Dostawę sprzętu medycznego dla Kliniki Okulistyki

Publication date 2020-03-25
End date 2020-04-02 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526331-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego dla Kliniki Okulistyki Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b91e77f1-08fe-4509-b6db-7a91ae69785f
Biuletyn 526331-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
Regon 28861000000000
Zamawiajacy adres ulica M. Skłodowskiej - Curie
Zamawiajacy adres numer domu 24A
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-276
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 831 83 88,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia@uskwb.pl ,
Adres strony url www.uskwb.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia https://www.uskwb.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uskwb.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę sprzętu medycznego dla Kliniki Okulistyki
Numer referencyjny 35/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego dla Kliniki Okulistyki Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Białymstoku
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Informacje na temat katalogow Przedmiot umowy zrealizowany będzie - maksymalnie 35 dni od daty zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6a do SIWZ. 4. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o Zamówienia Publiczne – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6b do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobem medycznym zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r. poz. 876 ze zm.). 2. Opisy techniczne, prospekty producentów, katalogi oferowanego sprzętu medycznego potwierdzające spełnianie warunków/parametrów granicznych, parametrów kryterium jakościowego (ocena techniczna) określonych w Załączniku nr 1. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom technicznym opisanym Jeżeli w powyższych dokumentach brak opisu danej funkcji lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów (np. instrukcja użytkowania, oświadczenie producenta), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru. Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku nr 1. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy – dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w oryginale lub kserokopii potwierdzonej notarialnie 2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik (lider). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a) ustawy p.z.p., kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizacje zamówienia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wymaga przedłożenia zawartej umowy konsorcjum.
Czy wadium 1
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości; dla ofert całkowitych 2225,00 (4 Pakiety łącznie), dla ofert częściowych w wysokości: Pakiet nr 1: 350,00 Pakiet nr 2: 145,00 Pakiet nr 3: 1 350,00 Pakiet nr 4: 380,00
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w okolicznościach określonych w art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym na zasadzie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa Zamówień Publicznych w zakresie: 1) wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość dostawy objętej Umową; 2) dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonywanie Umowy; 3) w zakresie terminów wykonania Umowy przez Wykonawcę, w przypadku opóźnienia Wykonawcy w wykonaniu Umowy, jeżeli taka zmiana prowadzi do zmiany innych postanowień Umowy korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności poprzez obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy; 4) warunków realizacji Umowy, gdy zmiana taka jest niezbędna do prawidłowego wykonania Umowy zgodnie z jej celem wskutek nieprzewidzianej przez Strony zmiany okoliczności; 5) numeru rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego Umowie; 6) zmiany postanowień Umowy korzystnej dla Zamawiającego, a polegające w szczególności na wydłużeniu okresu gwarancji, zastąpienia Sprzętu urządzeniami o wyższych parametrach lub funkcjonalności; 7) zmiany terminu wykonania Umowy wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego; 8) zmiany terminu wykonania Umowy, jeżeli jest połączona z inną zmianą Umowy korzystną dla Zamawiającego; 9) zmiany parametrów lub innych cech charakterystycznych Sprzętu, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, zmiana elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, zmiana sposobu konfekcjonowania – tj. zamienny/równoważny produkt o niegorszych parametrach technicznych, produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony po cenie nie wyższej niż cena określona w Umowie. 2) Zmiany określone w ust. 1 nie mogą skutkować wzrostem wartości wynagrodzenia Wykonawcy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3) Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 na wniosek Wykonawcy wymaga uzasadnienia przez niego konieczności zmiany oraz udokumentowania okoliczności uzasadniających dopuszczalność zmiany Umowy.
IV 4 4 data 2020-04-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przenośny automatyczny tonometr aplikacyjny Zgodny z opisem w załączniku nr 1.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Panel LCD do badań ostrości wzroku Zgodny z opisem w załączniku nr 1.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis USG Okulistyczne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Lampa szczelinowa Zgodny z opisem w załączniku nr 1.1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)