GuidZP400 |
b6a2703f-8e89-4778-8f3a-7d41c78b9e7f
|
Biuletyn |
526040-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.
|
Regon |
80467187000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Torzym
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66-235
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
683 416 300
|
Zamawiajacy fax |
68 341 30 40
|
Zamawiajacy email |
d.jurkiewicz@szpitaltorzym.pl
|
Adres strony url |
www.szpitaltorzym.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szpital Sp. z o. o.
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitaltorzym.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
www.platformazakupowa.pl/transakcja/329045
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego. Forma pisemna jest zastrzeżona dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego oraz pełnomocnictwa.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
|
Numer referencyjny |
4/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis, postać oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy – załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Formularz cenowy obejmuje 25 zadań.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku drobnego sprzętu medycznego, transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego (Magazyn sprzętu medycznego) wraz z wniesieniem odpowiednio w terminie maksimum 10 dni od złożenia zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 Ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.2. oświadczenie w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu art. 25a ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6. Oświadczenie o oferowanych wyrobach
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy, 2. Formularz cenowy, 8.Formularz parametrów technicznych dot. Zadania nr 24.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Zamawiający dopuszcza, oprócz zmian wskazanych w innych zapisach niniejszej umowy, zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zakresie:
4. zmian wysokości wynagrodzenia wynikających ze zmiany przepisów prawa (np. stawka podatku VAT);
5. zmiany sposobu spełnienia świadczenia, zmian ilościowych i jakościowych przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że zmiana nie wpłynie na zwiększenie wartości umowy wynikającej z oferty Wykonawcy w przypadku gdy:
a) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżeniu awarii,
b) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa,
c) usprawni realizacje dostaw,
d) poprawi efektywność wykonania przedmiotu umowy,
6. zmiana pozostaje w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania Umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia.
7. zmian w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy.
8. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: rezygnacja z realizacji części przedmiotu Umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone o odpowiednie kwoty.
9. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
10. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany dotyczące w szczególności:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną Umowy,
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
11. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
12. Wykonawca zobowiązany jest zachować w tajemnicy wszelkie informacje i wiadomości dotyczące działalności zamawiającego oraz takie, które uzyskał zarówno przy wykonywaniu umowy jak i przy okazji jej wykonywania.
13. W sprawach nieuregulowanych w umowie będą miały zastosowanie w szczególności przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019.1943 ze zm.) oraz przepisy kodeksu cywilnego.
8. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres,
w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian;
2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie lub umowie ramowej;
3) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1,
b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e (zmianę postanowień zawartych w umowie lub umowie ramowej uznaje się za istotną, jeżeli:
1) zmienia ogólny charakter umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu;
2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna
z następujących okoliczności:
a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy
w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,
c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej,
d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt 4.
6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
oraz
przewidywane są zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy
z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do pobierania krwi (nakłuwacze)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pk
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Filtry do koncentratorów, ssaków i nebulizatorów, ustniki do spirometrów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Filtry do spirometrii/bodypletyzmografu firmy Care Fusion
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do drenażu, do nakłucia opłucnej, lędźwiowego, szpiku kostnego, zestawy do zakładania szwów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141321-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do drenażu, punkcji opłucnej i dreny z trokarem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141640-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet ochronny (czepki, fartuchy, ochraniacze na obuwie, maski, podkłady)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Papier EKG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
EKG (elektrody, żele, pasty)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia bronchoskopowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem ofertowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia bronchoskopowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia bronchoskopowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33160000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzie bronchoskopowe - Igła do biopsji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do nebulizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141624-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Wkłady do ssaka i maski medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Koreczki, kraniki, porty, aparaty do przetoczeń, dreny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Drobny sprzęt fizjoterapeutyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33155000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do badań polisomnograficznych do aparatu firmy ResMed NOX A1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do badań polisomnograficznych do aparatu firmy Philips-Respironics - Alice 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria zużywalne do automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria zużywalne do spirometru Aspel Asspiro D200
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia/akcesoria bronchoskopowe - igła do endoskopu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 10 pkt, do 7 dni roboczych -5 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt parametry techniczne TAK - 30 pkt. NIE - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Igły do biopsji tkanek miękkich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punktacja -termin dostaw: do 5 dni roboczych - 40 pkt, do 7 dni roboczych - 20 pkt, do 10 dni roboczych - 0 pkt
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |