oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy – załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Formularz cenowy obejmuje 25 zadań. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku drobnego sprzętu medycznego, transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego (Magazyn sprzętu medycznego) wraz z wniesieniem odpowiednio w terminie maksimum 10 dni od złożenia zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 Ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
Zakresie warunkow udzialu 1.2. oświadczenie w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu art. 25a ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6. Oświadczenie o oferowanych wyrobach
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy, 2. Formularz cenowy, 8.Formularz parametrów technicznych dot. Zadania nr 24.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający dopuszcza, oprócz zmian wskazanych w innych zapisach niniejszej umowy, zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zakresie: 4. zmian wysokości wynagrodzenia wynikających ze zmiany przepisów prawa (np. stawka podatku VAT); 5. zmiany sposobu spełnienia świadczenia, zmian ilościowych i jakościowych przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że zmiana nie wpłynie na zwiększenie wartości umowy wynikającej z oferty Wykonawcy w przypadku gdy: a) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżeniu awarii, b) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa, c) usprawni realizacje dostaw, d) poprawi efektywność wykonania przedmiotu umowy, 6. zmiana pozostaje w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania Umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia. 7. zmian w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy. 8. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: rezygnacja z realizacji części przedmiotu Umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone o odpowiednie kwoty. 9. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 10. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany dotyczące w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną Umowy, b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 11. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 12. Wykonawca zobowiązany jest zachować w tajemnicy wszelkie informacje i wiadomości dotyczące działalności zamawiającego oraz takie, które uzyskał zarówno przy wykonywaniu umowy jak i przy okazji jej wykonywania. 13. W sprawach nieuregulowanych w umowie będą miały zastosowanie w szczególności przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019.1943 ze zm.) oraz przepisy kodeksu cywilnego. 8. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e (zmianę postanowień zawartych w umowie lub umowie ramowej uznaje się za istotną, jeżeli: 1) zmienia ogólny charakter umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt 4. 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; oraz przewidywane są zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-03-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Akcesoria do pobierania krwi (nakłuwacze)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pk
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Filtry do koncentratorów, ssaków i nebulizatorów, ustniki do spirometrów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Filtry do spirometrii/bodypletyzmografu firmy Care Fusion
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzęt jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sprzęt jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zestawy do drenażu, do nakłucia opłucnej, lędźwiowego, szpiku kostnego, zestawy do zakładania szwów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141321-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zestaw do drenażu, punkcji opłucnej i dreny z trokarem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141640-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet ochronny (czepki, fartuchy, ochraniacze na obuwie, maski, podkłady)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pojemniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Papier EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa EKG (elektrody, żele, pasty)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Narzędzia bronchoskopowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem ofertowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Narzędzia bronchoskopowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Narzędzia bronchoskopowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33160000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Narzędzie bronchoskopowe - Igła do biopsji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zestaw do nebulizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141624-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Wkłady do ssaka i maski medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Koreczki, kraniki, porty, aparaty do przetoczeń, dreny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt fizjoterapeutyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Akcesoria do badań polisomnograficznych do aparatu firmy ResMed NOX A1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Akcesoria do badań polisomnograficznych do aparatu firmy Philips-Respironics - Alice 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Akcesoria zużywalne do automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Akcesoria zużywalne do spirometru Aspel Asspiro D200
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Narzędzia/akcesoria bronchoskopowe - igła do endoskopu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 10 pkt, do 7 dni roboczych -5 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt parametry techniczne TAK - 30 pkt. NIE - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Igły do biopsji tkanek miękkich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria dla zadania 24 parametry techniczne
Znaczenie 30,00
  
Kryteria dla zadań od 1 do 23 i 25 najniższa cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria dla zadania 24 termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria dla zadań od 1 do 23 i 25 kryterium termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria dla zadania 24 najniższa cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)