„Dzierżawa 9 aparatów do hemodializy oraz sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów do aparatów”

Publication date 2020-03-27
End date 2020-04-08 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
Miejscowość Łapy
Województwo podlaskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527455-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dzierżawa 9 aparatów do hemodializy oraz sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów do ww. aparatów szczegółowo określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo – cenowy i w Załączniku nr 1A do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5df2a8dd-112c-4285-86f4-fad242cefe45
Biuletyn 527455-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
Regon 50644804000000
Zamawiajacy adres ulica Korczaka
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Łapy
Zamawiajacy kod pocztowy 18-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 085 814 24 38
Zamawiajacy fax 085 814 24 82
Zamawiajacy email przetargi@szpitallapy.pl
Adres strony url https://szpitallapy.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpitallapy.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitallapy.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne 10.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 10.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal adres skrzynki ePUAP: /SPZOZLapy/SkrytkaESP lub poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@szpitallapy.pl 10.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Nazwa nadana zamowieniu „Dzierżawa 9 aparatów do hemodializy oraz sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów do aparatów”
Numer referencyjny ZP/7/2020/PN
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dzierżawa 9 aparatów do hemodializy oraz sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów do ww. aparatów szczegółowo określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo – cenowy i w Załączniku nr 1A do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w ww. zakresie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w ww. zakresie.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w ww. zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego: a) Dotyczy zużywalnych materiałów medycznych i technicznych: 1. Dokument potwierdzający, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 tj. z dnia 2019.01.30) i przepisami wykonawczymi, odpowiednie atesty i certyfikaty CE. 2. Dokument dopuszczający do obrotu i używania zgodnie z ww. ustawą o wyrobach medycznych oraz dyrektywą UE. b) Dotyczy dzierżawy aparatów: 1. Instrukcja obsługi w języku polskim. 2. Dokument potwierdzający, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 tj. z dnia 2019.01.30) i przepisami wykonawczymi, odpowiednie atesty i certyfikaty CE. 3. Certyfikat Zgodności wyrobu wydany przez jednostkę notyfikowaną, jeżeli oferowany przedmiot zamówienia został zaliczony do jednej z klas, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) przedłużenie terminu obowiązywania umowy w związku z nie wyczerpaniem całości zamówienia w częściach wskazanych przez Zamawiającego do czasu wykorzystania całości zamówienia lub rozstrzygnięcia nowego postępowania przetargowego, nie dłużej jednak niż o kolejne 6 miesięcy, b) zamianę poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową brutto; c) zmianę parametrów bądź innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu, zmianę sposobu konfekcjonowania w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony albo wystąpi przejściowy brak produktu, przy czym nie wpłynie to na zwiększenie wartości oferty i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; d) na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji zamówienia w ilości nieprzekraczającej 50% wielkości określonej w niniejszej specyfikacji przedmiotu zamówienia. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki. 21.4. Zmiany określone w ust. 1 nie mogą skutkować wzrostem ceny jednostkowej oraz wzrostem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 21.5. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy dopuszcza się zmianę ceny jednostkowej brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Nowa cena obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających nową stawkę podatku VAT. 21.6. Dopuszczalne będzie podwyższenie cen towaru wynikające z art. 142 ust. 5 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez Wykonawcę. Ciężar udowodnienia konieczności zmiany spoczywa na Wykonawcy. 21.7. Wprowadzenie zmian określonych w § 7 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. Zmiany będą obowiązywały od dnia podpisania aneksu do umowy do końca obowiązywania umowy (lub podpisania kolejnego aneksu wprowadzającego zmianę). 21.8. Zmiany do umowy o którym mowa § 7 ust. 3 będą wprowadzone do umowy w przypadku kiedy Wykonawca wykaże że mają wpływ na koszty wykonania podmiotowego zamówienia. 21.9. Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria rok produkcji aparatu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)